Er zijn er die jou op sociale media een verwend nest noemen.quote:Ja, dat was ook een gunstige bijkomstigheid.
quote:“Dat vind ik zo erg. Volkomen onbegrip, daar walg ik van. Het zijn achterlijke mensen die dat vinden. Media mogen onder geen enkel beding de woorden ‘normaal’ of ‘verwend’ of ‘aanstellerij’ gebruiken. Onder geen enkel beding.”
Die momma is inmiddels deaudt, en ze vond dat zoonlief euthanasie moest krijgen zodra zij een gazonnetje op d'r buik zou gaan krijgen.quote:
Over de doden niets dan goedsquote:Op vrijdag 6 juni 2025 20:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Die momma is inmiddels deaudt, en ze vond dat zoonlief euthanasie moest krijgen zodra zij een gazonnetje op d'r buik zou gaan krijgen.
Ik wil me fiets terug!quote:Op vrijdag 6 juni 2025 20:34 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Moet je kijken, vuile rotmoffen. Dit is toch niet te geloven!
Volgens mij niet op de manier die je nu zo neerzet.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 20:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Die momma is inmiddels deaudt, en ze vond dat zoonlief euthanasie moest krijgen zodra zij een gazonnetje op d'r buik zou gaan krijgen.
Ow, close enough.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 21:08 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Volgens mij niet op de manier die je nu zo neerzet.
Kees wilde graag zelf euthanasie als zijn ouders er niet meer zijn, want dan is er namelijk niemand meer die fatsoenlijk voor hem zorgt. Zijn vader vond dat volgens mij uit den boze, maar zijn moeder had daar wel begrip voor.
@Roesjesjager = Kees?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 21:11 schreef roos94 het volgende:
Deze fokker krijgt teveel aandacht
Kees is een beetje teveel in zichzelf gaan geloven
ey, je 'J' doet ut weerquote:
Hij had ook talent voor (zeer gedetailleerd) tekenen toch?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 00:37 schreef Duveldrinker het volgende:
Die eerste docu was wel mooi daarna compleet uitgemolken?
HalperNL roesjes.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 00:36 schreef r_one het volgende:
[..]
ey, je 'J' doet ut weer![]()
Wat voor roesjes? Die die je uitslaapt?
Ja bij de wereld draait door, liet hij een tekening van een gebouw zien, extreem veel details.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 00:38 schreef r_one het volgende:
[..]
Hij had ook talent voor (zeer gedetailleerd) tekenen toch?
Nog nóóóóóit van gehoord.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 00:38 schreef Roesjesjager het volgende:
[..]
HalperNL roesjes.
De Nederlandse Bas, op YouTube beter bekend als ‘Halper NL’, is het hele jaar bezig met geld oppotten. Zodat hij er vervolgens weer een half jaar tussenuit kan gaan. Dan maakt hij mooie reizen en vertoeft in het buitenland als een echte passport bro. Deze single weet namelijk wel wat ‘The Good Life’ is! Hij heeft een gruwelijke hekel aan de comfortzone en doet er alles aan om hieruit te ontsnappen. Hij uploadt bijna dagelijks vlogs van zijn geniale leventje. Naast een paar sfeershots en keiharde levensadviezen krijgen we ook genoeg van zijn vriendinnetjes te zien! Hij is immers een echte liefhebber van de locals en geef hem eens ongelijk. Deze knaap weet precies hoe hij dit soort babes kan versieren.
Hij is een legend. Hij zoekt een vriendin in combodja nu. De long term roesquote:Op zaterdag 7 juni 2025 00:40 schreef r_one het volgende:
[..]
Nog nóóóóóit van gehoord.
(ook niks aan gemist zo te lezen)
Ja de JC Arena meen ik.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 00:39 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ja bij de wereld draait door, liet hij een tekening van een gebouw zien, extreem veel details.
Ik sla over, als je het niet erg vindt.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 00:42 schreef Roesjesjager het volgende:
[..]
Hij is een legend. Hij zoekt een vriendin in combodja nu. De long term roes
Vijf kwartierquote:Op zaterdag 7 juni 2025 00:41 schreef Duveldrinker het volgende:
deze docu vind ik wat realistischer omtrent Autisme:
Bekijk deze YouTube-video
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |