SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ik ga eventjes met mijn moeder naar de jaarmarkt hierquote:
Echt hequote:Op zondag 8 juni 2025 21:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
wilde net zeggen wie biedt meer
40+ graden hel.quote:
4019. En ik ga zo naar bed ook. Matig dagje is het.quote:Op zondag 8 juni 2025 21:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
21946 stapjes trouwens, heerlijk weertje nu
Ja, we hadden nu halfbakken friet, dus patat zeg maar.quote:
gisteren al gedaanquote:Op zondag 8 juni 2025 21:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Zondagavond beddengoed alarm
[ afbeelding ]
Ja same hoorquote:Op zondag 8 juni 2025 22:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
vind ik ook al te warm eigenlijk.
Nou voor je het weet is het zover.quote:Op zondag 8 juni 2025 22:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
jongens het is nog lang geen zaterdag
morgen eerst nog een zondag
En is het ook zo voorbij.quote:
In mijn agenda is het morgen maandag.quote:Op zondag 8 juni 2025 22:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
jongens het is nog lang geen zaterdag
morgen eerst nog een zondag
In die van mij ook. En ook weer raceweek.quote:
Ik moet ook echt werkenquote:Op zondag 8 juni 2025 22:21 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nou dan mag je lekker gaan werken
Wat denk je zelfquote:Op zondag 8 juni 2025 23:00 schreef LTVDK het volgende:
Wordt die 40 graden klamme Thailand hel of droge Mojave genot?
Ja waarschijnlijk het eerste, en dan 's avonds van dat onweer met wolkbreuken waardoor alles weer onder water staatquote:
Waarom zou je die in het vet leggenquote:Op zondag 8 juni 2025 23:02 schreef CherryLips het volgende:
Het wordt maar drie daagjes warm. Dat is niet eens de moeite waard om de poezenmaaier voor uit het vet te halen.
Misschien kun je hem dan beter gewoon na gebruik schoonmaken?quote:Op zondag 8 juni 2025 23:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Al die stugge haartjes en stukken huid van vorig jaar zijn gaan roesten.
Te veel werk.quote:Op zondag 8 juni 2025 23:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien kun je hem dan beter gewoon na gebruik schoonmaken?
quote:Op zondag 8 juni 2025 23:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Al die stugge haartjes en stukken huid van vorig jaar zijn gaan roesten.
Dan maar gewoon de natuur zijn gang laten gaanquote:
quote:Op zondag 8 juni 2025 23:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Voulez vous hoqueter avec moi, ce soir?
Ja ik heb geen idee wat je zegt dus ik geloof het allemaal wel eigenlijk.quote:
Dan moet je wachten tot er iemand met Google Translate voorbij komt.quote:Op zondag 8 juni 2025 23:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik heb geen idee wat je zegt dus ik geloof het allemaal wel eigenlijk.
Wil je vanavond met me hikken.quote:Op zondag 8 juni 2025 23:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dan moet je wachten tot er iemand met Google Translate voorbij komt.
Nee, ik ga zo naar bed.quote:Op zondag 8 juni 2025 23:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wil je vanavond met me hikken.
Voor mij geldt nagenoeg hetzelfde. Alleen was het het hbo i.p.v. de middelbare.quote:Op zondag 8 juni 2025 23:59 schreef DeZwabber het volgende:
Mensen vragen wel eens, Zwab, spreek je Frans?
En dan zeg ik: niet echt meer sinds de middelbare school, hoop dat het goed gaat met hem.
Hoe deed je dat anders dan?quote:Op maandag 9 juni 2025 05:57 schreef bitterbal het volgende:
Ik drink nu al 2 dagen lang kraanwater als thee![]()
Benieuwd of dat goed gaat
met flessenwater.quote:
O dan hoop ik dat het goed gaat. Gebruiken de mensen zelf daar ook geen kraanwater?quote:Op maandag 9 juni 2025 06:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
met flessenwater.
Maar bedacht mij net toen ik weer een kopje thee wilde inschenken dat ik dat water gewoon uit de kraan heb gepakt en gekookt.
Weet niet of dat kan met het kraanwater hier. Poets bv ook mijn tanden met flessenwater
ja thai denk ik wel maar die kunnen ook veel meer handelen. Ze zullen het denk ik niet zo direct drinken maar afwassen doen ze wel. denk dat ze er idd ook thee van zouden maken eigenlijkquote:Op maandag 9 juni 2025 06:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan hoop ik dat het goed gaat. Gebruiken de mensen zelf daar ook geen kraanwater?
En koken?quote:Op maandag 9 juni 2025 06:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja thai denk ik wel maar die kunnen ook veel meer handelen. Ze zullen het denk ik niet zo direct drinken maar afwassen doen ze wel. denk dat ze er idd ook thee van zouden maken eigenlijk
ja koken ook denk ik. NOu goed zal wel goed komen , heb het gekookt het water dus dan moet het meeste er uit zijnquote:
De bacteriën zijn dan wel dan dood.quote:Op maandag 9 juni 2025 06:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja koken ook denk ik. NOu goed zal wel goed komen , heb het gekookt het water dus dan moet het meeste er uit zijn
ja lees dat heavy metals er nog in kunnen zitten andere schadelijke dingen. Ik heb grondwater ook. Geen overheidswaterquote:Op maandag 9 juni 2025 06:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De bacteriën zijn dan wel dan dood.
Ja, ik lees net dat de thai het niet doen, omdat ze de leidingen niet vertrouwen.quote:Op maandag 9 juni 2025 06:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja lees dat heavy metals er nog in kunnen zitten andere schadelijke dingen. Ik heb grondwater ook. Geen overheidswater
nou dat heb ik de eerste keer in thailand gedaan en ben zo ziek geworden dat ik dat daarna nooit meer heb gedaanquote:Op maandag 9 juni 2025 06:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Voor tandenpoetsen zou het wel gebruikt kunnen worden.
ja zullen ze dan wel een punt mee hebbenquote:Op maandag 9 juni 2025 06:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ik lees net dat de thai het niet doen, omdat ze de leidingen niet vertrouwen.
Oh ja, dan maar niet meer doen.quote:Op maandag 9 juni 2025 06:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou dat heb ik de eerste keer in thailand gedaan en ben zo ziek geworden dat ik dat daarna nooit meer heb gedaanDat durf ik niet meer
dacht echt dat ik naar het paradijs voor snacks zou gaan
absoluut. Hier is flessenwater super goedkoop maar stel je voor dat je dat in NL zou moeten kopen voor je dagelijkse dingenquote:Op maandag 9 juni 2025 06:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
We mogen ons in Nederland wel gelukkig prijzen dat we zo'n goed en hoogwaardig waternetwerk hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |