En dat geloof ik nu weer juist wel, ze had goede opmerkingen over licht en kleur, nu al beter dan die door het programma ingehuurde tuthola die sowieso altijd onzin kletst.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 21:33 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik geloof er niks van dat die mevrouw styliste is.... volgens mij heeft ze gauw tijdens het Blok een site in elkaar geflanst en wil ze nu graag op tv....
Goede analyse. Het programma wordt zo ongeloofwaardig en dat proberen ze te verdoezelen. Ook de opmerking van diklip, tutmuts, blaaskuiken, dat Victor de ambitie heeft om in een volgend programma de rol van Ray over kan nemen. Haar ultieme wens, van haar vent een celebrity maken. Het uilskuiken.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 22:48 schreef __Fokker__ het volgende:
In de normale tijdlijn doet Micheal van der Plas gewoon mee met dit programma, en krijg je een normaal klus programma met amateurs.
Volgens mij weten de programmamakers ook niet echt wat ze met Victor aan moeten waardoor het vooral om "drama" gaat, want het is obvious dat hij met normale regels altijd wint, dus dan gaan ze nu maar dingen verzinnen als je mag je vloer alleen in ruimte x leggen, of alleen de muur in ruimte x stucen zodat anderen ook nog kans krijgen. Of hun kamer afkraken op dingen die aannames zijn(wasbakken/gestuucte muur in de WC) waardoor anderen ook nog kans krijgen.
Heeft niks met schijnheilig te maken. Ze is gewoon bang dat het Grote Geld straks niet binnen komt... Dat is namelijk haar verdienmodelquote:Op dinsdag 10 juni 2025 22:35 schreef Firuze60 het volgende:
Wat een schijnheilig mormel is Naomi ook, ze weet best dat Victor met zijn via via regelen (jaja) verdient aan Mark en dan klagen dat ie niet iedereen moet 'helpen'.
De gruwel, zocht even op google het verschil tussen schimmel en mos, mos komt er inderdaad beter van af, maar dan dit:quote:Op dinsdag 10 juni 2025 21:12 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
En schimmelen.... en dan komen er van die vieze beestjes n....
Hebben ze net dat hele pand dik zitten isoleren en dus zo droog mogelijk houden. Jut en Jul pleuren er mos in.quote:Het groeit het beste in permanent vochtige, zure, verdichte grond in een gemiddelde tot dichte schaduw. De meeste mossoorten vormen een dik groen tot bruin tapijt.
Dat is goed nieuws, want in dat geval ben ik een hele goeie stylist!quote:Op dinsdag 10 juni 2025 22:42 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
En dat geloof ik nu weer juist wel, ze had goede opmerkingen over licht en kleur, nu al beter dan die door het programma ingehuurde tuthola die sowieso altijd onzin kletst.
Nou ja... het waren toch gewoon grappen?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 22:30 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik vond het bijna niet kunnen, racistische lullo.
HAHAHAHA, valt onder de categorie 'wie weet Praxis te vinden om een kleur te mengen'. De programmamakers hebben natuurlijk wel de opdracht gekregen van de burgemeester, zoek ook lokale 'kunstenaars, stylisten, lijstenmakers etc' op, want Grave zelf moet ook gepromoot worden, anders betaal ik niet mee aan die onzinkutherrie hier in mijn plaatsje.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:04 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Dat is goed nieuws, want in dat geval ben ik een hele goeie stylist!![]()
(oftewel: die opmerkingen kon ik ook bedenken, maar misschien onderschat ik mijzelf wel)
Ik bedoel er ook mee dat het heel bijzonder is dat je iemand die zo dichtbij Het Blok zit niet gelijk in week 1 benaderd... dus waar komt ze ineens vandaan
Natuurlijk moesten ze er zelf om lachen (want anders krijg je gezeik), maar de strekking was: ELKE Antilliaan is lui. En dat is gewoon een racistische uitspraak.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:06 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Nou ja... het waren toch gewoon grappen?En ze lachden er zelf ook om?
Ik weet niet meer wat nu wel en wat nu niet kan....
Vond het eigenlijk ook wel schattig van vader en zoon, ze kennen hun tekortkomingen op het gebied van styling, ze werden in de eerste ronde zo afgebrand door die 'styliste' en dikbuik. De vloer was afschuwelijk en alles moest eruit.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:12 schreef __Fokker__ het volgende:
Ze lijkt me wel gewoon legit, lijkt me sterkt dat ze ook nog even snel een winkel heeft opgericht.
https://www.beleefhistori(...)/de-graafse-stylist/
Was dat niet gewoon die winkel met de lijsten?
Letterlijk 1 minuut lopen ook..
Had ergens het idee dat ze dit niet zelf bedacht hadden, ze moeten die shit ook verkopen natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:18 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Vond het eigenlijk ook wel schattig van vader en zoon, ze kennen hun tekortkomingen op het gebied van styling, ze werden in de eerste ronde zo afgebrand door die 'styliste' en dikbuik. De vloer was afschuwelijk en alles moest eruit.
Zeker weten van niet dat ze zelf op dat idee kwamen, hahahaquote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:28 schreef __Fokker__ het volgende:
[..]
Had ergens het idee dat ze dit niet zelf bedacht hadden, ze moeten die shit ook verkopen natuurlijk.
quote:Op dinsdag 10 juni 2025 09:39 schreef koemleit het volgende:
Hieronder een spoiler van iemand (ik) die gisteren ff bij Katrien is wezen loeren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja zoiets zal het echt wel zijn, dat zag je ook wel aan hoe het werd gefilmd.. met die lijstenmaker bijvoorbeeld dat was echt een soort ambachtelijk promo-filmpje...quote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:08 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
HAHAHAHA, valt onder de categorie 'wie weet Praxis te vinden om een kleur te mengen'. De programmamakers hebben natuurlijk wel de opdracht gekregen van de burgemeester, zoek ook lokale 'kunstenaars, stylisten, lijstenmakers etc' op, want Grave zelf moet ook gepromoot worden, anders betaal ik niet mee aan die onzinkutherrie hier in mijn plaatsje.
Bij wijze van he.... en omdat ik haar adviezen van een niveautje amateuristisch vond....quote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:12 schreef __Fokker__ het volgende:
Ze lijkt me wel gewoon legit, lijkt me sterkt dat ze ook nog even snel een winkel heeft opgericht.
Ja, absoluut, maar goed, ze kozen gelukkig wel een mooie lijst en uiteraard worden lokale ondernemers gepromoot.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:36 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ja zoiets zal het echt wel zijn, dat zag je ook wel aan hoe het werd gefilmd.. met die lijstenmaker bijvoorbeeld dat was echt een soort ambachtelijk promo-filmpje...
Slaap jij altijd in het licht?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:39 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Bij wijze van he.... en omdat ik haar adviezen van een niveautje amateuristisch vond.... zo vroeg ze steeds aan F&C bevestiging. En de tip om niet met je rug tegen het licht in te gaan zitten hebben wij hier bijv. ook vaak besproken als het gaat om het bed in de slaapkamer van de Zeehondjes. Enzovoorts...
Dat hadden ze al wel eerder erkend door de dochter van Faisal in te schakelen... Maar kennelijk wordt zij nu ineens gepasseerd door die Miss Marple-styliste...quote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:18 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Vond het eigenlijk ook wel schattig van vader en zoon, ze kennen hun tekortkomingen op het gebied van styling, ze werden in de eerste ronde zo afgebrand door die 'styliste' en dikbuik. De vloer was afschuwelijk en alles moest eruit.
HAHAHAHA, schiet hier even heel hard in de lach (arme buren), Miss Marple, hoe kom je er op..quote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:43 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Dat hadden ze al wel eerder erkend door de dochter van Faisal in te schakelen... Maar kennelijk wordt zij nu ineens gepasseerd door die Miss Marple-styliste...
Ze kwam enorm onzeker over waardoor ik eerst ook dacht ze gewoon iemand dan straat hadden geplukt voor een "momentje"quote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:39 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Bij wijze van he.... en omdat ik haar adviezen van een niveautje amateuristisch vond....
Zo vroeg ze steeds aan F&C bevestiging over elk onderdeeltje.....
En de tip om niet met je rug tegen het licht in te gaan zitten hebben wij hier bijv. ook vaak besproken als het gaat om het bed in de slaapkamer van de Zeehondjes. Enzovoorts...
Huh? Weet je wel waar ik het over heb? Kijk het nog maar eens terug en zie dan hoe het massale hoofdboord van hun bed alle licht van buiten blokkeert...quote:
Met die hoogte van de kamer en hoge ramen?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:46 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Huh? Weet je wel waar ik het over heb? Kijk het nog maar eens terug en zie dan hoe het massale hoofdboord van hun bed alle licht van buiten blokkeert...
Ja toch?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:46 schreef __Fokker__ het volgende:
[..]
Ze kwam enorm onzeker over waardoor ik eerst ook dacht ze gewoon iemand dan straat hadden geplukt voor een "momentje"
Toch wel, het is een vrij kleine kamerquote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:48 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Met die hoogte van de kamer en hoge ramen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |