Dat is ook top ideequote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk dat @:Aeque zich hier ook wel graag voor aanmeld
Lang samen gamen met chips en zo, wordt je vanzelf moe
Eerst lekker uit eten, en dan gezellig gamen (als je het doet dan ook goed doen he )quote:
Some say...quote:
Ik denk dat dat meer lui dan moe isquote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van lui zijn kan je ook moe wordenquote:Op zaterdag 7 juni 2025 10:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik denk dat dat meer lui dan moe is
True dat.quote:
Misschien willen we helemaal niet uit etenquote:Op zaterdag 7 juni 2025 10:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Eerst lekker uit eten, en dan gezellig gamen (als je het doet dan ook goed doen he )
Ja, anders gaat het allemaal van de gametijd af.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 10:07 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien willen we helemaal niet uit eten![]()
Gewoon thuisbezorgd
Dat kan idd nietquote:Op zaterdag 7 juni 2025 10:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, anders gaat het allemaal van de gametijd af.
Dat is ook een optie, kan ook lekker zijnquote:Op zaterdag 7 juni 2025 10:07 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gewoon thuisbezorgd
Neequote:
Ja komen steeds meer dingen bijquote:Op zaterdag 7 juni 2025 10:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is ook een optie, kan ook lekker zijn
Ja je hebt zo de dag gevuld. Maar als het gezellig is maakt het niet uit wat je doetquote:
Ligt eraan welke game, sommigen zijn erg opwindend huehuequote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat laat ik aan hun overquote:Op zaterdag 7 juni 2025 10:24 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ligt eraan welke game, sommigen zijn erg opwindend huehue
O oepsquote:
of iets eenvoudigs bereiden in de pingquote:Op zaterdag 7 juni 2025 10:07 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gewoon thuisbezorgd
Nah dat is iets wat ik niet snel zou doen..quote:Op zaterdag 7 juni 2025 10:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
of iets eenvoudigs bereiden in de ping
wel heel eenvoudigquote:Op zaterdag 7 juni 2025 10:27 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nah dat is iets wat ik niet snel zou doen..![]()
mwah jij bent en blijft de man van de ping hequote:Op zaterdag 7 juni 2025 10:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
of iets eenvoudigs bereiden in de ping
nou ik heb dat imago misschien, maar dat valt in het echt wel mee.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 10:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
mwah jij bent en blijft de man van de ping he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |