Klopt, en toch eerst The Hobbit kijkenquote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Andersom uiteraard, De Hobbit is later gemaakt.
LOTR was er gewoon eerder die heb ik gezien toen hij uitkwam, The Hobbit ook maar die kwam een stuk later uitquote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Klopt, en toch eerst The Hobbit kijken
euhh ik heb (vorig jaar) alleen de eerste gezien en ben 15 minuten nadat de tweede begonnen was afgehaakt. Kon er niet inkomen.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah, maar die vond je dus wel de moeite waard? Ik wil die misschien ook wel eens zien. Ik heb het boekje wel gelezen, maar kan me amper voorstellen hoe ze daar drie films van hebben weten te maken
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ga hout zoeken voor mijn kampvuur van vanavond
Ik vond ze leuk maar uiteindelijk springt LOTR daar sowieso bovenuit , wat ook niet zo gek isquote:Op zaterdag 7 juni 2025 12:50 schreef Prisha het volgende:
[..]
euhh ik heb (vorig jaar) alleen de eerste gezien en ben 15 minuten nadat de tweede begonnen was afgehaakt. Kon er niet inkomen.
Ik heb het echt geprobeerd...er waren ook geen personages die me boeiden. Ach ja.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 12:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vond ze leuk maar uiteindelijk springt LOTR daar sowieso bovenuit , wat ook niet zo gek is
Ik hou gewoon van dat soort films en daar stak LOTR sowieso bovenuit . daar is ook niet aan te tippen , maar ik vond The Hobbit leuk om naar te kijken.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 13:05 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb het echt geprobeerd...er waren ook geen personages die me boeiden. Ach ja.
LOTR is fantastisch
Heb je die Limburger wel goed uitgebeend eerst?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 14:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Vanwege de TT maar zelf een broodje Limburger gemaakt
Wel geprobeerdquote:Op zaterdag 7 juni 2025 14:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb je die Limburger wel goed uitgebeend eerst?
Wat een huilie dan,quote:Op zaterdag 7 juni 2025 14:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wel geprobeerdMaar het was lastig.. spartelde nogal tegen
Ik houd ook van dat soort films. Als ik aan het zappen en er is weer een deel op tv dan blijf ik altijd kijken. Iedere keer weer.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 13:06 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik hou gewoon van dat soort films en daar stak LOTR sowieso bovenuit . daar is ook niet aan te tippen , maar ik vond The Hobbit leuk om naar te kijken.
Ik ookquote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:59 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik houd ook van dat soort films. Als ik aan het zappen en er is weer een deel op tv dan blijf ik altijd kijken. Iedere keer weer.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 7 juni 2025 16:25 schreef marcb1974 het volgende:
Welke films vallen volgens jullie nog meer in dit segment?
Het is een regelrechte Nazi dus geen enkele vorm van medelijdenquote:Op zaterdag 7 juni 2025 08:38 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Dat is duidelijk inderdaad.
Voor Trump niet zo'n probleem, maar voor Musk die uit het bedrijfsleven komt, is het alleen maar slechte PR.
Maar goed die naam heeft hij toch al...
Het is wel een smeerlap idd.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 17:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is een regelrechte Nazi dus geen enkele vorm van medelijden
Mooi boek is datquote:Op zaterdag 7 juni 2025 18:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vogeltjes?
https://historiek.net/john-james-audubon-birds-of-america/174636/
Drakenvogeltjes.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 18:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vogeltjes?
https://historiek.net/john-james-audubon-birds-of-america/174636/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |