Wel een goede vakantie gehad?quote:
Cabarestafette. Ben de namen vergeten, maar wel gelachenquote:
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 00:17 schreef aeque het volgende:
[..]
Nu je het zegt, even mijn dagelijkse Amy TR plaatsen.
Iemand moet het doen.quote:
Heb het even gegoogled maar kende deze namen niet. Maar wel leuk avondje uit met cabaret. Is voor mij wel even geleden weerquote:Op zaterdag 7 juni 2025 00:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Cabarestafette. Ben de namen vergeten, maar wel gelachen
Leuk! Ik ging vroegâhhh altijd naar de Comedytrain toen het eigenlijk nog een beetje vorm moest krijgen.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 00:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Cabarestafette. Ben de namen vergeten, maar wel gelachen
Jazekerquote:Op zaterdag 7 juni 2025 00:30 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
Leuk! Ik ging vroegâhhh altijd naar de Comedytrain toen het eigenlijk nog een beetje vorm moest krijgen.
Cabaret ben ik volgens mij nog nooit geweest. Of hoort een Javier Guzman etc ook bij cabaret?
Ja maar anders krijgt ze nooit notes. Vond ik zielig voor dr.quote:
Een TR machen betekent niet per se een note krijgen, hèquote:Op zaterdag 7 juni 2025 00:33 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja maar anders krijgt ze nooit notes. Vond ik zielig voor dr.
Verklap dat nou niet aan Amy.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 00:34 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
Een TR machten betekent niet per see een note krijgen, hè
De presentator was van de comedy train, Mark Waumansquote:Op zaterdag 7 juni 2025 00:30 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
Leuk! Ik ging vroegâhhh altijd naar de Comedytrain toen het eigenlijk nog een beetje vorm moest krijgen.
Cabaret ben ik volgens mij nog nooit geweest. Of hoort een Javier Guzman etc ook bij cabaret?
Was dat dan nog met Raoul Heertje?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 00:30 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
Ja dat laatste twijfelde ik dus ook aanquote:Op zaterdag 7 juni 2025 00:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
De presentator was van de comedy train, Mark Waumans
Ja volgens mij is Javier Guzman ook cabaretier? Weet eigenlijk niet precies het verschil tussen stand up comedy en cabaret
Eric Sauer etc etcquote:Op zaterdag 7 juni 2025 00:35 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Was dat dan nog met Raoul Heertje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |