Ook vreemd dat blijkbaar het inhuren van 'criminele illegalen' niet strafbaar is.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:00 schreef Momo het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe het gaat lopen nu voor die bedrijven waarvan de werknemers vooral bestaan uit illegalen (uitbuitingswerk) en waar ICE een raid heeft gedaan. Als dat soort bedrijven failliet gaan... volgens mij werken vooral in de landbouw en distributie veel illegalen, zijn wel essentiële diensten in de samenleving.
Raar geruchtquote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:29 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Dus mensen die zonder proces of bericht naar hun naasten naar barre omstandigheden gaan in Guantanamo? Zelfs burgers van andere westerse landen?
Ik blijf het opmerkelijk vinden dat heel veel users in dit topic hier geen problemen mee hebben, maar wel met het vingertje wijzen naar alles en iedereen die afwijkt van hun gevaarlijke mening.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:29 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Dus mensen die zonder proces of bericht naar hun naasten naar barre omstandigheden gaan in Guantanamo? Zelfs burgers van andere westerse landen?
Dit dan weer wel.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:30 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ook vreemd dat blijkbaar het inhuren van 'criminele illegalen' niet strafbaar is.
Laat m t maar doen. Krijgt ie vanzelf gezeur mee van die allies.quote:
Iedereen hard aanpakken!quote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:33 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dit dan weer wel.
Die cheapass schijt bedrijven mogen net zo hard worden aangepakt als ice de illegalen komt oppakken.
Ik vind het prima als het ook zo in de constitution staat, anders ben je hier gewoon voor een onwettelijk beleid.quote:
Ja, wat gaan die precies doen dan? Amerika aanvallen?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:35 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Laat m t maar doen. Krijgt ie vanzelf gezeur mee van die allies.
quote:
Ook mensen met een Nederlands paspoort dus.quote:They include hundreds from friendly European nations, including Britain, Italy, France, Germany, Ireland, Belgium, the Netherlands, Lithuania, Poland, Turkey and Ukraine
En maar juichen hier. Blijkbaar zijn mensenrechten woke. Let wel, je hebt daar als gevangenen geen rechten.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:36 schreef Momo het volgende:
[..]
[..]
Ook mensen met een Nederlands paspoort dus.
Laten we hopen dat dat niet klopt..quote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:29 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Het maakt toch niet of ze Nederlands zijn of Mexicaans? Het blijft hetzelfde verwerpelijke idee. Illegaliteit is geen misdrijf in de VS, maar een overtreding.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Laten we hopen dat dat niet klopt..
Uiteraard.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:24 schreef Red_85 het volgende:
[..]
[..]
Uitdagen uitlokken irriteren hinderen aanvallen en vandalisme.
Maar de ander heeft het gedaan hoor!!
Typisch gedrag van linkse protestanten die vervolgens in de media gaan janken dat ze zijn 'aangevallen'.
Dat zeg ik toch ook nergens?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:40 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Het maakt toch niet of ze Nederlands zijn of Mexicaans? Het blijft hetzelfde verwerpelijke idee. Illegaliteit is geen misdrijf in de VS, maar een overtreding.
Goh, wie kan er voorspellen wat nu gaat gebeuren?quote:
Jeetje, en ik neem aan dat je wit blank bent? Dat toont wel aan dat het serieus begint te worden.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:38 schreef RamboDirk het volgende:
Ik ga omboeken naar Canada. Voorlopig even geen reizen naar Amerika.
Zo bedoelde ik het absoluut niet, ik wilde alleen aangeven dat het al lang gebeurd.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook nergens?
Je hoeft niet naar iedereen te gaan meppen hoor..
Ja jammerlijk , maar het blijkt een internationale algemene trend, en aanvaardbare gedachtegang aan het worden,quote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:32 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik blijf het opmerkelijk vinden dat heel veel users in dit topic hier geen problemen mee hebben, maar wel met het vingertje wijzen naar alles en iedereen die afwijkt van hun gevaarlijke mening.
Rellen zijn echt van alle tijden, en het leger erheen sturen doet zo'n situatie alleen maar verergeren. Dat is al zo vaak voorbij gekomen in de geschiedenis. Kijk voor de grap eens in de geschiedenis naar wanneer welk land het leger ingezet heeft tegen protesten in eigen land. Stop met net te doen alsof zulke praktijken normaal zijn. Tegen plunderen en vernieling is al lang een wet, tegen het sturen van het leger ook.quote:Op woensdag 11 juni 2025 00:10 schreef KangaP het volgende:
[..]
Ja jammerlijk , maar het blijkt een internationale algemene trend, en aanvaardbare gedachtegang aan het worden,
Na de plunderingen en vernielingen onlangs in Parijs, onder de dekmantel van een voetbal bekerfinale , die een groot overwinning feest had moeten zijn, schreeuwen de Fransen nú genoeg daarvan,zijn het meer dan zat en juichen zulke harde methodes toe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |