Is fles stiekem Dagobert Duck?quote:Op maandag 9 juni 2025 10:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier in het dorp vindt iemand het leuk om op het wandelpad van de stadswallen muntjes vast te plakken. Ben benieuwd hoe Fles daarop zou reageren als die vastgeplakte centjes tegenkomt
Ik sla deze set over. De prijzen vind ikquote:Op maandag 9 juni 2025 09:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja he.
Ik zit ondertussen in volle spanning te wachten op status verandering van m'n ff precons. Ze liggen nu in Hamm
Dat ligt vast bij burger. Hahaatjes
Centjes registreer ik als ghost. Voor Euro's ga ik de beitel halen.quote:Op maandag 9 juni 2025 10:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier in het dorp vindt iemand het leuk om op het wandelpad van de stadswallen muntjes vast te plakken. Ben benieuwd hoe Fles daarop zou reageren als die vastgeplakte centjes tegenkomt
Misschien kunnen we hem een reisje naar de Trevifontein aanbieden als hij jarig is?quote:Op maandag 9 juni 2025 10:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het zijn premium set prijzen. Zoals verwacht was. Zelfde prijzen als voor een modern horizons setquote:Op maandag 9 juni 2025 10:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik sla deze set over. De prijzen vind ik
Het zijn altijd de goudkleurige muntjes, 10, 20 en 50 centquote:Op maandag 9 juni 2025 10:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Centjes registreer ik als ghost. Voor Euro's ga ik de beitel halen.
Nee Fles is gewoon tuk op geld. Net als iedereen.quote:Op maandag 9 juni 2025 10:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Is fles stiekem Dagobert Duck?
Ook de beitel dan maar.quote:Op maandag 9 juni 2025 10:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het zijn altijd de goudkleurige muntjes, 10, 20 en 50 cent
Nou noteer voor mij dan maar dat ik in het voorjaar van 1995 een muntje van vijf gulden vond waardoor mijn tante de buggy tegen mijn hiel aan reed en ik terug naar het ziekenhuis mocht omdat mijn enkel weer gebroken wasquote:Op maandag 9 juni 2025 10:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee Fles is gewoon tuk op geld. Net als iedereen.
GC / Via Pecunia - Het geld ligt op straat!
Ik vind het nooit moet ik zeggen, jij?quote:Op maandag 9 juni 2025 10:19 schreef drakin het volgende:
In wat voor soort wijk woon je dat er zelfs briefgeld op straat ligt?
Ik heb het idee dat deze nog hoger zijn. Maar de prijzen voor MH vind ik ook altijdquote:Op maandag 9 juni 2025 10:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het zijn premium set prijzen. Zoals verwacht was. Zelfde prijzen als voor een modern horizons set
Toen ik in de shop werkte heb ik in de tuin wel eens een money clip gevonden met zo'n 300 euro erinquote:Op maandag 9 juni 2025 10:19 schreef drakin het volgende:
In wat voor soort wijk woon je dat er zelfs briefgeld op straat ligt?
Nee krenten in deze wijkquote:Op maandag 9 juni 2025 10:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind het nooit moet ik zeggen, jij?
Het gebeurt niet vaak natuurlijk, maar het gebeurt wel. En als de kans zich voordoet moet je hem pakken ookquote:Op maandag 9 juni 2025 10:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een wijk met veel ruziemakende mensen zou ik niet graag willen wonenquote:Op maandag 9 juni 2025 10:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Toen ik in de shop werkte heb ik in de tuin wel eens een money clip gevonden met zo'n 300 euro erin
Maar ik ging er vanuit dat ik geen ruzie zou willen met wie die kwijt was dus maar bij de gevonden voorwerpen gelegd
Nee, maar ik loop ook niet naar de straat te kijken als ik loop.quote:Op maandag 9 juni 2025 10:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is zelfs goedkoper. Mh3 boosterboxen waren rond de 200-250. Deze gaan voor 160.quote:Op maandag 9 juni 2025 10:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat deze nog hoger zijn. Maar de prijzen voor MH vind ik ook altijd
* dud0r steekt kroketje inquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |