Ik heb daar een stuk of 5x gezegd dat Halsema lekker thuis moest blijven. Toen oa jij het tegenovergestelde bleef beweren ben ik maar wat gaan trollen. Niet heel erg subtiel ook.quote:Op woensdag 11 juni 2025 09:26 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ik heb nooit beweerd dat dat voor mij het hoogste goed is. Maar als ik er de hypocrisie van rechtstaatjihadisten als jij mee kan aantonen dan laat ik dat uiteraard zien.
Overigens, welke pro-Israël posts? Mijn specialiteit is mijn neutraliteit.
Wat een grap.....quote:Op woensdag 11 juni 2025 09:23 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Het verzet doodde Duitse soldaten, maar verkrachtte doorgaans geen Duitse vrouwen, sneed hen de borsten en achillesspezen af, ontvoerde geen Duitse babies en reed niet met lijken door de straten van een juichende menigte.
Wat een laag stuk vreten ben jij, 7 oktober vergelijken met een legitieme verzetsstrijd waarin bovendien ook nog eens alleen Duitse soldaten werden aangevallen.
Dat kan, elk bericht kun je rapporteren.quote:Op woensdag 11 juni 2025 10:54 schreef William_Papadin het volgende:
wat gaan trollen.
Ik heb toen ik mij hier registreerde begrepen dat het fenomeen "trollen" niet toegestaan is. Kan een Administrator hier naar kijken? Of kan ik dit ergens rapporteren?
Daar zat ik ook al naar te kijken, sowieso een infuus voor bloeduitstortingen ( zijn teint, oogwit zien er gezond uit ).quote:
Wat is er raar aan?quote:
The Free Press is fantastisch. Bijzonder ook zij mensen in dienst hebben van over het hele politieke spectrum, kritische stukken over links, kritische stukken over rechts. Dat is uitstekend, dit zul je bij WaPo of Fox News niet snel vinden.quote:Op woensdag 11 juni 2025 09:37 schreef Pek het volgende:
Hulpgoederen als bron van inkomsten voor hamas![]()
Bekijk deze YouTube-video
Vertroebel de discussie niet door een absolute terreurdaad een verdediging te noemen en te vergelijken met het verzet tegen de Duitsers. Daarmee besmeur je het verzet.quote:Op woensdag 11 juni 2025 12:09 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Wat een grap.....
Laten we eens even gaan beginnen over alles wat Israel doet....
Owh nee sorry ik heb geen dag om daar over te typen, veel te lang verhaal.
Maar he ze doen iets tegen moslims, moslims worden vermoord, uitgehongerd en verkracht. Dus who cares? Of niet dan?
Ik vind ook dat zij moet thuisblijven, dus dom gelul weer dit. Mocht ze wel gaan, dan hoop ik dat het wordt afgestraft ja. En flink ook.quote:Op woensdag 11 juni 2025 10:36 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik heb daar een stuk of 5x gezegd dat Halsema lekker thuis moest blijven. Toen oa jij het tegenovergestelde bleef beweren ben ik maar wat gaan trollen. Niet heel erg subtiel ook.
Ja alleen kan dat niet ideologisch worden gedefinieerd. Hongarije is niet ineens geen rechtstaat meer als zij een Pride mars verbiedt, wat we daar ook van vinden. En de relevantie voor de burgemeester van Amsterdam ontbreekt al helemaal in die kwestie. Zeker omdat deze burgemeester haar verontwaardiging nogal selectief toepast. Hongarije is by far niet het ergste land op het gebied van homorechten.quote:Rechtstaat is trouwens hoe de overheid burgers behandeld, niet dat jij je braaf aan de wet houdt. Heel je post is dus weer eens onzin
Hoeveel distributiepunten hebben ze inmiddels en hoe zijn die verspreid over Gaza?quote:Op woensdag 11 juni 2025 12:36 schreef opgebaarde het volgende:
Er zal door GHF nog wat geschaafd en getweakt moeten worden aan de voedseldistributie in Gaza.
[ x ]
Volgens mij zijn er nog steeds vier en naar verluid, voordat GHF überhaupt bestond, waren er 400 gaarkeukens en distributiepunten. Het gaat er dus een stuk efficiënter aan toe en ik houd van efficiencyquote:Op woensdag 11 juni 2025 12:38 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Hoeveel distributiepunten hebben ze inmiddels en hoe zijn die verspreid over Gaza?
Ik dacht dat daar in het begin wat kritiek op was? Of is dat inmiddels afgehandeld?
Zit er andersom in.quote:Op woensdag 11 juni 2025 12:17 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Wat is er raar aan?
Dat het infuus er voor de show in zit geloof ik meteen. Maar in de hand heb ik zelf ook gehad
Meestal zitten die draden de andere kant op zodat ze gefixeerd kunnen worden aan je hand, anders trek je dat infuus steeds uit je hand.quote:Op woensdag 11 juni 2025 12:17 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Wat is er raar aan?
Dat het infuus er voor de show in zit geloof ik meteen. Maar in de hand heb ik zelf ook gehad
Ik kom dit tegen op de BBC (31 mei):quote:Op woensdag 11 juni 2025 12:45 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er nog steeds vier en naar verluid, voordat GHF überhaupt bestond, waren er 400 gaarkeukens en distributiepunten. Het gaat er dus een stuk efficiënter aan toe en ik houd van efficiency
Ik zag de beelden eerder al. Volgens Ihab Hassane is dit nou niet echt menswaardig, volgens Hen Mazzig zijn er op die dag meer dan 2 miljoen maaltijden uitgedeeld.quote:Op woensdag 11 juni 2025 12:36 schreef opgebaarde het volgende:
Er zal door GHF nog wat geschaafd en getweakt moeten worden aan de voedseldistributie in Gaza.
[ x ]
En ziet er nog steeds uit als 14. Daar is een markt voor.quote:Op woensdag 11 juni 2025 12:47 schreef Homey het volgende:
22 jaar is ze.
En 1,49 meter lang. Daar moet je maar van houden.
Lijkt me gezelliger type dan Greta.quote:Op woensdag 11 juni 2025 06:40 schreef Kim-Holland het volgende:
Greta' s ´little´ sis.![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Houdt een tissue bij de hand. Tegen oorbloedingen
https://www.dailymail.co.(...)-shadows-Singer.html
![]()
![]()
Ik hoop het van niet. De Pride verbieden is een idiote regel die bij Hamas thuishoort, niet bij een EU land. EU landen doen beloftes als ze lid worden en als het niet direct tegen de letter van de wet gaat, dan wel tegen de geest van de verdragen.quote:Op woensdag 11 juni 2025 12:31 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ik vind ook dat zij moet thuisblijven, dus dom gelul weer dit. Mocht ze wel gaan, dan hoop ik dat het wordt afgestraft ja. En flink ook.
[..]
Ja alleen kan dat niet ideologisch worden gedefinieerd. Hongarije is niet ineens geen rechtstaat meer als zij een Pride mars verbiedt, wat we daar ook van vinden. En de relevantie voor de burgemeester van Amsterdam ontbreekt al helemaal in die kwestie. Zeker omdat deze burgemeester haar verontwaardiging nogal selectief toepast. Hongarije is by far niet het ergste land op het gebied van homorechten.
Je zou kunnen stellen dat Amsterdam erger is, omdat Groot Wassink rapporten over homohaat en daderprofielen achterover drukt en weigert thuis te geven. Wat betekent dat eigenlijk voor de rechtstaat, Glazenmaker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |