schijnt zo te zijn, maar het zal nog wel een keer getest wordenquote:Op maandag 9 juni 2025 13:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm ok, hoe zou je daar extra hitsig van moeten worden?
We kunnen het ook aan onze chocolade-expert vragen @CherryLipsquote:Op maandag 9 juni 2025 13:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
schijnt zo te zijn, maar het zal nog wel een keer getest worden
goed nieuws bal!quote:
Hoe laat komt zequote:Op maandag 9 juni 2025 13:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
goed nieuws bal!
Heb de spin even gesproken.
Ze komt morgen langs om gezellig kennis te maken. Je hoeft niets in te slaan verder, ze neemt zelf wat vleermuizen mee.
Nadat ze de kiddo's heeft opgehaald bij de opvang (stuk of triljoen). Die komen ook.quote:
*gaat koffer pakkenquote:Op maandag 9 juni 2025 13:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nadat ze de kiddo's heeft opgehaald bij de opvang (stuk of triljoen). Die komen ook.
Nou ja zegquote:Op maandag 9 juni 2025 13:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja das ook zo. Nou ja zou er positief in gaan. Dat scheelt heel veel. Fijn voor je vader dat hij het wat hoopvoller in ziet nu. We blijven duimen![]()
Ik had serieus mensen om mij heen toen mijn vader ziek was die zeiden van nou die gaat het niet redden etc. Dat deed mij zoveel pijn altijd die opmerkingen omdat ik in het begin echt dacht het komt goed.
Vond het trouwens ook raar dat mensen dat zo direct zeiden.
quote:Op maandag 9 juni 2025 12:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Afgelopen vrijdagKlinkt vooralsnog goed. Hopen dat het zo blijft. Fingers crossed en sterkte voor jullie allemaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Krijgen we straks hitsige CL posts.quote:Op maandag 9 juni 2025 13:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
We kunnen het ook aan onze chocolade-expert vragen @:CherryLips
jij mag ook komen proberen hoorquote:
Ik heb ook al lijstje met opmerkingen en adviezen waar ik niets mee kan. Heel vreemd.quote:Op maandag 9 juni 2025 13:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja das ook zo. Nou ja zou er positief in gaan. Dat scheelt heel veel. Fijn voor je vader dat hij het wat hoopvoller in ziet nu. We blijven duimen![]()
Ik had serieus mensen om mij heen toen mijn vader ziek was die zeiden van nou die gaat het niet redden etc. Dat deed mij zoveel pijn altijd die opmerkingen omdat ik in het begin echt dacht het komt goed.
Vond het trouwens ook raar dat mensen dat zo direct zeiden.
Of van die mensen die dan zeggen 'god heeft het zo gewild'quote:Op maandag 9 juni 2025 13:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja zegZelfs al denk je dat, dat zeg je toch niet.
ik ben een raspessimist en bereid mezelf graag voor op het ergste, ik denk dat sommige dat ook proberen te doen voor anderen.quote:Op maandag 9 juni 2025 13:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja zegZelfs al denk je dat, dat zeg je toch niet.
Dat is niet zo lastigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
oeh die kreeg ik te horenquote:Op maandag 9 juni 2025 13:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of van die mensen die dan zeggen 'god heeft het zo gewild'
Het is allemaal onderdeel van zijn planquote:Op maandag 9 juni 2025 13:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
oeh
[..]
oeh die kreeg ik te horen
'god geeft de zwaarste lasten aan de sterkste schouders'
god moet gauw optyfen dan want ik wil ook een rustdag
Mijn oma riep dat ook te pas en te onpas. Toen ze betrokken was bij een flinke aanrijding en in de kreukels lag werd ze heel boos als dat tegen haar werd gezegd. Mensen....quote:
quote:Op maandag 9 juni 2025 13:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
oeh
[..]
oeh die kreeg ik te horen
'god geeft de zwaarste lasten aan de sterkste schouders'
god moet gauw optyfen dan want ik wil ook een rustdag
jouw schouders zijn kleiner, dus je wordt gespaardquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |