Ik zal het onthouden.quote:Op maandag 9 juni 2025 22:58 schreef mschol het volgende:
[..]
ik neem dr wel over hoor, als je van dr af moet
De Oostduitse films had ik ook nog nooit van gehoord maar ik ben er wel erg nieuwsgierig naar.quote:Op maandag 9 juni 2025 23:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit is wel allemaal ultra-niche hoor, geloof niet dat ik er ook maar 1 van ken
Oost-Duitse scifi, dan zie ik gelijk een soort slapstick met slecht getimede grappen en low-budget decors en kostuums voor mequote:Op maandag 9 juni 2025 23:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De Oostduitse films had ik ook nog nooit van gehoord maar ik ben er wel erg nieuwsgierig naar.
quote:Op maandag 9 juni 2025 23:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Mooi, even wat naaktslakken naar Emmen sturen
Kleine gele watjes daar ook allemaal.quote:Op maandag 9 juni 2025 23:04 schreef Lospedrosa het volgende:
Ws een beetje gedramatiseerd maar als we denken een zware dag te hebben dan moeten we even aan deze Jap denken haha.
https://www.instagram.com/reel/DFfH-H-SH1n/
Ja ze lopen elkaar allemaal achterna. En vrijdag met de baas zuipen. En dan naar je te kleine micro appartementje. Alles voor werk, niks voor hunzelf.quote:Op maandag 9 juni 2025 23:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kleine gele watjes daar ook allemaal.
Je zou het misschien niet verwachten maar achter het ijzeren gordijn werd nog best een hoop goede cinema gemaakt.quote:Op maandag 9 juni 2025 23:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oost-Duitse scifi, dan zie ik gelijk een soort slapstick met slecht getimede grappen en low-budget decors en kostuums voor me![]()
Is de natuur, survival of the fittest, leeuwen, tijgers en jaguars moeten ook gewoon rennen voor hun vleesje.quote:Op maandag 9 juni 2025 23:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja ze lopen elkaar allemaal achterna. En vrijdag met de baas zuipen. En dan naar je te kleine micro appartementje. Alles voor werk, niks voor hunzelf.
Ja denk niet dat het helemaal mijn ding zou zijnquote:Op maandag 9 juni 2025 23:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je zou het misschien niet verwachten maar achter het ijzeren gordijn werd nog best een hoop goede cinema gemaakt.
Heel ander soort film ja. Maar het voordeel van een brede smaak hebben is dat ik het alletwee kan kijken.quote:Op maandag 9 juni 2025 23:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja denk niet dat het helemaal mijn ding zou zijnUit die periode kijk ik liever zoiets
Two-Lane Blacktop (1971) - Reference View - IMDb
Heb Two-Lane Blacktop alleen op dvd liggen van jaren geleden, die blu-ray prijzen daarvan zijn niet leuk zie ik nuquote:
Die heb ik nog uit de UK geïmporteerd in de tijd dat ze nog in de EU zaten en alle goedkope webshops op al die eilanden zatenquote:Op maandag 9 juni 2025 23:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb Two-Lane Blacktop alleen op dvd liggen van jaren geleden, die blu-ray prijzen daarvan zijn niet leuk zie ik nu
https://www.amazon.co.uk/(...)lu-ray/dp/B005SDDE2Kquote:Op maandag 9 juni 2025 23:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb Two-Lane Blacktop alleen op dvd liggen van jaren geleden, die blu-ray prijzen daarvan zijn niet leuk zie ik nu
Alles eraan doen om een goed beeld van t land neer te zetten.quote:Op maandag 9 juni 2025 23:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je zou het misschien niet verwachten maar achter het ijzeren gordijn werd nog best een hoop goede cinema gemaakt.
Dit zijn geen propagandafilms. En films zoals The Ear steken keihard de draak met de partijcultuur op dat moment en het constante afluisteren.quote:Op maandag 9 juni 2025 23:33 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Alles eraan doen om een goed beeld van t land neer te zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |