Och jemig ook dat nog.quote:Op woensdag 11 juni 2025 21:28 schreef Deisyy het volgende:
Aangezien de laminaatvloer helemaal naar de knoppen is moet ik een nieuwe uit gaan kiezen.
Doe je naaldhakken dan ook uit als je binnenkomt.quote:Op woensdag 11 juni 2025 21:28 schreef Deisyy het volgende:
Aangezien de laminaatvloer helemaal naar de knoppen is moet ik een nieuwe uit gaan kiezen.
Of jij moet je wat beter uitschudden als je bij Deisyy op bezoek gaatquote:Op woensdag 11 juni 2025 21:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Doe je naaldhakken dan ook uit als je binnenkomt.
Dat uitkiezen is al een klus, maar het leggen straks ook.quote:
Dan had ik niet met mijn puntknieen het laminaat gesloopt.quote:Op woensdag 11 juni 2025 21:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Doe je naaldhakken dan ook uit als je binnenkomt.
Dat laatste helemaal. Kan je je hele huis weer leegpakken.quote:Op woensdag 11 juni 2025 21:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat uitkiezen is al een klus, maar het leggen straks ook.
Ik doe dat liever zelfquote:Op woensdag 11 juni 2025 21:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat laatste helemaal. Kan je je hele huis weer leegpakken.
Als je geluk hebt doet de verzekering dat?
Ik prijs je niet gelukkig
Als het er eenmaal ligt dan is het weer genieten.quote:Op woensdag 11 juni 2025 21:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik doe dat liever zelf![]()
Maar dan moe ik eigenijk ook niet zeuren.
O je mag best zeuren hoor. Dit zijn dingen waar je niet op zit te wachtenquote:Op woensdag 11 juni 2025 21:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik doe dat liever zelf![]()
Maar dan moe ik eigenijk ook niet zeuren.
Dat mag in een ander 40+ topiq.quote:Op woensdag 11 juni 2025 22:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O je mag best zeuren hoor. Dit zijn dingen waar je niet op zit te wachten
Allang geweest ....quote:Op woensdag 11 juni 2025 23:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Nog geen aardbei te zien hier
Goffer! het lijkt mijn moestuin wel...quote:
quote:Op woensdag 11 juni 2025 23:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Goffer! het lijkt mijn moestuin wel...![]()
De merels zijn me ook steeds voor
Mijn kersen idem... Heb best een flinke boom, letterlijk nog nooit één rijpe kers kunnen oogsten..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
quote:Op woensdag 11 juni 2025 23:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Mijn kersen idem... Heb best een flinke boom, letterlijk nog nooit één rijpe kers kunnen oogsten..
Tis net de maan... weken kijk je naar de witte versie.. en dan net voordat het kleur krijgt... foetsie.. of erger.. overal één gat in
Een net erover scheelt wel. Maar dat is misschien niet te doen #besteenflinkeboom.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Naa.. teveel gedoe. Ik heb wel een buksquote:Op woensdag 11 juni 2025 23:57 schreef maily het volgende:
[..]
Een net erover scheelt wel. Maar dat is misschien niet te doen #besteenflinkeboom.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het idee van vruchten, groente en anders nuttige planten in mijn tuin vind ik genoeg, ik gun het aan de beestjes, zo af en toe pik ik wat mee... tis meer het idee
Maar.... je weet het nooit
Ik snap alles, begrijp er niets van.
quote:Op donderdag 12 juni 2025 00:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Naa.. teveel gedoe. Ik heb wel een buks
De slakken zijn je dankbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het idee van vruchten, groente en anders nuttige planten in mijn tuin vind ik genoeg, ik gun het aan de beestjes, zo af en toe pik ik wat mee... tis meer het idee
Maar.... je weet het nooit
Of zijn er daar minder van dit jaar?Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |