Ja "festivals" of wel mensen die schouder aan schouder staan omdat ze zich ergens door een bottleneck van een smal pad moeten wanen. Dat is toch niet hetzelfde als op vakantie gaan tenzij je dus inderdaad bij zo'n drukke metro staat te wachten?quote:Op maandag 9 juni 2025 12:38 schreef maily het volgende:
Een paar artikelen hierover:
- Festivals en evenementen doelwit zakkenrollers
- Festivals zijn ook een feest voor zakkenrollers, met deze tips laat je je deze zomer niet bestelen
Ja festivals en geen vakantie.quote:Op maandag 9 juni 2025 12:39 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Ja "festivals" of wel mensen die schouder aan schouder staan omdat ze zich ergens door een bottleneck van een smal pad moeten wanen. Dat is toch niet hetzelfde als op vakantie gaan tenzij je dus inderdaad bij zo'n drukke metro staat te wachten?
Je hebt het over een vakantie in het buitenland neem ik aan?quote:Op maandag 9 juni 2025 12:35 schreef SuperNeger het volgende:
Hoe groot is dit probleem nou echt? Ik heb altijd het idee dat ze zwaar aan het overdrijven zijn. Ja natuurlijk als je schouder aan schouder staat in de metro van Barcelona of zo dan snap ik dat je ff op je zakken let, maar ik heb sowieso een hekel aan mensen dus ik heb een vrij grote personal space en als er een bepaald type persoon in mijn safe space zit dan schiet ik gelijk in overlevings-mode.
Moet ik me echt zorgen maken? Mijn boomer ouders lopen me te hele tijd angst in te zaaien van "Ja doe je telefoon niet in je broekzak maar neem dit heuptasje van ons die kan je heel moeilijk met 1 hand openmaken" en ik heb echt zoiets van ja daaaag daar ga ik echt niet mee lopen hoor ik lijk wel een aziatische toerist als ik dat doe.
Stellen ze zich aan of hebben ze een punt? Ben jij wel eens gerold? Ik denk dat ik het echt wel zou merken als er een kwaadwillende te dicht bij mij komt en ik geef zo'n mafklapper ook gelijk een duw mocht die opeens m'n arm beetpakken om een armbandje eromheen te doen of zo
haha thanks maar de echte babe-jaren heb ik achter me hoor al hoewel ik er nog wel oke uit zie voor m'n leeftijdquote:
Ja dat snap ik ook wel maar mijn punt is dus dat het allemaal wel meevalt lijkt me. Tenzij je dus in een mensenmassa gaat staan. Maar als je een beetje omgevingsbewust bent of sowieso een hekel hebt aan vreemde mensen, laat staan vreemde mensen in je personal space, dan lijkt me de kans om gerold te worden vrijwel 0quote:Op maandag 9 juni 2025 12:44 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Je hebt het over een vakantie in het buitenland neem ik aan?
Jouw ouders willen je niet bang maken, ze zijn bezorgd.
Dit kan jou ook overkomen.
Bekijk deze YouTube-video
Met andere woorden: je weet niks, maar je gaat er van uit dat het wel mee zal vallen.quote:Op maandag 9 juni 2025 12:45 schreef SuperNeger het volgende:
Ja dat snap ik ook wel maar mijn punt is dus dat het allemaal wel meevalt lijkt me. Tenzij je dus in een mensenmassa gaat staan. Maar als je een beetje omgevingsbewust bent of sowieso een hekel hebt aan vreemde mensen, laat staan vreemde mensen in je personal space, dan lijkt me de kans om gerold te worden vrijwel 0
WHY YOU COME HERE ONLY FOR STEALING FROM CHINESE TOURIST PEOPLE? LADIES WATCH OUT YOUR BAG!quote:Op maandag 9 juni 2025 18:09 schreef The_Verve het volgende:
Even Boevenspotter op Youtube opzoeken. Gekkuhwerruk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |