Als ik er toch moeite in wil steken, dan maak ik gewoon een vegetable platter met hoemoes.quote:
Populariteit onder mensen met een goede smaak en linkse huppelkutjes.quote:
FTFYquote:Op zondag 8 juni 2025 17:28 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Populariteit onder linkse homo's en linkse huppelkutjes.
Dit doet echt niemand.quote:Op zondag 8 juni 2025 17:20 schreef Mikeytt het volgende:
Jullie kennen het allemaal wel. Zo'n zakje sla van 1 euro kopen en dat dan als chips eten
Ik eet sla als sla en niet als chips, dat is echt compleet belachelijkquote:Op zondag 8 juni 2025 17:20 schreef Mikeytt het volgende:
Jullie kennen het allemaal wel. Zo'n zakje sla van 1 euro kopen en dat dan als chips eten
[ afbeelding ]
Maar gezien de populariteit, waarom hebben ze dit niet verbreed naar allemaal verschillende soorten groentechips? Bijvoorbeeld worteltjes in schijfjes gesneden versnipperde sla, schijfjes ui, kwartjes bleekselderij
Gat in de markt lijkt me/
Ah ja, Ama heeft zoals altijd weer 7 miljard mensen ondervraagdquote:
hoe eet je sla als slaquote:Op zondag 8 juni 2025 17:40 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ik eet sla als sla en niet als chips, dat is echt compleet belachelijk
In een bak, met dressing, aangevuld met komkommer, tomaat etcquote:
Of in een pitabroodje met shoarma.quote:Op zondag 8 juni 2025 17:44 schreef karr-1 het volgende:
[..]
In een bak, met dressing, aangevuld met komkommer, tomaat etc
Ook lekker inderdaadquote:
Erg basic. Als je toch moeite doet, kan je wel wat beters maken.quote:Op zondag 8 juni 2025 17:44 schreef karr-1 het volgende:
[..]
In een bak, met dressing, aangevuld met komkommer, tomaat etc
Echt niemand doet datquote:Op zondag 8 juni 2025 17:41 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ah ja, Ama heeft zoals altijd weer 7 miljard mensen ondervraagd
Overigens doet Vivianne Miedema dit ook
Miedemaquote:Op zondag 8 juni 2025 17:41 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ah ja, Ama heeft zoals altijd weer 7 miljard mensen ondervraagd
Overigens doet Vivianne Miedema dit ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |