SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De stand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De competitieformule:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
N. Mendes beste speler ter wereld.Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/![]()
Denk het niet, maar weet niet, ik heb nooit meegemaakt dat Nederland iets wonquote:Op zondag 8 juni 2025 23:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ja moest Nederland de finale hebben gewonnen was je wss aan het schreeuwen en juichen![]()
REMEMBER 3E PLEK NATIUNS LIEK!!!!!quote:Op zondag 8 juni 2025 23:56 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Denk het niet, maar weet niet, ik heb nooit meegemaakt dat Nederland iets wonU MAD?![]()
4equote:Op maandag 9 juni 2025 13:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
REMEMBER 3E PLEK NATIUNS LIEK!!!!!Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.![]()
We zijn ook een keer 2de geweest hoorquote:Op maandag 9 juni 2025 13:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
REMEMBER 3E PLEK NATIUNS LIEK!!!!!![]()
![]()
Overigens is iedere in de 21e eeuw gespeelde Europese landencup (EK, nations league) gewonnen door een van de PIGS-landen.quote:Op maandag 9 juni 2025 15:30 schreef NLGooner het volgende:
[..]
We zijn ook een keer 2de geweest hoorIl mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.![]()
quote:Op maandag 9 juni 2025 15:44 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Overigens is iedere in de 21e eeuw gespeelde Europese landencup (EK, nations league) gewonnen door een van de PIGS-landen.
Edit: Klopt niet, Frankrijk won de 2e editie van de NL![]()
Morgen 20:45uur op npo3, Nederland tegen Malta.quote:Op zondag 8 juni 2025 23:56 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Denk het niet, maar weet niet, ik heb nooit meegemaakt dat Nederland iets won
Geen dank.Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/![]()
PIGS is een letterwoord dat verwijst naar Portugal, Italië, Griekenland en Spanje.quote:Op maandag 9 juni 2025 15:44 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Overigens is iedere in de 21e eeuw gespeelde Europese landencup (EK, nations league) gewonnen door een van de PIGS-landen.
Oke en nu?![]()
Tot volgend jaar september!
2026–27 Nations League
https://en.m.wikipedia.org/wiki/2026–;27_UEFA_Nations_League![]()
Fuck, inderdaad. In mijn herinnering had Spanje die ook gewonnen.quote:Op maandag 9 juni 2025 17:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Edit: Klopt niet, Frankrijk won de 2e editie van de NLIl mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |