Morguh Pullup, dank voor de mooie vogeltjes, wat zijn er toch ontzettend veel soorten eigenlijk.quote:
quote:
Morguh dames, lekker bakkie koffie op de vroege morgen, een flauwzonnetje wat door de ramen schijnt het geschetter van de vogeltjes. Mooie manier om wakker te wordenquote:
Het regent hier pijpenstelenquote:Op zondag 8 juni 2025 08:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Morguh dames, lekker bakkie koffie op de vroege morgen, een flauwzonnetje wat door de ramen schijnt het geschetter van de vogeltjes. Mooie manier om wakker te worden
Dat is de dirigent?quote:
Wat een verschil iedere keer he. Hier nog steeds de zon.quote:
Hey SBEquote:
hier komt de zon zo nu en dan door grijze wolken massa schijnenquote:Op zondag 8 juni 2025 09:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat een verschil iedere keer he. Hier nog steeds de zon.
Ja het is wel heel wisselendquote:Op zondag 8 juni 2025 09:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
hier komt de zon zo nu en dan door grijze wolken massa schijnen
Ja ik las en hoorde op het nieuws ook dat het weer bloedje heet gaat worden, daarom nu nog maar ff genieten van de regen voor de plantjes en diertjesquote:Op zondag 8 juni 2025 09:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het is wel heel wisselend
Zag net dat het volgende week 30 graden wordt, maar met regen en onweer. Gaat goed broeierig worden ben ik bang
Ja en het huis lekker aflaten koelen zodat het binnen een beetje lekker blijftquote:Op zondag 8 juni 2025 10:01 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja ik las en hoorde op het nieuws ook dat het weer bloedje heet gaat worden, daarom nu nog maar ff genieten van de regen voor de plantjes en diertjes
Kijk net ff .. Donderdag 30 gradenquote:Op zondag 8 juni 2025 10:01 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja ik las en hoorde op het nieuws ook dat het weer bloedje heet gaat worden, daarom nu nog maar ff genieten van de regen voor de plantjes en diertjes
Ja en vrijdag 29 en regen dus vies warmquote:Op zondag 8 juni 2025 10:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Kijk net ff .. Donderdag 30 graden
Ik heb er al een week opzitten.quote:Op zondag 8 juni 2025 09:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey SBEben je al met je nieuwe werk b egonnen?
O fijn, en hoe vindt je het?quote:
Ziet er idd goed uit.quote:Op zondag 8 juni 2025 10:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en vrijdag 29 en regen dus vies warm
Ik ben er niet blij mee, dat wordt binnen zitten, alles weer potdicht en de ventilators aanquote:Op zondag 8 juni 2025 10:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ziet er idd goed uit.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |