Dan heb je niet goed opgelet ik heb namelijk bijna altijd gelijk.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 10:56 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ik ben het zelden (op deze keer na nooit) eens met TS, maar hier kan ik niets andere op zeggen dan: "Terechte klacht!".
Dit vind ik juist wel vervelend zeker als je dus 's nachts in het donker moet dan ga je met je blote reet op de deksel van de wc pot zitten of je moet wachten tot het doortrekken klaar is en hem dan weer open doen of zo?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 10:58 schreef Mikeytt het volgende:
Mensen die zittend plassen en dan de wc doorspoelen zonder de deksel van de wc dicht te doen
Wachten tot het doortrekken klaar is en dan weer open doen. Anders vliegen die bacteriën alsnog door de hele kamer.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 11:03 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Dit vind ik juist wel vervelend zeker als je dus 's nachts in het donker moet dan ga je met je blote reet op de deksel van de wc pot zitten of je moet wachten tot het doortrekken klaar is en hem dan weer open doen of zo?
en wat dan nog? Het zijn je eigen.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 11:06 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Wachten tot het doortrekken klaar is en dan weer open doen. Anders vliegen die bacteriën alsnog door de hele kamer.
Dat wil je wel heel graag geloven ja. Ik krijg sterke Dunning Kruger vibes bij je in elk geval.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 11:02 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Dan heb je niet goed opgelet ik heb namelijk bijna altijd gelijk.
Hmmm ik zou willen dat ik dit niet wistquote:Op dinsdag 10 juni 2025 11:06 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Wachten tot het doortrekken klaar is en dan weer open doen. Anders vliegen die bacteriën alsnog door de hele kamer.
Komt omdat mijn hersenen sneller werken dat wat ik op papier kan zetten daarom kom ik soms wat bot en lomp over dat is omdat ik al 3 stappen verder ben voor ik überhaupt klaar ben met typenquote:Op dinsdag 10 juni 2025 11:08 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dat wil je wel heel graag geloven ja. Ik krijg sterke Dunning Kruger vibes bij je in elk geval.
Ah, dan ben ik daar vast mee in de war.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 11:10 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Komt omdat mijn hersenen sneller werken dat wat ik op papier kan zetten daarom kom ik soms wat bot en lomp over dat is omdat ik al 3 stappen verder ben voor ik überhaupt klaar ben met typen
Boeie, er staat alleen maar een tandenborstel bij mijn wc.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 11:06 schreef Mikeytt het volgende:
Anders vliegen die bacteriën alsnog door de hele kamer.
Dat doet het sowieso wel, of denk je dat de klep het toilet hermetisch afsluit?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 11:06 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Je hebt geen licht in je badkamer/toilet?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 11:03 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Dit vind ik juist wel vervelend zeker als je dus 's nachts in het donker moet dan ga je met je blote reet op de deksel van de wc pot zitten of je moet wachten tot het doortrekken klaar is en hem dan weer open doen of zo?
Jawel maar die zet je niet aan 's nachts als je in slaapstand wil blijvenquote:Op dinsdag 10 juni 2025 14:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Je hebt geen licht in je badkamer/toilet?
Oh ik wel hoor, daarna ben ik toch gelijk weer terug in slaapstandquote:Op dinsdag 10 juni 2025 14:49 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Jawel maar die zet je niet aan 's nachts als je in slaapstand wil blijven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |