Definieer "schoon"quote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:55 schreef Masberum het volgende:
Als je een relatie hebt gehad en daarbij kinderen hebt, maar eigenlijk vrijwel geen contact meer hebt. Zou je dan een nieuwe relatie starten, als het ware beginnen met een schone lei bij die persoon en wellicht ook kinderen maken? Ik vind kinderen wel geweldig om te hebben en sinds de laatste verduidelijkingen van mijn ex ben ik eigenlijk meer gemotiveerd om schoon te beginnen als het ware. Te bewijzen dat het ook best kan (met een andere vrouw die niet zo is zoals zij)
Geloof je al die verhalen van deze TS nog dan?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 23:02 schreef Armani XL het volgende:
Volgens mij vind je het wel prima zo. Je hebt de afgelopen week geen één keer de indruk gewekt dat je zou willen strijden voor de kinderen die je nu hebt.
Wat staat hier nu? In de laatste zin zou "bij die persoon' moeten verwijzen naar de ex, maar hoe begin je een relatie met iemand met wie je geen contact meer hebt?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:55 schreef Masberum het volgende:
Als je een relatie hebt gehad en daarbij kinderen hebt, maar eigenlijk vrijwel geen contact meer hebt. Zou je dan een nieuwe relatie starten, als het ware beginnen met een schone lei bij die persoon en wellicht ook kinderen maken?
"Bij die persoon" slaat op de "nieuwe relatie".quote:Op zaterdag 7 juni 2025 23:18 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Wat staat hier nu? In de laatste zin zou "bij die persoon' moeten verwijzen naar de ex, maar hoe begin je een relatie met iemand met wie je geen contact meer hebt?
Oftewel: als je relatie op de klippen is gelopen, zou je dan met iemand anders opnieuw een relatie aangaan? Ook als er kinderen uit de eerdere relatie in het spel zijn? en zou je dan opnieuw kinderen willen? Ik zou vermoedelijk eerst 'ns aan mezelf werken. De scheiding verwerken. Enzovoorts. Op termijn zou ik wel een nieuwe relatie willen aangaan. Een kinderwens heb ik nooit gehad. Maar ik zie niet in waarom dat je ervan zou moeten weerhouden een nieuwe relatie aan te gaan. Of je opnieuw aan kinderen wilt beginnen hangt vermoedelijk ook af van je eigen leeftijd (en de leeftijd van je huidige kinderen).quote:Op zaterdag 7 juni 2025 23:21 schreef Halcon het volgende:
[..]
"Bij die persoon" slaat op de "nieuwe relatie".
Ja, daar komt het op neer.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 23:27 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Oftewel: als je relatie op de klippen is gelopen, zou je dan met iemand anders opnieuw een relatie aangaan? Ook als er kinderen uit de eerdere relatie in het spel zijn? en zou je dan opnieuw kinderen willen? Ik zou vermoedelijk eerst 'ns aan mezelf werken. De scheiding verwerken. Enzovoorts. Op termijn zou ik wel een nieuwe relatie willen aangaan. Een kinderwens heb ik nooit gehad. Maar ik zie niet in waarom dat je ervan zou moeten weerhouden een nieuwe relatie aan te gaan. Of je opnieuw aan kinderen wilt beginnen hangt vermoedelijk ook af van je eigen leeftijd (en de leeftijd van je huidige kinderen).
Je gedachte was goed, totdat je deze reply poste..... Dit werkt nooit op een forumquote:Op zaterdag 7 juni 2025 23:31 schreef Cupfighter het volgende:
Eigenlijk zou iedereen dit topic en TS moeten negeren anders blijft hij dit doen als niemand reageert rot hij van zelf wel een keer op
Ik ga in ieder geval geen energie meer steken in dit figuur
Je hoeft ook niet de topics van TS te openen, je hoeft ze niet te lezen en je kunt 'm volgens mij zelfs blokkeren. Dus geen idee waar deze oproep dan weer op sloeg.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 23:36 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Je gedachte was goed, totdat je deze reply poste..... Dit werkt nooit op een forum
Misschien omdat 90% van de reacties niet inhoudelijk zijn. Ik zou die moeten negeren maar ja ik ben ook maar menselijk. Mijn kinderen zijn erg belangrijk voor mij, hier bij deze, ik heb het gezegd. Maar dat is vanzelfsprekend, vrijwel elke ouder vindt zijn kinderen belangrijkquote:Op zaterdag 7 juni 2025 23:02 schreef Armani XL het volgende:
Volgens mij vind je het wel prima zo. Je hebt de afgelopen week geen één keer de indruk gewekt dat je zou willen strijden voor de kinderen die je nu hebt.
Nou met minder drinken, maar gewoon zoals de meeste mensen vrijdag, zaterdag en weinig zondag. Doordeweeks niet.quote:
Afgezien van hoe slecht je reactie is. Jij zit hier toch weer binnenkort fel te reageren zoals je nu ook doet. Je hebt dat blijkbaar nodig en hebt geen zelfcontrole wat dat betreft.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 23:31 schreef Cupfighter het volgende:
Eigenlijk zou iedereen dit topic en TS moeten negeren anders blijft hij dit doen als niemand reageert rot hij van zelf wel een keer op
Ik ga in ieder geval geen energie meer steken in dit figuur
Waarom stop je er niet helemaal mee?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 23:41 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou met minder drinken, maar gewoon zoals de meeste mensen vrijdag, zaterdag en weinig zondag. Doordeweeks niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |