Is het niet tijd dat jij iets anders gaat doen met de ****** opmerkingen?quote:Op woensdag 25 juni 2025 14:13 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Mokerdomme Sjonnie gaat Wijndal toch aan het voetballen krijg?
Volgens mij reageer ik vrij inhoudelijk op de vraag of we Tagliafico moeten halen. Ik zou dat een welkome versterking vinden, maar ik zie het niet gebeuren.quote:Op woensdag 25 juni 2025 16:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is het niet tijd dat jij iets anders gaat doen met de ****** opmerkingen?
Gaat me meer om je benaming voor de trainer,quote:Op woensdag 25 juni 2025 16:23 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Volgens mij reageer ik vrij inhoudelijk op de vraag of we Tagliafico moeten halen. Ik zou dat een welkome versterking vinden, maar ik zie het niet gebeuren.
Tsja ik mag hier op een forum toch mijn mening geven? Ik sta ook gewoon te juichen als Ajax wint hoor, ongeacht de trainer. Maar ik ben gewoon totaal niet onder de indruk van Heitinga en ik vind het bizar dat hij is aangesteld.quote:Op woensdag 25 juni 2025 16:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gaat me meer om je benaming voor de trainer,
waar heb je tegenstanders voor nodig als je je eigen trainer al zo noemt...............
Mokerdomme Sjon lijkt me een vrij accurate beschrijving, anders.quote:Op woensdag 25 juni 2025 16:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gaat me meer om je benaming voor de trainer,
waar heb je tegenstanders voor nodig als je je eigen trainer al zo noemt...............
quote:Op woensdag 25 juni 2025 17:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Mokerdomme Sjon lijkt me een vrij accurate beschrijving, anders.
Mwa hij lijkt me net wat slimmer dan De Wolf, dus houden we het op dom, of hij ooit een goeie trainer gaat worden betwijfel ik.quote:Op woensdag 25 juni 2025 17:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Mokerdomme Sjon lijkt me een vrij accurate beschrijving, anders.
quote:Op woensdag 25 juni 2025 17:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Mwa hij lijkt me net wat slimmer dan De Wolf
Hoeft ook niet als je tactisch meesterbrein hoe heet ie ook alweer op de bank heeft zitten.quote:Op woensdag 25 juni 2025 17:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Mwa hij lijkt me net wat slimmer dan De Wolf, dus houden we het op dom, of hij ooit een goeie trainer gaat worden betwijfel ik.
In de eredivisie kom je nog wel met een boel weg, ook als je geen tactisch meesterbrein bent.quote:Op woensdag 25 juni 2025 17:54 schreef Wotte het volgende:
[..]
Hoeft ook niet als je tactisch meesterbrein hoe heet ie ook alweer op de bank heeft zitten.
Arne Slot? Maar die gaat niet meequote:Op woensdag 25 juni 2025 17:54 schreef Wotte het volgende:
[..]
Hoeft ook niet als je tactisch meesterbrein hoe heet ie ook alweer op de bank heeft zitten.
Dat zie je wel aan Boszquote:Op woensdag 25 juni 2025 17:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
In de eredivisie kom je nog wel met een boel weg, ook als je geen tactisch meesterbrein bent.
Hij zal heus wel wat opgestoken hebben, maar de tacticus in het team van Slot is Hulshoff, dus ik denk niet dat Johnnie daar veel direct bij de betrokken was, wel bij individuele benadering van spelers.quote:Op woensdag 25 juni 2025 18:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Arne Slot? Maar die gaat niet mee
Heeft Sjon wel mee gewerkt, schijnt.
Je zag hem tijdens de wedstrijden toch vooral met Sipke lullen inderdaadquote:Op woensdag 25 juni 2025 18:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij zal heus wel wat opgestoken hebben, maar de tacticus in het team van Slot is Hulshoff, dus ik denk niet dat Johnnie daar veel direct bij de betrokken was, wel bij individuele benadering van spelers.
Die rol zie ik Gio ook wel goed kunnen vervullen.
Slot zijn visie leunt grotendeels op de in Amsterdamse gebouwde fundamenten. Heitinga was dus eigenlijk, als kind van de club, de belichaming van het Amsterdamse gedachtegoed en derhalve grotendeels verantwoordelijk voor het succes van Slot. De keuze voor Heitinga is logisch zodra je het begrijpt.quote:Op woensdag 25 juni 2025 18:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Arne Slot? Maar die gaat niet mee
Heeft Sjon wel mee gewerkt, schijnt.
quote:Op woensdag 25 juni 2025 21:16 schreef Wotte het volgende:
[..]
Slot zijn visie leunt grotendeels op de in Amsterdamse gebouwde fundamenten. Heitinga was dus eigenlijk, als kind van de club, de belichaming van het Amsterdamse gedachtegoed en derhalve grotendeels verantwoordelijk voor het succes van Slot. De keuze voor Heitinga is logisch zodra je het begrijpt.
Laten we nu wel allemaal lachen jongons.quote:Op woensdag 25 juni 2025 21:16 schreef Wotte het volgende:
[..]
Slot zijn visie leunt grotendeels op de in Amsterdamse gebouwde fundamenten. Heitinga was dus eigenlijk, als kind van de club, de belichaming van het Amsterdamse gedachtegoed en derhalve grotendeels verantwoordelijk voor het succes van Slot. De keuze voor Heitinga is logisch zodra je het begrijpt.
Slot is ontegenzeggelijk een discipel van de Amsterdamse Messias. Zal hij niet luidop uitspreken maar iedereen weet het. In ieder geval iedereen die niet tijdens wedstrijden een middagdutje doet onder het mom van voetbal kijken of een IQ van 75 heeft.quote:Op woensdag 25 juni 2025 23:38 schreef CR7 het volgende:
[..]
Laten we nu wel allemaal lachen jongons.
Dus jij weet dit helemaal nietquote:Op donderdag 26 juni 2025 01:26 schreef Wotte het volgende:
[..]
Slot is ontegenzeggelijk een discipel van de Amsterdamse Messias. Zal hij niet luidop uitspreken maar iedereen weet het. In ieder geval iedereen die niet tijdens wedstrijden een middagdutje doet onder het mom van voetbal kijken of een IQ van 75 heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |