Het is een één grote popcorn verhaalquote:Op zaterdag 7 juni 2025 08:19 schreef RedShoe het volgende:
Ik heb er weinig van meegekregen![]()
Trump en Musk hebben ruzie, dat weet ik, maar ik heb het nieuws verder niet gevolgd.
Beetje uitgemolken.quote:
Dit is zeker geen script hoewel het wel te verwachten was dat het zo zou gaan eindigenquote:Op zaterdag 7 juni 2025 08:25 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Beetje uitgemolken.
Ik hoef die onzin niet meer te volgen![]()
Het lijkt soms wel een soort van script. Er is ook niemand die volgens mij belang heeft om publiekelijk zo'n ruzie uit te vechten.
Be benieuwd hoe dit gedoe tussen Trump en Musk gaat aflopen.quote:
Ik volg het niet goed genoeg, maar er is toch niemand verder die er belang bij heeft?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 08:26 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dit is zeker geen script hoewel het wel te verwachten was dat het zo zou gaan eindigen
Bizar hoe het nu al gaatquote:Op zaterdag 7 juni 2025 08:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Be benieuwd hoe dit gedoe tussen Trump en Musk gaat aflopen.
Dat vraag ik mij ook afquote:Op zaterdag 7 juni 2025 08:30 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik volg het niet goed genoeg, maar er is toch niemand verder die er belang bij heeft?
En dan zeker die halvegare Musk niet
Het gaat niet om belangen maar om hun kwetsbare ego’squote:Op zaterdag 7 juni 2025 08:30 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik volg het niet goed genoeg, maar er is toch niemand verder die er belang bij heeft?
En dan zeker die halvegare Musk niet
Ja dat zeer zeker.quote:
Dat is duidelijk inderdaad.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 08:33 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het gaat niet om belangen maar om hun kwetsbare ego’s![]()
Die ruzie is fel maar gaat ook wel weer over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |