Ja waarschijnlijk het eerste, en dan 's avonds van dat onweer met wolkbreuken waardoor alles weer onder water staatquote:
Waarom zou je die in het vet leggenquote:Op zondag 8 juni 2025 23:02 schreef CherryLips het volgende:
Het wordt maar drie daagjes warm. Dat is niet eens de moeite waard om de poezenmaaier voor uit het vet te halen.
Misschien kun je hem dan beter gewoon na gebruik schoonmaken?quote:Op zondag 8 juni 2025 23:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Al die stugge haartjes en stukken huid van vorig jaar zijn gaan roesten.
Te veel werk.quote:Op zondag 8 juni 2025 23:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien kun je hem dan beter gewoon na gebruik schoonmaken?
quote:Op zondag 8 juni 2025 23:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Al die stugge haartjes en stukken huid van vorig jaar zijn gaan roesten.
Dan maar gewoon de natuur zijn gang laten gaanquote:
quote:Op zondag 8 juni 2025 23:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Voulez vous hoqueter avec moi, ce soir?
Ja ik heb geen idee wat je zegt dus ik geloof het allemaal wel eigenlijk.quote:
Dan moet je wachten tot er iemand met Google Translate voorbij komt.quote:Op zondag 8 juni 2025 23:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik heb geen idee wat je zegt dus ik geloof het allemaal wel eigenlijk.
Wil je vanavond met me hikken.quote:Op zondag 8 juni 2025 23:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dan moet je wachten tot er iemand met Google Translate voorbij komt.
Nee, ik ga zo naar bed.quote:Op zondag 8 juni 2025 23:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wil je vanavond met me hikken.
Voor mij geldt nagenoeg hetzelfde. Alleen was het het hbo i.p.v. de middelbare.quote:Op zondag 8 juni 2025 23:59 schreef DeZwabber het volgende:
Mensen vragen wel eens, Zwab, spreek je Frans?
En dan zeg ik: niet echt meer sinds de middelbare school, hoop dat het goed gaat met hem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |