Tuurlijk ging het er gemoedelijk aan toe. De activivisten zijn allemaal lieverds en doen geen vlieg kwaad. Daarom moet er ook 2000 man naar toe gestuurd worden, omdat het heel vredelievende en gemoedelijke acties zijnquote:Op maandag 9 juni 2025 10:37 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Het ging er allemaal gemoedelijk totdat Trump' knokploegen op een niet zo gemoedelijke manier mensen kwamen oppakken.
Als er rellen zijn, zijn er altijd wel mensen die buiten het boekje gaan en zich misdragen.quote:
Wel een huis, rijbewijs, medische verzorging en ook geld vaak.quote:Op maandag 9 juni 2025 11:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is onzin. Je krijgt als illegale immigrant geen uitkering oid.
[..]
Er hoeft geen "2000 man" naar toe gestuurd te worden. Daar lijkt iedereen aan voorbij te gaan.quote:Op maandag 9 juni 2025 12:06 schreef matspontius het volgende:
[..]
Tuurlijk ging het er gemoedelijk aan toe. De activivisten zijn allemaal lieverds en doen geen vlieg kwaad. Daarom moet er ook 2000 man naar toe gestuurd worden, omdat het heel vredelievende en gemoedelijke acties zijn![]()
Dat is te zien ja, alles onder controle daar in LAquote:Op maandag 9 juni 2025 12:09 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Er hoeft geen "2000 man" naar toe gestuurd te worden.
Los Angeles heeft daar expliciet niet om gevraag omdat ze het zelf wel kunnen afhandelen.
Met de NG erbij escaleer je de situatie alleen maar, die lui zijn getraind om te schieten, niet om te de-escaleren.
Ik stel nergens dat het onder controle is, ik stel alleen dat LA voldoende middelen heeft om dit zelf op te lossen.quote:Op maandag 9 juni 2025 12:10 schreef matspontius het volgende:
[..]
Dat is te zien ja, alles onder controle daar in LA
Kan me wel voorstellen dat wanneer je protesten in NL gewend bent dat het perspectief daarop wellicht anders is.quote:Op maandag 9 juni 2025 12:06 schreef matspontius het volgende:
[..]
Tuurlijk ging het er gemoedelijk aan toe. De activivisten zijn allemaal lieverds en doen geen vlieg kwaad. Daarom moet er ook 2000 man naar toe gestuurd worden, omdat het heel vredelievende en gemoedelijke acties zijn![]()
Blijkbaar niet he, gezien die puinhoop. Weer iemand die vanachter zijn PC in Nederland de problematiek in de VS wel even oplostquote:Op maandag 9 juni 2025 12:12 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik stel nergens dat het onder controle is, ik stel alleen dat LA voldoende middelen heeft om dit zelf op te lossen.
De NG is echt niet nodig.
De beste de-escalatie was ICE direct terugtrekken tot het wat rustiger is. Maar nee, hij stuurt ongevraagd de NG.
Er is bewust ingezet op escaleren, door Trump.
CBO:quote:Op maandag 9 juni 2025 11:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is onzin. Je krijgt als illegale immigrant geen uitkering oid.
[..]
Bij o.a. de avondklokrellen is ook heel wat in de fik gegaan, geplunderd en vernield.quote:Op maandag 9 juni 2025 12:13 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Kan me wel voorstellen dat wanneer je protesten in NL gewend bent dat het perspectief daarop wellicht anders is.
Daar is waarschijnlijk 1 journaliste het niet mee eensquote:Op maandag 9 juni 2025 12:12 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik stel nergens dat het onder controle is, ik stel alleen dat LA voldoende middelen heeft om dit zelf op te lossen.
In dit k .. land zou de NG ook niet misstaan. Dat schorem verstaat namelijk alleen de keiharde aanpakquote:Op maandag 9 juni 2025 12:15 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Bij o.a. de avondklokrellen is ook heel wat in de fik gegaan, geplunderd en vernield.
Het gebeurt hier ook wel.
Excuses voor de takke-herrie (tenzij je er van houdt):
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op maandag 9 juni 2025 11:58 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Communisten
De hamer en sikkel is net zo'n haatsymbool als de swastika.
Zo werkt dat niet bij rellen.quote:Op maandag 9 juni 2025 12:13 schreef matspontius het volgende:
[..]
Blijkbaar niet he, gezien die puinhoop.
Dat zou ik eigenlijk over jou willen zeggen.quote:Weer iemand die vanachter zijn PC in Nederland de problematiek in de VS wel even oplost
Ik heb iets gemist dan blijkbaar.quote:Op maandag 9 juni 2025 12:18 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Daar is waarschijnlijk 1 journaliste het niet mee eens
Soms moet je escaleren om een punt te maken. Dit doet Trump heel goed. Oprotten met die zachte aanpak. Alles en iedereen die meedoet oppakken en uitzetten.quote:Op maandag 9 juni 2025 12:12 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
De NG is echt niet nodig.
De beste de-escalatie was ICE direct terugtrekken tot het wat rustiger is. Maar nee, hij stuurt ongevraagd de NG.
Er is bewust ingezet op escaleren, door Trump.
In de praktijk vallen er dan alleen maar meer doden.quote:Op maandag 9 juni 2025 12:19 schreef matspontius het volgende:
[..]
In dit k .. land zou de NG ook niet misstaan. Dat schorem verstaat namelijk alleen de keiharde aanpak
Nee, Trump verneukt dit met opzet. Even z'n zin doordrammen en provoceren in een staat waar hij ook nog eens totaal niet populair is.quote:Op maandag 9 juni 2025 12:21 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Soms moet je escaleren om een punt te maken. Dit doet Trump heel goed. Oprotten met die zachte aanpak.
Waar baseer je op dat iedereen die meedoet uitgezet wordt? Onzin.quote:Alles en iedereen die meedoet oppakken en uitzetten.
Hij moet Amerikanen gaan uitzetten ja?quote:Op maandag 9 juni 2025 12:21 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Soms moet je escaleren om een punt te maken. Dit doet Trump heel goed. Oprotten met die zachte aanpak. Alles en iedereen die meedoet oppakken en uitzetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |