abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 vrijdag 6 juni 2025 @ 14:20:16 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_217866670
Dean Huijsen was donderdagavond basisspeler tijdens de halve finale van de Nations League tussen Spanje en Frankrijk (5-4). De in Amsterdam geboren verdediger werd naderhand geïnterviewd door Bas van Veenendaal van Ziggo Sport, maar dat interview deed online nogal wat stof opwaaien.

“Dean wat een geweldige pot voetbal. Heb je genoten?” vraagt Van Veenendaal om het interview mee te beginnen. “Ja, zeker”, luidt vervolgens het korte antwoord van Huijsen.

Van Veenendaal probeert iets meer uit de jonge verdediger te krijgen en vraagt hem naar het bizarre scoreverloop van het duel. “Ja, was een goede wedstrijd. Ik ben blij dat we door zijn naar de finale. Ik kan niet klagen.”

Vervolgens gaat Van Veenendaal verder over het dansje dat hij deed na het doelpunt van Nico Williams. “Ja, die hadden we geoefend in het hotel.” Van Veenendaal: “Doen jullie dat vaker samen?” Huijsen: “Dit is de tweede keer dat ik hier kom, dus de eerste keer dat we iets samen deden. Het was wel grappig, ja.”

Tot slot vraagt de Ziggo-journalist nog of we Huijsen ooit in zijn loopbaan kunnen bewonderen in de Eredivisie. De kersverse Real Madrid-aankoop antwoordde daarop resoluut: “Nee.”

In de reacties onder de video van Ziggo reageren mensen negatief op het optreden van Huijsen voor de camera. “Wat een naar ventje is dit zeg!” Een ander reageert: “De Peter Bosz onder de voetballers, wat een acteur.”

"Wat een droogkloot zeg!" reageert weer een ander. "IQ standje kamertemperatuur" en "Fijne teksten", wordt er verder geplaatst.

https://x.com/ZS_Voetbal/status/1930755335632920733

https://www.msn.com/nl-nl(...)go-sport/ar-AA1GcZ6L

Misschien aardje naar zijn vaadje ?

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  vrijdag 6 juni 2025 @ 14:30:05 #2
319979 Fok-it
All is well
pi_217866736
Tsja. De Nederlandse riooljournalistiek. Net bij Real getekend. 'Gaan we je nog in de Eredivisie zien???' :')
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_217866927
Dean is op zijn 5e verhuist naar Spanje, hij is 21 en heeft al in de Premier League gespeelt, de Serie A en binnenkort bij Real Madrid, ja dan lijkt het me niet dat het een ambitie is om nog in de freaking Eredivisie te moeten spelen. Ik kan me voorstellen dat zo een jongen denkt, als ik wil afbouwen ga ik dat lekker in Amerika of de Zandbak doen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  vrijdag 6 juni 2025 @ 17:30:39 #4
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_217868052
Waarom zou hij in godsnaam in de Eredivisie willen spelen tegen een stel G-spelers. Wat een vraag.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_217868075
"De Peter Bosz onder de voetballers, wat een acteur.”

Ajacieden nog steeds gefrusstreerd na het mislopen van de titel hahah. Ts moest ook even een paar weken bijkomen :)
pi_217869324
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 14:30 schreef Fok-it het volgende:
Tsja. De Nederlandse riooljournalistiek. Net bij Real getekend. 'Gaan we je nog in de Eredivisie zien???' :')
Zien we je ooit in Nederland voetballen? vroeg 'ie.

Ja... als Spanje uit tegen Nederland speelt of een Real in de CL uit tegen een Nederlandse club.
  Trouwste user 2022 vrijdag 6 juni 2025 @ 20:30:54 #7
7889 tong80
Spleenheup
pi_217869700
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 17:34 schreef PSVCL het volgende:
"De Peter Bosz onder de voetballers, wat een acteur.”

Ajacieden nog steeds gefrusstreerd na het mislopen van de titel hahah. Ts moest ook even een paar weken bijkomen :)
Lees je even in. Ik hoopte al snel dat Ajax geen kampioen zou worden. Ik was kritischer dan welke PSV-er of Feijenoorder dan ook. Te veel posts en topics waarin ik dat kenbaar maakte. Het wordt me steeds meer duidelijk dat jullie jezelf boeren noemen. De oorkleppen hangen voor jullie ogen.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_217869722
Ik heb alleen de OP gelezen maar het lijken doodnormale antwoorden. Denk dat er wat mensen madjelly zijn.
pi_217869780
Tsja. Wat had je verwacht van Bas van Veenendaal?

twitter

https://x.com/ZS_Voetbal/status/1921281631018459593

Hier had ie z'n antwoord al:
Bekijk deze YouTube-video

Voelt zich Spaans.
  vrijdag 6 juni 2025 @ 21:42:14 #10
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_217870301
quote:
Misschien aardje naar zijn vaadje ?