abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217905957
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 21:33 schreef Momo het volgende:
Wat ik ook wel voorbij zie komen is het sentiment dat de Native Americans de originele bewoners zijn van Noord en Zuid Amerika. "Ga terug naar Mexico? Waarom ga jij niet terug naar Ierland?"
Als we zo gaan redeneren. Wanneer sturen we alle niet-blanken terug naar eigen land?
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  dinsdag 10 juni 2025 @ 21:48:16 #52
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_217905963
Morgen wordt Timmermans ineens MP, die stelt 'alle PVV-stemmers moeten vanaf nu een regenboogvlag voor de deur en meedoen met Ramadan. '

Het verzet zal immens groot zijn.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  dinsdag 10 juni 2025 @ 21:48:59 #53
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_217905969
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 21:36 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ] 'Jews will not replace us' in Charlottesville

[ afbeelding ]Telt in de VS als Nazi-vlag, vanwege het bloedige verleden van deze terroristen.

[ afbeelding ]

Vier dode agenten, mensen hebben een pardon gekregen en Trump zei zelfs dat ze 'als beesten behandeld zijn door de VS'.

Allemaal dingen waar jij altijd omheen danst, want dan doe je net alsof het allemaal niet waar is. Hypocriet dat je er bent.
Nee hoor, bij radicaal rechts heb je ook absolute totaalidioten.

Ik ontken dat niet, ik spreek mij ook uit tegen figuren aan de rechterkant van het spectrum die op verdachte wijze meedoen aan het pro-Palestijnse gedweep, vaak met onderliggende complotmeuk als 'AIPAC runt de Amerikaanse overheid' etc.

Maar als we naar de afgelopen 1,5 jaar kijken zijn die sentimenten véél meer aanwezig bij links dan bij rechts.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  dinsdag 10 juni 2025 @ 21:49:05 #54
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_217905970
quote:
11s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 21:47 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Als we zo gaan redeneren. Wanneer sturen we alle niet-blanken terug naar eigen land?
Daarom 'ga terug naar je eigen land' is dus ook op geen enkele manier constructief of bevorderend voor de samenleving.
  dinsdag 10 juni 2025 @ 21:52:17 #55
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_217906002
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 21:48 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nee hoor, bij radicaal rechts heb je ook absolute totaalidioten.

Ik ontken dat niet, ik spreek mij ook uit tegen figuren aan de rechterkant van het spectrum die op verdachte wijze meedoen aan het pro-Palestijnse gedweep, vaak met onderliggende complotmeuk als 'AIPAC runt de Amerikaanse overheid' etc.

Maar als we naar de afgelopen 1,5 jaar kijken zijn die sentimenten véél meer aanwezig bij links dan bij rechts.
Je zoveelste leugen:

quote:
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 21:28 schreef HowardRoark het volgende:
Rechts trekt namelijk niet massaal de straat op ter verdediging van een samenleving waar pogroms op Joden voor een hysterisch euforie zorgt, die schrikbarende gelijkenissen vertoond met vroegere tijden.
  dinsdag 10 juni 2025 @ 21:53:21 #56
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_217906009
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 21:36 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ] 'Jews will not replace us' in Charlottesville

[ afbeelding ]Telt in de VS als Nazi-vlag, vanwege het bloedige verleden van deze terroristen.

[ afbeelding ]

Vier dode agenten, mensen hebben een pardon gekregen en Trump zei zelfs dat ze 'als beesten behandeld zijn door de VS'.

Allemaal dingen waar jij altijd omheen danst, want dan doe je net alsof het allemaal niet waar is. Hypocriet dat je er bent.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  dinsdag 10 juni 2025 @ 21:58:36 #57
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_217906060
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 21:52 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Je zoveelste leugen:
[..]
Nee hoor, alles wat ik daar stel is waar.

Maar het staat je vrij het tegendeel aan te wijzen. Waar zijn de grootschalige demonstraties van rechts de afgelopen 1,5 jaar?
quote:
16s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 21:53 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Hij zal het probleem aan zijn kant van het politieke spectrum simpelweg nooit erkennen. Over hypocrisie gesproken.

Twee weken geleden nog een schietpartij bij het Joods Museum in Washington, D.C. met twee slachtoffers, dader een radicale linkse pro-Palestijnse activist. 'Ja, maar Charlottesville .. ' 'Ja, maar 6 januari ... '
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_217906070
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 21:49 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Daarom 'ga terug naar je eigen land' is dus ook op geen enkele manier constructief of bevorderend voor de samenleving.
:')
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  dinsdag 10 juni 2025 @ 22:00:07 #59
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_217906079
Waarom moet dit altijd een heel vermoeiende links/rechts discussie zijn. Zo weinig constructief.
Where law ends, tyrrany begins.
  dinsdag 10 juni 2025 @ 22:01:22 #60
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_217906096
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 22:00 schreef Gunner het volgende:
Waarom moet dit altijd een heel vermoeiende links/rechts discussie zijn. Zo weinig constructief.
Omdat veel mensen alleen hun hokjesdenken kennen en kunnen.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_217906102
Arme mensen kunnen hun familie niet meer voeden, dus zijn ze genoodzaakt om winkels te beroven

twitter
pi_217906127
@Momo hier heb je je antwoord

twitter
  Moderator dinsdag 10 juni 2025 @ 22:04:41 #63
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_217906135
quote:
9s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 22:01 schreef Ali_boo het volgende:
Arme mensen kunnen hun familie niet meer voeden, dus zijn ze genoodzaakt om winkels te beroven

[ x ]
In een multimedia winkel is het vinden van voeding wel moeilijk
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  dinsdag 10 juni 2025 @ 22:05:05 #64
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_217906139
quote:
9s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 22:01 schreef Ali_boo het volgende:

[ x ]
Poor poor looters. ;(
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  dinsdag 10 juni 2025 @ 22:06:50 #65
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_217906167
quote:
Dat komt omdat als er kritiek op links is (en linkse groeperingen zijn oververtegenwoordigd bij deze demonstraties gezien de uitlatingen van de demonstranten zelf) bepaalde users zich meteen geroepen voelen om de eigen tribe te verdedigen, in plaats van te erkennen dat het niet goed is dat relschoppers winkels in brand steken en stenen naar agenten gooien, terwijl men met de Palestijnse en Mexicaanse vlag zwaait, klagende over 'kapitalisme' en 'zionisme'.

Dit heeft niet eens iets met ICE te maken, dat is ook het grote probleem van dit soort demonstraties, het zijn radicale activisten die 'het systeem' proberen aan te vallen. Dat moet simpelweg keihard worden aangepakt.
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 22:03 schreef Ali_boo het volgende:
@:Momo hier heb je je antwoord

[ x ]
Meteen uitzetten, dan had men het maar legaal moeten proberen,
  dinsdag 10 juni 2025 @ 22:07:20 #66
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_217906180
quote:
Ik weet dat er aan 'beide kanten' idioten zijn. Wat voor politiek je volgt, of afkomst je hebt, of muziekgenre je geweldig vindt, mensen kunnen nog steeds een lul zijn. Dat kan iedereen, ongeacht welke facetten dan ook. Mijn reactie was dan ook juist tegen het eeuwige geblaar van kanten moeten kiezen.
pi_217906251
God is niet blij met de mensen uit LA

twitter
  dinsdag 10 juni 2025 @ 22:12:34 #68
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_217906265
Ze big one is coming.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  dinsdag 10 juni 2025 @ 22:14:10 #69
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_217906284
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 22:06 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat komt omdat als er kritiek op links is (en linkse groeperingen zijn oververtegenwoordigd bij deze demonstraties gezien de uitlatingen van de demonstranten zelf) bepaalde users zich meteen geroepen voelen om de eigen tribe te verdedigen, in plaats van te erkennen dat het niet goed is dat relschoppers winkels in brand steken en stenen naar agenten gooien, terwijl men met de Palestijnse en Mexicaanse vlag zwaait, klagende over 'kapitalisme' en 'zionisme'.

Dit heeft niet eens iets met ICE te maken, dat is ook het grote probleem van dit soort demonstraties, het zijn radicale activisten die 'het systeem' proberen aan te vallen. Dat moet simpelweg keihard worden aangepakt.
[..]
Meteen uitzetten, dan had men het maar legaal moeten proberen,
Ik zou het helemaal met je eens geweest zijn, ware het niet dat het toch op zijn minst opmerkelijk is dat je dat nu zegt, maar je al jaren in elk topic de meest extreme stellingen inneemt. En dan nooit kritiek uit op Trump, Israël, Wilders, Orban, ook al is dat het onderwerp van zo'n topic?

Daar gaat het mij hier om, niet of links of rechts meer doet, maar puur HowardRoark die nu net doet alsof hij zich niet telkens brandt aan precies datgene waar jij nu een ander van beschuldigt.
pi_217906323
quote:
16s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 22:05 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Poor poor looters. ;(
Ze sterven van de honger. En de egoïstische eigenaar hier vindt, maar dat ze moeten doodvallen :r

twitter
  Moderator dinsdag 10 juni 2025 @ 22:19:22 #71
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_217906354
quote:
85s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 22:11 schreef Ali_boo het volgende:
God is niet blij met de mensen uit LA

[ x ]
Amerikaans leger die de grond doet beven om zo de aandacht elders te leggen. Klinkt bnw maar zou me niet verbazen
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  dinsdag 10 juni 2025 @ 22:26:03 #72
504077 Zoddie
Merck toch hoe sterck
pi_217906468
quote:
9s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 22:16 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Ze sterven van de honger. En de egoïstische eigenaar hier vindt, maar dat ze moeten doodvallen :r

[ x ]
Sterk van die jongen, die er voor gaat staan om ze tegen te houden.
  dinsdag 10 juni 2025 @ 22:30:37 #73
501164 KinKiJan
[redacted]
pi_217906554
quote:
9s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 22:16 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

[ x ]
Niet alleen demonstranten hebben honger :D

Tweet // Link naar artikel in de tweet
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_217906567
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 22:26 schreef Zoddie het volgende:

[..]
Sterk van die jongen, die er voor gaat staan om ze tegen te houden.
Zeer zeker, van alle winkels waar ze uit kunnen kiezen. Gaan de juist voor een supermarkt dat in handen is van immigranten. Wat best wel bijzonder is eerlijk gezegd
  dinsdag 10 juni 2025 @ 22:32:10 #75
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_217906577
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 22:14 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Ik zou het helemaal met je eens geweest zijn, ware het niet dat het toch op zijn minst opmerkelijk is dat je dat nu zegt, maar je al jaren in elk topic de meest extreme stellingen inneemt. En dan nooit kritiek uit op Trump, Israël, Wilders, Orban, ook al is dat het onderwerp van zo'n topic?

Daar gaat het mij hier om, niet of links of rechts meer doet, maar puur HowardRoark die nu net doet alsof hij zich niet telkens brandt aan precies datgene waar jij nu een ander van beschuldigt.
Tja, dan let je niet goed op, ik heb zowel Trump als Orban en Wilders meermaals bekritiseert. Maar ook vind ik bepaalde onderdelen van hun beleid uitstekend. Dat is natuurlijk ook niet zo vreemd, want ik ben zelf immers rechts en conservatief.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')