SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
🕵️♂️ Durf jij te verdwijnen in stilte?
🎯 Speel het Dode Topic Spel – en win... door genegeerd te worden!
Post een bericht.
🦗 Krijg je géén reactie? BAM – +1 punt voor jou.
Word je geciteerd, geliket of besproken? Helaas… terug naar nul.
💀 Het enige spel waar stilte goud waard is.
👻 Schrijf slim, onopvallend en nét saai genoeg om te overleven.
🧠 Strategie + onzichtbaarheid = overwinning.
📉 Laat je ego thuis. Hier telt de stilte.
Doe mee. Post.
En… wacht af. ⏳Hey there sunshine lift my heart
ONZ / De Weg naar de Top 7: Mijn Sim is gelukkig, nu ik nog![]()
er is ook nog dayumquote:Hey there sunshine lift my heart
frietje vrede met curryworst
Hey there sunshine lift my heart
inieminie?Hey there sunshine lift my heart
MayonaiseThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: