abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 zaterdag 7 juni 2025 @ 18:50:34 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_217878333
Tijdens het duel tussen JOS Watergraafsmeer en Excelsior ’31 is zaterdagmiddag de vader van de trainer van JOS overleden. De wedstrijd wordt wel uitgespeeld, want zo zou zijn vader dat gewild hebben, aldus de trainer van JOS.

Kort na rust werd de wedstrijd gestaakt omdat een toeschouwer dringend medische hulp nodig had. Twaalf minuten later maakte Excelsior ’31 bekend dat de toeschouwer in kwestie was overleden.

Een kwartier daarna meldde de club dat de wedstrijd uitgespeeld zou worden. “We gaan doorspelen, zegt de trainer van JOS Watergraafsmeer. De vader van de trainer van JOS is zojuist overleden. De wens van de trainer is om in gedachten van zijn vader door te spelen. Zijn vader zou dit hebben gewild. Die wens moet uiteraard gerespecteerd worden.”

Update 17.49 uur: De vader van de trainer van JOS Watergraafsmeer blijkt tóch nog in leven. Dat tweet Excelsior ’31. “We krijgen net het bericht dat er nog een hartslag is bij de betreffende persoon. Er werd ook omgeroepen dat de persoon was overleden, maar dat is gelukkig niet zo.”

https://www.voetbalzone.n(...)/blt9fb59745dd730d6d

Ben ik nou gek :?

Bekijk deze YouTube-video

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_217878354
Dan heb je wel hart voor de zaak.
  Spellchecker zaterdag 7 juni 2025 @ 19:13:15 #3
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  Spellchecker zaterdag 7 juni 2025 @ 19:13:43 #4
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_217878518
Ik moest ook aan dat liedje denken ....
The J.O.S.-days :muziek:
pi_217879565
Ben benieuwd naar de vlog van Tolletje
U MAD?
pi_217885285
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 19:13 schreef maily het volgende:
Ik moest ook aan dat liedje denken ....
The J.O.S.-days :muziek:
Helaas is hun studio een paar jaar terug afgebrand, ook heel veel materiaal verloren gegaan.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_217885291
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_217888392
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 18:50 schreef tong80 het volgende:
Tijdens het duel tussen JOS Watergraafsmeer en Excelsior ’31 is zaterdagmiddag de vader van de trainer van JOS overleden. De wedstrijd wordt wel uitgespeeld, want zo zou zijn vader dat gewild hebben, aldus de trainer van JOS.

Kort na rust werd de wedstrijd gestaakt omdat een toeschouwer dringend medische hulp nodig had. Twaalf minuten later maakte Excelsior ’31 bekend dat de toeschouwer in kwestie was overleden.

Een kwartier daarna meldde de club dat de wedstrijd uitgespeeld zou worden. “We gaan doorspelen, zegt de trainer van JOS Watergraafsmeer. De vader van de trainer van JOS is zojuist overleden. De wens van de trainer is om in gedachten van zijn vader door te spelen. Zijn vader zou dit hebben gewild. Die wens moet uiteraard gerespecteerd worden.”

Update 17.49 uur: De vader van de trainer van JOS Watergraafsmeer blijkt tóch nog in leven. Dat tweet Excelsior ’31. “We krijgen net het bericht dat er nog een hartslag is bij de betreffende persoon. Er werd ook omgeroepen dat de persoon was overleden, maar dat is gelukkig niet zo.”

https://www.voetbalzone.n(...)/blt9fb59745dd730d6d

Ben ik nou gek :?

:T
Doet mij denken aan dat een vrouw op sterven lag. Het kon elk moment gebeuren maar er waren nog familieleden onderweg. En die familieleden werden dan gebeld door een persoon die daar aanwezig was en alles live volgde. Die belde dan rond van dat het over was. Om weer te bellen dat het niet over was. En dan weer wel. En wat voor sensatie dat dit gaf aan de personen die werden gebeld. De man van de vrouw hoorde dit achteraf en heeft de live verslaggever een reprimande gegeven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')