Als ik vanavond mijn ogen sluit is het ook perfect donkerquote:
VIESMADquote:Op zondag 8 juni 2025 20:12 schreef Drankster het volgende:
Ik heb 5 jaar geleden een Xbox gekocht voor Fable, Perfect Dark en State of Decay 3 en vandaag niet eens een trailer of iets van info.
Nee, de the one last thing was CoD. :’)
Ik ben woest.
Postal 2quote:Op zondag 8 juni 2025 20:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nooit meer Jihad Goatmilk of katten op een shotgun
Heel erg jammer.
Omdat Fable eigenlijk dit jaar uit zo komen, en uitgesteld is naar 2026, had ik eigenlijk toch wel minimaal wat gameplay beelden verwacht jaquote:Op zondag 8 juni 2025 20:12 schreef Drankster het volgende:
Ik heb 5 jaar geleden een Xbox gekocht voor Fable, Perfect Dark en State of Decay 3 en vandaag niet eens een trailer of iets van info.
Ik ben woest.
Verder wel wat leuke titels gezien zoals Super Meat Boy 3D, Clockwork Revolution, Keeper en No Ghosts at the Grand.quote:
Er zitten, afhankelijk van je smaak natuurlijk, altijd wat kut games tussen.quote:Op zondag 8 juni 2025 20:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
De show was goed. Heel sterk begin, daarna een meh midden, een build-up naar een sterk einde maar een losse flodder als finale.
Day 1 op PS5quote:Op zondag 8 juni 2025 20:12 schreef Drankster het volgende:
Ja, dat wel. Maar we verwachten altijd meerquote:Op zondag 8 juni 2025 20:17 schreef Drankster het volgende:
[..]
Verder wel wat leuke titels gezien zoals Super Meat Boy 3D, Clockwork Revolution, Keeper en No Ghosts at the Grand.
Thats what she saidquote:Op zondag 8 juni 2025 20:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Maar we verwachten altijd meer
quote:
Verrassendquote:Op zondag 8 juni 2025 20:19 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ja en Pro Enhanced dus eigenlijk wil ik gewoon alles daarop spelen.
Dat is best veel geld. Dan maar wachten op de sale/bundle.quote:Op zondag 8 juni 2025 20:45 schreef Evangelion het volgende:
[..]
80 euro voor aldi fallout
https://store.steampowered.com/app/1449110/The_Outer_Worlds_2/
Perfect Dark was toendertijd op de Nintendo 64 echt een fantastische game, niveau GoldenEye. Maar ik betwijfel of het nu nog iets gaat worden.quote:Op zondag 8 juni 2025 20:12 schreef Drankster het volgende:
Ik ben woest.
ondertussen zat leuke games tussendoor gehad. MAAR NEE, HO MAAr, VIESMADquote:Op zondag 8 juni 2025 20:12 schreef Drankster het volgende:
Ik ben woest.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |