ja he oeh blij dat ik niet de enige ben die dat vindtquote:Op zaterdag 7 juni 2025 10:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Frodo bedoelde ik idd, dat was idd een jankerd
Ik heb alle delen van LOTRquote:Op zaterdag 7 juni 2025 10:28 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja he oeh blij dat ik niet de enige ben die dat vindt
Ik ook....de extended versies ook nog.quote:
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 10:31 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ook....de extended versies ook nog.
Yoghurt?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 10:14 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het is echt vreselijk
[ afbeelding ]
Lichtpaars. En deels overgeschilderd met yoghurt van de Aldi (?) waar het paars doorheen schijnt.
Heb jij de films van The Hobbit ook gezien? Daar heb ik nooit echt aan durven beginnenquote:
Die was twee weken geleden nog op tv te zien ,maar die heb ik in het begin toen al gezienquote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Heb jij de films van The Hobbit ook gezien? Daar heb ik nooit echt aan durven beginnen
Ah, maar die vond je dus wel de moeite waard? Ik wil die misschien ook wel eens zien. Ik heb het boekje wel gelezen, maar kan me amper voorstellen hoe ze daar drie films van hebben weten te makenquote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:10 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die was twee weken geleden nog op tv te zien ,maar die heb ik in het begin toen al gezien![]()
Ik hou van dat soort films
Ja dat is echt een aanrader!!!!!quote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah, maar die vond je dus wel de moeite waard? Ik wil die misschien ook wel eens zien. Ik heb het boekje wel gelezen, maar kan me amper voorstellen hoe ze daar drie films van hebben weten te maken
Ik ga hout zoeken voor mijn kampvuur van vanavondquote:
Nou was die derde film van The Hobbit wel heel matigquote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:10 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die was twee weken geleden nog op tv te zien ,maar die heb ik in het begin toen al gezien![]()
Ik hou van dat soort films
Nee alleen de films, en je moet ze wmb gewoon als geheel zienquote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou was die derde film van The Hobbit wel heel matig![]()
En heb je dan ook de serie gezien? The Rings of Power?
Wat is dit nou weer voor raar gedoequote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:27 schreef Deisyy het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Op een mooie Pinksterdag![]()
Dan ben je minstens 12 uur bezig als je ze als geheel wil zienquote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:28 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee alleen de films, en je moet ze wmb gewoon als geheel zien
De films bedoel je?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan ben je minstens 12 uur bezig als je ze als geheel wil zien
Zelfs ik ben zo gek niet
Eerst de 3 hobbit en dan 3 LOTR achter elkaar bedoel ikquote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:38 schreef Puzzie het volgende:
[..]
De films bedoel je?![]()
Ik heb LOTR ook achter elkaar gezien
Andersom uiteraard, De Hobbit is later gemaakt.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Eerst de 3 hobbit en dan 3 LOTR achter elkaar bedoel ik
Deisyy gaat met zichzelf in discussie.quote:
Altijd gezellig zo'n kletspraatje met mezelfquote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:43 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Deisyy gaat met zichzelf in discussie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |