Alles?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 00:35 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
Mwehhh ik verklap altijd alles aan Amy
Cabaret is vaak langer en met meer verhaal. Stand up comedy is korter en meer moppen tappen.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 00:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
De presentator was van de comedy train, Mark Waumans
Ja volgens mij is Javier Guzman ook cabaretier? Weet eigenlijk niet precies het verschil tussen stand up comedy en cabaret
Neuhhh dat trekt ze niet.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 00:37 schreef aeque het volgende:
[..]
Alles?
Al die dingen die ik je prive in dm vertelde dus ook?
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 00:35 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
Mwehhh ik verklap altijd alles aan Amy
Waren de dickpics zo erg?quote:
Daarom, ik maakte me al zorgen.quote:
Is ook bijna 30 jaar geleden ofzoquote:Op zaterdag 7 juni 2025 00:49 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Oh nee. Daar was mijn ex helemaal fan van
Ja die ex 20 jaar terug 😬quote:Op zaterdag 7 juni 2025 00:51 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
Is ook bijna 30 jaar geleden ofzo
Komen we er hier nu achter dat jullie elkaars ex zijn?quote:
Haha nee ik weet dat deze ex niet in Roosendaal woont maar nog best dicht bij me in de buurt zodat ik haar heel soms tegenkom.. Akward..quote:Op zaterdag 7 juni 2025 00:54 schreef aeque het volgende:
[..]
Komen we er hier nu achter dat jullie elkaars ex zijn?
Lol!quote:Op zaterdag 7 juni 2025 00:54 schreef aeque het volgende:
[..]
Komen we er hier nu achter dat jullie elkaars ex zijn?
Ik woon hier pas een paar jaar hè. Ik kom uit de randstadquote:Op zaterdag 7 juni 2025 00:58 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Haha nee ik weet dat deze ex niet in Roosendaal woont maar nog best dicht bij me in de buurt zodat ik haar heel soms tegenkom.. Akward..
Zie je soms een hond in een wagentje erbij?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 00:58 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Haha nee ik weet dat deze ex niet in Roosendaal woont maar nog best dicht bij me in de buurt zodat ik haar heel soms tegenkom.. Akward..
Waterfietsen en Bastogne?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 00:58 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
Lol!
We hebben wel dezelfde interesses
Als de politie onze Googlesearch ooit achterhaald en er is iemand in onze omgeving doodgevermoord….. dan zijn wij de lulquote:
Wacht wat. Ik mis hier iets.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 01:03 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
Als de politie onze Googlesearch ooit achterhaald en er is iemand in onze omgeving doodgevermoord….. dan zijn wij de lul
Haha jaaa 100%quote:Op zaterdag 7 juni 2025 01:03 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
Als de politie onze Googlesearch ooit achterhaald en er is iemand in onze omgeving doodgevermoord….. dan zijn wij de lul
Oh. Dan heb ik ook een probleem als het zover is.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 01:06 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Beiden hebben we de truecrime sectie op Netflix uitgespeeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |