Al die kinderen met zomervakantie willen toch er vast niet naartoe. Helemaal toppiequote:Op zaterdag 7 juni 2025 23:01 schreef heywoodu het volgende:
Prima plan, precies de maanden waarin een (sub)tropisch zwembad het kutst is omdat het dan toch godvergeten heet is.
Is dat @roos94quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
Ik heb dat nietquote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:56 schreef roos94 het volgende:
Dus je hebt een groot subtropisch zwemparadijs/zwembad.
Volkomen logisch. Een subtropisch zemparadijs is een binnenbad dat het NIET vd zomermaanden moet hebben, maar juist vd rest vh jaar.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:56 schreef roos94 het volgende:
Dus je hebt een groot subtropisch zwemparadijs/zwembad.
En dan denk je, we moeten die tent eens een update geven.
En wanneer besluit je dat te doen?
In juli & augustus.
"De gehele maanden juli en augustus 2025 zijn wij gesloten wegens verbouwing".
Ge-ni-aal! Wat een waanzinnig prachtige timing!![]()
Geef de manager opslag!
Onzin. Zomervakantie. En alsof juli en augustus altijd prachtig weer is in NL.quote:Op zondag 8 juni 2025 12:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Volkomen logisch. Een subtropisch zemparadijs is een binnenbad dat het NIET vd zomermaanden moet hebben, maar juist vd rest vh jaar.
Tsja, het feit dat ze de verbouwing daadwerkelijk in juli en augustus gepland hebben zegt genoeg lijkt me zoquote:Op zondag 8 juni 2025 12:46 schreef roos94 het volgende:
[..]
Onzin. Zomervakantie. En alsof juli en augustus altijd prachtig weer is in NL.
Meestal wel, genoeg 30+ dagen. Je gaat een buitenbad ook niet opengooien in december/januari.quote:Op zondag 8 juni 2025 12:46 schreef roos94 het volgende:
[..]
Onzin. Zomervakantie. En alsof juli en augustus altijd prachtig weer is in NL.
Dus binnenbaden zijn dicht in de zomer?quote:Op zondag 8 juni 2025 14:14 schreef r_one het volgende:
[..]
Meestal wel, genoeg 30+ dagen. Je gaat een buitenbad ook niet opengooien in december/januari.
Met 30+ kun je er een kanon afschieten, ligt iedereen buiten op de ligwei.quote:
Gewoon, omdat het kán?quote:Op zondag 8 juni 2025 14:18 schreef tjoptjop het volgende:
Waarom zou je in de zomer naar een indoor zwembad willen
Dan veroorzaak ik direct een tsunami die zijn weerga niet kentquote:Op zondag 8 juni 2025 12:48 schreef Raw85 het volgende:
Dan ga je toch met je dikke reet in de zee liggen
quote:Op zondag 8 juni 2025 14:45 schreef roos94 het volgende:
Dan veroorzaak ik direct een tsunami die zijn weerga niet kent
Maar in een subtropisch zwemparadijs/zwembad is dat níet erg ....quote:Op zondag 8 juni 2025 14:45 schreef roos94 het volgende:
[..]
Dan veroorzaak ik direct een tsunami die zijn weerga niet kent
Ze zouden me eigenlijk moeten betalenquote:Op zondag 8 juni 2025 14:49 schreef r_one het volgende:
[..]
Maar in een subtropisch zwemparadijs/zwembad is dat níet erg ....![]()
Voordeel: hoeven ze 'm niet meer leeg te pompen voor een verbouwing![]()
Ik wil ze wel even bellen/appen/mailen en je aanbevelen ....quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |