Getest en gedocumenteerd op 78 maat. Wie zou hier in de middagdutjes categorie vallen denk je?quote:Op donderdag 26 juni 2025 01:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dus jij weet dit helemaal niet
In elk geval niet op mokerdomme Sjon.quote:
wiequote:Op donderdag 26 juni 2025 17:19 schreef SwebbeSensje het volgende:
Is Mallejan nog in beeld als versterking in de achterhoede ?
ah ok, Magallan. Lijkt me niet in beeld nee.quote:Op donderdag 26 juni 2025 17:56 schreef SwebbeSensje het volgende:
[..]
Die Argentijn, lissandro Mallejan
Ik had wel 10-15 afgetikt voor Smit denk ik.quote:Op donderdag 26 juni 2025 21:07 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Mijn observaties als amateur scout voor o19;
Die keepert Heerkens kunnen we prima ophalen. Prima keeper, zit nog rek in. En lijkt ook wel wat "over mijn lijk oostblok slagersmentaliteit" te hebben opgepikt. Jaartje laten rijpen met Pasveer als mentor en beetje Tsjechisch lullen met Jaros.
Janse kan best een degelijke CV worden, maar laten we hem vooral nooit meer linksback zetten.
Ugwu zou toch wel mooi zijn als hij verlengt. Mega ultra groot talent? Niet echt, maar zou toch wel fijn zijn om hem nog een paar jaartjes aan te zien en kijken of die zich ontwikkeld.
Smit is wel echt een fijne speler, 15 miljoen die AZ wil is natuurlijk veel te veel, maar als Taylor gaat voor een flink bedrag mogen ze wat mij betreft er wel een deel van naar Alkmaar sturen. Daar zit wel serieus voetbal in. En doet het vuile werk ook, duikt regelmatig ook op met verdedigende acties.
Konadu, tsja, ik zie er niet zoveel in. Het is het allemaal net niet, beetje zoals mijn grote vriend Banel.
En Verkuijl, dat gaat hem niet worden. Dat is FC Zwolle in een jaartje of 2.
Gaat natuurlijk nooit niet gebeuren, dat AZ hem voor een dergelijk bedrag naar een concurrent laat gaan. Kloesoe zou mijn zegen ook wel hebben om hem voor 10-15 op te halen.quote:Op donderdag 26 juni 2025 22:53 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik had wel 10-15 afgetikt voor Smit denk ik.
Waarschijnlijk heb je gelijk en het is Kees zijn eigen schuld. Het is sportief en financieel een domme keuze geweest om dat contract open te breken. 19 is een prima leeftijd om een stap naar de top drie te maken.quote:Op donderdag 26 juni 2025 23:06 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Gaat natuurlijk nooit niet gebeuren, dat AZ hem voor een dergelijk bedrag naar een concurrent laat gaan. Kloesoe zou mijn zegen ook wel hebben om hem voor 10-15 op te halen.
Keesie is al sinds zijn vroege jeugd geïndoctrineerd door het enge volk in de jeugdopleiding van AZ.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 00:48 schreef Wotte het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb je gelijk en het is Kees zijn eigen schuld. Het is sportief en financieel een domme keuze geweest om dat contract open te breken. 19 is een prima leeftijd om een stap naar de top drie te maken.
Speel je om de prijzen in een fatsoenlijk stadion en in de Champions League. Contract gaat naar 2-2,5 miljoen in plaats van een 7/8 ton bij AZ.
De enige winnaar in die verlenging is AZ die kunnen nu vragen wat ze willen. Kees spoelt in de tussentijd zo'n beetje een miljoen of vijf door de plee voordat er een buitenlandse club komt.
Hobbelt ondertussen in een winderig stadion dat alleen uitverkocht is als Ajax langskomt. Kees kan beter een andere zaakwaarnemer zoeken als je het mij vraagt.
ik ken hem niet verder maar een basisklant bij oranje onder 19. Klinkt als een gekke transfer. Niet goed genoeg dan?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 14:07 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Ugwu dus de deur uitgelopen naar Volendam.
Teveel jonge CV's op dit moment bij Ajax die beter zijn dan hem. Misschien dat je hem in seizoen 2026-2027 dan eens in de selectie zou kunnen inpassen en dan over 2-3 jaar eens een basisplek zou kunnen geven, dat is te laat voor zo'n jongen.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 14:14 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
ik ken hem niet verder maar een basisklant bij oranje onder 19. Klinkt als een gekke transfer. Niet goed genoeg dan?
Concurrent, dat is de fout die AZ zelf ook maakt, de topclubs zijn geen concurrent, maar gewoon een stap hoger. Neemt niet weg dat die jongen zich aardig in de kijker heeft gespeeld op een positie die bij AZ niet de zijne was, dus ze mogen die bondscoach wel bedanken.quote:Op donderdag 26 juni 2025 23:06 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Gaat natuurlijk nooit niet gebeuren, dat AZ hem voor een dergelijk bedrag naar een concurrent laat gaan. Kloesoe zou mijn zegen ook wel hebben om hem voor 10-15 op te halen.
Ik bekeek het even vanuit hun perspectief inderdaad, de manier waarop zij zichzelf als top-4 club zien is regelmatig op het gênante af.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 09:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Concurrent, dat is de fout die AZ zelf ook maakt, de topclubs zijn geen concurrent, maar gewoon een stap hoger. Neemt niet weg dat die jongen zich aardig in de kijker heeft gespeeld op een positie die bij AZ niet de zijne was, dus ze mogen die bondscoach wel bedanken.
Koude clubquote:Alex Kroes heeft zeven spelers van Ajax via een WhatsApp-bericht te kennen gegeven dat zij niet meer welkom zijn bij het eerste elftal. Dat meldt Mike Verweij van De Telegraaf. De technisch directeur wil hen verkopen zodat er geld beschikbaar komt om de selectie verder te versterken.
Het gaat om Chuba Akpom, Carlos Forbs, Borna Sosa, Kristian Hlynsson, Christian Rasmussen, Jay Gorter en Branco van den Boomen. Ajax gaat ver met de maatregelen. “Ze mogen pas gebruikmaken van het veld en de sportschool als het eerste elftal heeft geluncht”, schrijft Verweij.
“Heeft John Heitinga een dubbel programma, dan mag het zevental pas De Toekomst op als de tweede training is afgelopen. Op de parkeerplaats voor het eerste elftal en de staf is geen plek meer voor de auto’s van de uit de gratie geraakte voetballers. En voor hen is nog maar één fysiotherapeut beschikbaar.”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |