SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
is ze jarigquote:Op dinsdag 10 juni 2025 15:18 schreef Shii het volgende:
Zo daar zat er eentje klaar hoor.![]()
Ik dacht ik doe een Gefeliciteerd Lovely! ttWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
dankjewel sgatquote:Op dinsdag 10 juni 2025 15:19 schreef Shii het volgende:
Maar nu weer even werken, veel plezier in Utreg!Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
ja echt triestquote:Op dinsdag 10 juni 2025 15:24 schreef mario390 het volgende:
dit lezen
Meerdere doden na schietpartij op school in Oostenrijk
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
@Paul heb de de pakezel? Ik heb te veel bier gehaaldHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Mopppie ik kom helpen tillen, welke straat ben je nuquote:Op dinsdag 10 juni 2025 15:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
@:paul heb de de pakezel? Ik heb te veel bier gehaaldWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Jacobs kerkhofquote:Op dinsdag 10 juni 2025 15:26 schreef Paul het volgende:
[..]
Mopppie ik kom helpen tillen, welke straat ben je nuHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Zo druk is het nietquote:
Zoek degene met 24 halve liter blikken bier
Sommige zijn koud
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*
Forum Opties Forumhop: Hop naar: