SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De stand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De competitieformule:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
N. Mendes beste speler ter wereld.Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
I stand with (the) Netherlands. w/![]()
Denk het niet, maar weet niet, ik heb nooit meegemaakt dat Nederland iets wonquote:Op zondag 8 juni 2025 23:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ja moest Nederland de finale hebben gewonnen was je wss aan het schreeuwen en juichen![]()
REMEMBER 3E PLEK NATIUNS LIEK!!!!!quote:Op zondag 8 juni 2025 23:56 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Denk het niet, maar weet niet, ik heb nooit meegemaakt dat Nederland iets wonU MAD?![]()
4equote:Op maandag 9 juni 2025 13:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
REMEMBER 3E PLEK NATIUNS LIEK!!!!!Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.![]()
We zijn ook een keer 2de geweest hoorquote:Op maandag 9 juni 2025 13:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
REMEMBER 3E PLEK NATIUNS LIEK!!!!!![]()
![]()
Overigens is iedere in de 21e eeuw gespeelde Europese landencup (EK, nations league) gewonnen door een van de PIGS-landen.quote:Op maandag 9 juni 2025 15:30 schreef NLGooner het volgende:
[..]
We zijn ook een keer 2de geweest hoorIl mondo apre le porte
Pace totalitaria
quote:Op maandag 9 juni 2025 15:44 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Overigens is iedere in de 21e eeuw gespeelde Europese landencup (EK, nations league) gewonnen door een van de PIGS-landen.
Edit: Klopt niet, Frankrijk won de 2e editie van de NL![]()
Morgen 20:45uur op npo3, Nederland tegen Malta.quote:Op zondag 8 juni 2025 23:56 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Denk het niet, maar weet niet, ik heb nooit meegemaakt dat Nederland iets won
Geen dank.Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
I stand with (the) Netherlands. w/![]()
PIGS is een letterwoord dat verwijst naar Portugal, Italië, Griekenland en Spanje.quote:Op maandag 9 juni 2025 15:44 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Overigens is iedere in de 21e eeuw gespeelde Europese landencup (EK, nations league) gewonnen door een van de PIGS-landen.
Oke en nu?![]()
Tot volgend jaar september!
2026–27 Nations League
https://en.m.wikipedia.org/wiki/2026–;27_UEFA_Nations_League![]()
Fuck, inderdaad. In mijn herinnering had Spanje die ook gewonnen.quote:Op maandag 9 juni 2025 17:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Edit: Klopt niet, Frankrijk won de 2e editie van de NLIl mondo apre le porte
Pace totalitaria
quote:📊 Currently projected to enter WC playoffs via Nations League:
🇷🇴 Romania
🇲🇰 North Macedonia
☘️ Northern Ireland
🇲🇩 Moldova
👉 To enter Playoffs, San Marino 🇸🇲 needs 🇷🇴 or NIR☘️ to finish Top 2 in their groups.
🇲🇰's Top 2 finish wouldn't help 🇸🇲 as it would likely mean that 1 UNL ticket goes to 🏴.
https://x.com/fmeetsdata/status/1932786453609648464![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |