checkquote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:45 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Binnen, op de bovenverdieping. Dezelfde tint blauw als de woonkamer. Dat heb je gezien
Ja daar ontkom je de laatste dagen niet aan dat die op je hoofd vallenquote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:44 schreef Prisha het volgende:
[..]
eyyooo Dot![]()
raindrops were falling on my head...
Maar nu niet meer, zit weer lekker binnen.
haha nee...vooral als je een hondje hebt die uit moet. Ach ja...natuur is er blij mee zullen we maar zeggenquote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja daar ontkom je de laatste dagen niet aan dat die op je hoofd vallen
Dat kan een nadeel zijn van het hebben van een hondje, er uit moeten in plensbuienquote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:51 schreef Prisha het volgende:
[..]
haha nee...vooral als je een hondje hebt die uit moet. Ach ja...natuur is er blij mee zullen we maar zeggen
Nee, maar er wordt aan gewerktquote:
Lichtblauw, binnenquote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:37 schreef Prisha het volgende:
[..]
Binnen of buiten? Wat voor een kleur? vragen vragen
Leuk vooruitzicht toch. Waarom ik dacht dat jullie al samenwoonde geen ideequote:
lekker vrolijk wel, al die verschillende kleurenquote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Lichtblauw, binnen![]()
Domni's huis was eerst van binnen een bonte verzameling van knalgroen, verschillende tinten paars, knalrood, etc. nog van de vorige bewoonster
Ach hemelquote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Lichtblauw, binnen![]()
Domni's huis was eerst van binnen een bonte verzameling van knalgroen, verschillende tinten paars, knalrood, etc. nog van de vorige bewoonster
Het is echt vreselijkquote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:59 schreef Prisha het volgende:
[..]
lekker vrolijk wel, al die verschillende kleuren
Net als de regen, want als dat een keer weer begint stopt het niet snelquote:Op zaterdag 7 juni 2025 10:13 schreef Prisha het volgende:
Ik zit nu allemaal liedjes met rain te luisterenHet zijn er veel. Heul erg veul.
Is daar al een MUZ-topic over?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 10:13 schreef Prisha het volgende:
Ik zit nu allemaal liedjes met rain te luisterenHet zijn er veel. Heul erg veul.
paars!!! Purple rainquote:Op zaterdag 7 juni 2025 10:14 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het is echt vreselijk
[ afbeelding ]
Lichtpaars. En deels overgeschilderd met yoghurt van de Aldi (?) waar het paars doorheen schijnt.
Geen idee. Beter regen dan liedjes met snow. Dat komt over een half jaar wel weerquote:
klassiekerquote:
Alleen van het plaatje doet hij me al denken aan die kleine met die ring van LOTRquote:Op zaterdag 7 juni 2025 10:18 schreef Prisha het volgende:
z'n kapsel doet me aan Johnny Logan denken
wie? wie?? welke met de ring??quote:Op zaterdag 7 juni 2025 10:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Alleen van het plaatje doet hij me denken aan een met die ring van LOTR![]()
met die bolle ogen? die hobbit?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 10:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die kleine die op die ring moest passen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |