Daarom altijd geblesseerd zeker.quote:Op zondag 8 juni 2025 17:41 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ah ja, Ama heeft zoals altijd weer 7 miljard mensen ondervraagd
Overigens doet Vivianne Miedema dit ook
Zegt de pauper die het recht uit het zakje vreet en zich wijsmaakt dat het chips isquote:Op zondag 8 juni 2025 17:48 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Erg basic. Als je toch moeite doet, kan je wel wat beters maken.
Tja dat kan zeker, maar voor mij is het goed genoegquote:Op zondag 8 juni 2025 17:48 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Erg basic. Als je toch moeite doet, kan je wel wat beters maken.
Ja, maar niet in 'chipsformaat'quote:Op zondag 8 juni 2025 19:00 schreef No239SquadronRAF het volgende:
Waar heb je het over? De supermarkten barsten van dat soort shit: snoeptomaatjes, snoepkomkommertjes, snoeppaprikaatjes, waspeen, selderij kun je gewoon kopen en afbijten.
Rauwe ui zou ik zelf niet snacken maar als je dat wil hebben ze ook voorgesneden ui.
Uhm nee, daar ben ik niet bekend mee. Geen behoefte aan ook.quote:Op zondag 8 juni 2025 17:20 schreef Mikeytt het volgende:
Jullie kennen het allemaal wel. Zo'n zakje sla van 1 euro kopen en dat dan als chips eten
FTFYquote:Op zondag 8 juni 2025 17:27 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Als ik er toch moeite in wil steken, dan maak ik gewoon een vegetable platter met homo's.
Jij bent toch die user die dacht dat zijn doos cornflakes een legpuzzel was?quote:Op zondag 8 juni 2025 17:20 schreef Mikeytt het volgende:
Jullie kennen het allemaal wel. Zo'n zakje sla van 1 euro kopen en dat dan als chips eten
[ afbeelding ]
Maar gezien de populariteit, waarom hebben ze dit niet verbreed naar allemaal verschillende soorten groentechips? Bijvoorbeeld worteltjes in schijfjes gesneden versnipperde sla, schijfjes ui, kwartjes bleekselderij
Gat in de markt lijkt me/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |