abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217881164
Als je een relatie hebt gehad en daarbij kinderen hebt, maar eigenlijk vrijwel geen contact meer hebt. Zou je dan een nieuwe relatie starten, als het ware beginnen met een schone lei bij die persoon en wellicht ook kinderen maken? Ik vind kinderen wel geweldig om te hebben en sinds de laatste verduidelijkingen van mijn ex ben ik eigenlijk meer gemotiveerd om schoon te beginnen als het ware. Te bewijzen dat het ook best kan (met een andere vrouw die niet zo is zoals zij)
pi_217881176
Gewoon doen pik!
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  zaterdag 7 juni 2025 @ 22:59:36 #3
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_217881196
Mijn hemel.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  zaterdag 7 juni 2025 @ 23:01:51 #4
420862 uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggen
pi_217881223
Nee, niemand zit op jou te wachten
Je bent een waardeloze agent.
  Moderator zaterdag 7 juni 2025 @ 23:02:50 #5
1025 crew  Armani XL
pi_217881230
Volgens mij vind je het wel prima zo. Je hebt de afgelopen week geen één keer de indruk gewekt dat je zou willen strijden voor de kinderen die je nu hebt.
  Spellchecker zaterdag 7 juni 2025 @ 23:02:53 #6
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_217881231
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 22:55 schreef Masberum het volgende:
Als je een relatie hebt gehad en daarbij kinderen hebt, maar eigenlijk vrijwel geen contact meer hebt. Zou je dan een nieuwe relatie starten, als het ware beginnen met een schone lei bij die persoon en wellicht ook kinderen maken? Ik vind kinderen wel geweldig om te hebben en sinds de laatste verduidelijkingen van mijn ex ben ik eigenlijk meer gemotiveerd om schoon te beginnen als het ware. Te bewijzen dat het ook best kan (met een andere vrouw die niet zo is zoals zij)
Definieer "schoon"
pi_217881272
quote:
3s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 23:02 schreef Armani XL het volgende:
Volgens mij vind je het wel prima zo. Je hebt de afgelopen week geen één keer de indruk gewekt dat je zou willen strijden voor de kinderen die je nu hebt.
Geloof je al die verhalen van deze TS nog dan?
pi_217881276
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 23:02 schreef maily het volgende:

[..]
Definieer "schoon"
Gewoon geen last van zijn eerste leg waarschijnlijk.
pi_217881336
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 22:55 schreef Masberum het volgende:
Als je een relatie hebt gehad en daarbij kinderen hebt, maar eigenlijk vrijwel geen contact meer hebt. Zou je dan een nieuwe relatie starten, als het ware beginnen met een schone lei bij die persoon en wellicht ook kinderen maken?
Wat staat hier nu? In de laatste zin zou "bij die persoon' moeten verwijzen naar de ex, maar hoe begin je een relatie met iemand met wie je geen contact meer hebt?
  VIVA zaterdag 7 juni 2025 @ 23:19:35 #10
47344 cosmosis
Lucky to be alive
pi_217881346
Stop eerst met drinken en ga dan een nieuwe relatie proberen, 100x meer succes gegarandeerd.....
What lies behind makes no sense in my mind
pi_217881355
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 23:18 schreef Groepfunder het volgende:

[..]
Wat staat hier nu? In de laatste zin zou "bij die persoon' moeten verwijzen naar de ex, maar hoe begin je een relatie met iemand met wie je geen contact meer hebt?
"Bij die persoon" slaat op de "nieuwe relatie".
pi_217881394
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 23:21 schreef Halcon het volgende:
[..]
"Bij die persoon" slaat op de "nieuwe relatie".
Oftewel: als je relatie op de klippen is gelopen, zou je dan met iemand anders opnieuw een relatie aangaan? Ook als er kinderen uit de eerdere relatie in het spel zijn? en zou je dan opnieuw kinderen willen? Ik zou vermoedelijk eerst 'ns aan mezelf werken. De scheiding verwerken. Enzovoorts. Op termijn zou ik wel een nieuwe relatie willen aangaan. Een kinderwens heb ik nooit gehad. Maar ik zie niet in waarom dat je ervan zou moeten weerhouden een nieuwe relatie aan te gaan. Of je opnieuw aan kinderen wilt beginnen hangt vermoedelijk ook af van je eigen leeftijd (en de leeftijd van je huidige kinderen).
pi_217881429
Eigenlijk zou iedereen dit topic en TS moeten negeren anders blijft hij dit doen als niemand reageert rot hij van zelf wel een keer op
Ik ga in ieder geval geen energie meer steken in dit figuur
pi_217881455
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 23:27 schreef Groepfunder het volgende:

[..]
Oftewel: als je relatie op de klippen is gelopen, zou je dan met iemand anders opnieuw een relatie aangaan? Ook als er kinderen uit de eerdere relatie in het spel zijn? en zou je dan opnieuw kinderen willen? Ik zou vermoedelijk eerst 'ns aan mezelf werken. De scheiding verwerken. Enzovoorts. Op termijn zou ik wel een nieuwe relatie willen aangaan. Een kinderwens heb ik nooit gehad. Maar ik zie niet in waarom dat je ervan zou moeten weerhouden een nieuwe relatie aan te gaan. Of je opnieuw aan kinderen wilt beginnen hangt vermoedelijk ook af van je eigen leeftijd (en de leeftijd van je huidige kinderen).
Ja, daar komt het op neer.

Dat zou ik ook doen. Ik zou eerst dit maar eens afhandelen en een omgangsregeling voor de kinderen afspreken. En een tijd alleen zijn en me aan die omgangsregeling houden. In het geval van TS spelen er nog wel andere issues, als ik zijn posts mag geloven, zoals zijn alcoholgebruik.
pi_217881460
Een relatie is geen zakelijke overeenkomst waar je gewoon afscheid van elkaar kunt nemen als het om welke reden ook spaak loopt.
Je hebt een relatie om zeep geholpen want het is natuurlijk niet jouw schuld, he? zien gaan. Als het alleen om de vrouw ging was het een stuk makkelijker, maar hier zijn kinderen bij betrokken. Die zet je niet zomaar bij het grof vuil omdat je je eenzaam voelt.
Wat voor een verpeste relatie je ook hebt, je kinderen zouden het allerbelangrijkste moeten zijn. Blijkbaar ligt die prioriteit bij jou iets anders.
In dat geval zou je misschien beter op zoek moeten gaan, de kinderen hebben toch geen zak aan je. Maar reproduceer je vooral niet, of je moet meer kinderen teleurstellen met de afwezigheid van hun vader.

[ Bericht 29% gewijzigd door Ridocar op 07-06-2025 23:42:29 ]
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  VIVA zaterdag 7 juni 2025 @ 23:36:46 #16
47344 cosmosis
Lucky to be alive
pi_217881479
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 23:31 schreef Cupfighter het volgende:
Eigenlijk zou iedereen dit topic en TS moeten negeren anders blijft hij dit doen als niemand reageert rot hij van zelf wel een keer op
Je gedachte was goed, totdat je deze reply poste..... Dit werkt nooit op een forum
What lies behind makes no sense in my mind
  Moderator zaterdag 7 juni 2025 @ 23:37:19 #17
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_217881490
Ah natuurlijk met een alcoholiste zodat je niet een zeikwijf krijgt die zegt dat je te veel drinkt.
pi_217881502
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 23:36 schreef cosmosis het volgende:

[..]
Je gedachte was goed, totdat je deze reply poste..... Dit werkt nooit op een forum
Je hoeft ook niet de topics van TS te openen, je hoeft ze niet te lezen en je kunt 'm volgens mij zelfs blokkeren. Dus geen idee waar deze oproep dan weer op sloeg.
pi_217881503

[ Bericht 100% gewijzigd door Armani XL op 07-06-2025 23:44:27 (Verkondig die onzin maar ergens anders) ]
pi_217881524
quote:
3s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 23:02 schreef Armani XL het volgende:
Misschien omdat 90% van de reacties niet inhoudelijk zijn. Ik zou die moeten negeren maar ja ik ben ook maar menselijk. Mijn kinderen zijn erg belangrijk voor mij, hier bij deze, ik heb het gezegd. Maar dat is vanzelfsprekend, vrijwel elke ouder vindt zijn kinderen belangrijk
pi_217881526
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 23:02 schreef maily het volgende:

[..]
Definieer "schoon"
Nou met minder drinken, maar gewoon zoals de meeste mensen vrijdag, zaterdag en weinig zondag. Doordeweeks niet.
pi_217881540
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 23:31 schreef Cupfighter het volgende:
Afgezien van hoe slecht je reactie is. Jij zit hier toch weer binnenkort fel te reageren zoals je nu ook doet. Je hebt dat blijkbaar nodig en hebt geen zelfcontrole wat dat betreft.
pi_217881548
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 23:41 schreef Masberum het volgende:

[..]
Nou met minder drinken, maar gewoon zoals de meeste mensen vrijdag, zaterdag en weinig zondag. Doordeweeks niet.
Waarom stop je er niet helemaal mee?

Je bent waarschijnlijk ooit begonnen met een beetje drinken in het weekend.
  Moderator zaterdag 7 juni 2025 @ 23:45:07 #24
1025 crew  Armani XL
pi_217881559
En het gaat weer over het drankgebruik.

Deze discussie is nu wel genoeg gevoerd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')