Nee ik doe het meestal pas als het echt een paar dagen achter elkaar tropisch is. De eerste 2 of 3 dagen met de ramen dicht houdt mijn huisje wel vol maar als het eenmaal warm is binnen en het is buiten ook nog tropisch ja dan moet je wel anders wordt het echt 25+ graden of zo binnenhuis.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 09:01 schreef Moonversion het volgende:
[..]
kut oplossing dus, gooi dat ding gewoon weg
Probleem is ik kan alleen lekker slapen onder een deken maar dat is dus kut in de zomer.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 09:39 schreef herverwijderd het volgende:
Ik gebruik een ventilator. Mensen zeggen altijd dat dat niet werkt omdat het de lucht niet afkoelt, maar voor mij werkt het prima.
zijn maar een paar nachten trouwens dus dat overleef je denk ik wel.
Oh ja, dat hoor ik wel vaker, dat mensen dat zeggen. Ik had dat vroeger ook. Maar ff doorbijten en dan kun je prima zonder iets over je heen slapen.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 09:44 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Probleem is ik kan alleen lekker slapen onder een deken maar dat is dus kut in de zomer.
Je zou eigenlijk een deken moeten hebben die koelt.
Overdag preventief koelen voordat het warm wordt en 's nachts uit.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 09:02 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Nee ik doe het meestal pas als het echt een paar dagen achter elkaar tropisch is. De eerste 2 of 3 dagen met de ramen dicht houdt mijn huisje wel vol maar als het eenmaal warm is binnen en het is buiten ook nog tropisch ja dan moet je wel anders wordt het echt 25+ graden of zo binnenhuis.
Heb jij nu nog steeds geen airco?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 10:48 schreef vogeltjesdans het volgende:
Geen fluisterstille duux ventilator hebben
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |