Of nouja je kan niet inloggen op FOK! of mij blokkeren ofzo.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 16:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik ga even contact opnemen met het ACM.
ja kloptquote:Op zaterdag 7 juni 2025 16:16 schreef mschol het volgende:
[..]
ach.. jij zit na een windje zonder stroom
Pfffffrt!quote:Op zaterdag 7 juni 2025 16:16 schreef mschol het volgende:
[..]
ach.. jij zit na een windje zonder stroom
Oh jaquote:Op zaterdag 7 juni 2025 16:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Of nouja je kan niet inloggen op FOK! of mij blokkeren ofzo.
Hmm ik moet misschien ook nieuwe kussensquote:Op zaterdag 7 juni 2025 16:17 schreef mschol het volgende:
en ik zoek een nieuw kussen, maar kussen wat ik ooit gekocht heb (en wat heel fijn ligt) kan ik de bestelbevestiging niet meer van vinden
Kan je prima op slapen.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 16:28 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb de goedkoopste kussens van de ikea als favoriet
* TheStigsDutchCousin telt afquote:
Ja ik ga zo dweilen..quote:Op zaterdag 7 juni 2025 16:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kan je prima op slapen.
[..]
* TheStigsDutchCousin telt af
Die kat zit er al op te azen.quote:
Het wisselt heel erg vandaagquote:Op zaterdag 7 juni 2025 16:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het is opeens erg zonnig en blauwe lucht.
Echt he. Ene moment zon, ogenblik later weer een flinke bui.quote:
Net Nederlands weer.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 16:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Echt he. Ene moment zon, ogenblik later weer een flinke bui.
👀quote:Op zaterdag 7 juni 2025 16:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die kat zit er al op te azen.
Oh hier was het regen, afgewisseld met buitjes en harde regenquote:
Klinkt als een mooie herfstdag.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 16:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh hier was het regen, afgewisseld met buitjes en harde regen
En daarna grijs, met tussendoor wat regen
Nou lekker. Tot de markt gekomen, kibbeling gehaald, opgegeten en toen begon het dus te regenen dus ik ben gauw weer naar huis gegaan. "hierna blijft het de rest van de dag droog!" ja vast wel.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 16:25 schreef Dr_Flash het volgende:
6301 stappies. Vooruit dan, nog even een blokkie om voordat ik aan de bieries ga
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |