Denk dat de cultuur van niet praten de afpersers juist macht geeft.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 11:33 schreef onlogisch het volgende:
Het verhaal achter de betaalmuur kan ik niet delen (je betaalt maar gewoon)
Wel een heftig verhaal zeg. De Brub stijgt wel in mijn aanzien. Niet betaald, niet gepraat.
quote:Op vrijdag 6 juni 2025 11:38 schreef klaasweetalles het volgende:
Wat een krant beweerd hoeft niet altijd waar te zijn
Ik vind dit best wel een heel ongeloofwaardig verhaal dat dit niet eerder openbaar is gemaakt.
Kortom ongeloofwaardig voor een voetballer van ajax
In zo een situatie komen is het handiger dat je het wel bekend maakt.
Iemand neergeschoten? dan had dit toch veel eerder de publiciteit gehaald
Kortom het is meer een verhaal dat meer een soort excuus wordt voor de slechte prestaties van Broeby
Dat Broeby zo slecht presteerde had trouwens helemaal niets met broeby te maken maar met de speelwijze van de Italiaanse maffiabaas
En Nu?
Nu gaat broeby overspoelt worden met vragen hierover
Kenmerkend vind ik ook dat dit in de zomerstop naar buiten komt
Dit soort jongens komen nou eenmaal uit achterstandswijken.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 11:27 schreef raptorix het volgende:
Ik kan me heel goed voorstellen dat dit zware impact heeft gehad op zijn spel, het lijkt me extra zwaar te verkroppen als ze je familie en vrienden pakken.
Dit verhaal is geschreven door zeer gerespecteerde onderzoeks journalisten die zeer zorgvuldig zijn,quote:Op vrijdag 6 juni 2025 11:38 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik vind dit best wel een heel ongeloofwaardig verhaal dat dit niet eerder openbaar is gemaakt.
Kortom ongeloofwaardig voor een voetballer van ajax
In zo een situatie komen is het handiger dat je het wel bekend maakt.
Iemand neergeschoten? dan had dit toch veel eerder de publiciteit gehaald
Kortom het is meer een verhaal dat meer een soort excuus wordt voor de slechte prestaties van Broeby
Dat Broeby zo slecht presteerde had trouwens helemaal niets met broeby te maken maar met de speelwijze van de Italiaanse maffiabaas
En Nu?
Nu gaat broeby overspoelt worden met vragen hierover
Kenmerkend vind ik ook dat dit in de zomerstop naar buiten komt
Uiteraard, maar Brobsy lijkt me ook weer geen type dat zich inlaat met louche zaakjes.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 11:50 schreef Nober het volgende:
[..]
Dit soort jongens komen nou eenmaal uit achterstandswijken.
Er zijn al vaker waarschuwingen geweest, nadat een crimineel een spelersauto leent van z'n mattie tevens professioneel voetballer bij Ajax.
Gwenette Martha was ook een aardige jeugdvoetballer.
Jeymon 'Piccalo' A. is voorlopig wel even van de straat.
Deels eens dat het ook sociaal economische oorzaken heeft maar het is in mijn optiek ook deels dat men er ook mee geassocieerd wil worden. Dit, en zoals bij Ihattaren komt ook niet uit de lucht vallen als je je blijft begeven in die sociale kringen met discutabele personen.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 11:50 schreef Nober het volgende:
[..]
Dit soort jongens komen nou eenmaal uit achterstandswijken.
Er zijn al vaker waarschuwingen geweest, nadat een crimineel een spelersauto leent van z'n mattie tevens professioneel voetballer bij Ajax.
Gwenette Martha was ook een aardige jeugdvoetballer.
Jeymon 'Piccalo' A. is voorlopig wel even van de straat.
Meer:
https://archive.ph/2024.1(...)-vip-tafel~ad558760/
Nou bij een zekere club liep ook Beng Beng Boateng rond geloof ik.quote:
Ik ben ook ZEER gerespecteerdquote:Op vrijdag 6 juni 2025 11:53 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dit verhaal is geschreven door zeer gerespecteerde onderzoeks journalisten die zeer zorgvuldig zijn,
Nee Klaas, jij bent gewoon de dorpsidioot van Fok die gedoogt word.quote:
Nee? Jij kent hem persoonlijk? Promes leek me ook een fijne gozeert en voetbalde prima. Maar ja ......quote:Op vrijdag 6 juni 2025 11:54 schreef raptorix het volgende:
[..]
Uiteraard, maar Brobsy lijkt me ook weer geen type dat zich inlaat met louche zaakjes.
Beide misdaadjournalisten van het Parool heb ik wel hoog aan. Zowel Wouter Loumans als Paul Vugts zijn zeer doorgewinterde journalisten, die rammen niet zomaar iets de wijde wereld in.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 11:38 schreef klaasweetalles het volgende:
Natuurlijk niet, van Promes verbaasde het me niets, in Rusland ballen, enorm showen met je vermogen op je Insta, etc etc.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 12:28 schreef matspontius het volgende:
[..]
Nee? Jij kent hem persoonlijk? Promes leek me ook een fijne gozeert en voetbalde prima. Maar ja ......
Bas Soeteman ook, werkt doorgaans minder aan criminele zaken. Bas schreef onder andere een bekend boek over de bonnetjesaffaire van Bram Peper.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 12:30 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Beide misdaadjournalisten van het Parool heb ik wel hoog aan. Zowel Wouter Loumans als Paul Vugts zijn zeer doorgewinterde journalisten, die rammen niet zomaar iets de wijde wereld in.
Nee, dus je weet het niet. En Promes ging pas naar Rusland en zo idioot doen nadat ie tegen de lamp was gelopen. Voorheen "leek" het een prima gastquote:Op vrijdag 6 juni 2025 12:32 schreef raptorix het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, van Promes verbaasde het me niets, in Rusland ballen, enorm showen met je vermogen op je Insta, etc etc.
Dat jij het concept van betaald werk niet snapt, verbaast mij niks.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 12:37 schreef klaasweetalles het volgende:
Het verhaal staat gewoon achter betaalpakketten
We weten allemaal wel waarom😀
De politie moet helemaal niks, als ze geen informatie over een zaak willen geven dan doen ze dat niet, en als je het artikel gelezen hebt weet je misschien ook waarom dit zo is.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 12:42 schreef klaasweetalles het volgende:
Dit verhaal zou bevestigd moeten worden door de Amsterdamse politie en justitie
Tot dan is het voor mij een bulshitverhaal
Normaal gesproken zou ik denken dat politie en justitie hierover al mededelingen had gedaan
😀😀😀😀
@onlogisch was er wel als de kippen bij om mij te DM'en dat een link naar een premium artikel niet gedeeld mag worden en die link uit mijn post te halen maar TS met z'n premium link als bron durft ie niet aan te pakken. Wat een schijterd is dat joh, optiefen gauw!quote:Op vrijdag 6 juni 2025 12:03 schreef Mortaxx het volgende:
doe dan even het hele verhaal delen @:onlogisch
De politie heeft waarschijnlijk niets over deze onzin gehoordquote:Op vrijdag 6 juni 2025 12:44 schreef raptorix het volgende:
[..]
De politie moet helemaal niks, als ze geen informatie over een zaak willen geven dan doen ze dat niet, en als je het artikel gelezen hebt weet je misschien ook waarom dit zo is.
Je hebt het artikel dus niet gelezen.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 12:54 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
De politie heeft waarschijnlijk niets over deze onzin gehoord
Broeby en zijn zaakwaarnemer snuiven teveel coke en komen met verzonnen verhalen als excuus voor zijn slechte prestaties
Dit verhaal zou door Harvard bevestigd moeten worden.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 12:42 schreef klaasweetalles het volgende:
Dit verhaal zou bevestigd moeten worden door de Amsterdamse politie en justitie
Tot dan is het voor mij een bulshitverhaal
Normaal gesproken zou ik denken dat politie en justitie hierover al mededelingen had gedaan
😀😀😀😀
Grote club, grote stad, grootstedelijke issues.quote:
@onlogisch sinds wanneer is verwijzen naar een compleet legitieme webapp reden om mijn post te verwijderen. archive.ph is een nobel project dat tracht een tijdcapsule voor het web te zijn.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 12:53 schreef Nober het volgende:
[..]
@:onlogisch was er wel als de kippen bij om mij te DM'en dat een link naar een premium artikel niet gedeeld mag worden en die link uit mijn post te halen maar TS met z'n premium link als bron durft ie niet aan te pakken. Wat een schijterd is dat joh, optiefen gauw!
Zelfs Klaas posts zijn beter geschreven dan dit.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 13:13 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
https://www.geenstijl.nl/(...)gels-ajax-deed-niets
Linkje zonder betaalmuur.
Feijenoorder Jantje Mulder sloeg zijn vriend dood.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 12:00 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nou bij een zekere club liep ook Beng Beng Boateng rond geloof ik.
Fake news, hij schopte 'm dood.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 13:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Feijenoorder Jantje Mulder sloeg zijn vriend dood.
Brobbey ook niet. Dat is 16 wedstrijden 1 doelpunt.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 13:51 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Fake news, hij schopte 'm dood.
Daarnaast, 1 seizoen en 16 wedstrijden dus ik zou 'niet tot het stadionmeubilair willen rekenen.
Echt een doodvermoeiende user.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 13:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kunnen de posts van klaas niet achter de betaalmuur?
Dan het verhaal van Gerrit Keizer:quote:
quote:Om rond te komen (profvoetbal bestond nog niet in Nederland) zat Keizer ook tijdens zijn Ajax-jaren in de groentehandel en exporteerde veel naar Engeland. Een deel van de verdiende ponden verduisterde hij om ze in Nederland op de zwarte markt om te wisselen. Kort voor het einde van zijn carrière werd bekend dat Keizer duizenden Britse ponden had gesmokkeld, volgens de legende in een leren voetbal. Hij kreeg daarvoor in 1947 een gevangenisstraf van zes maanden en boetes van in totaal dertigduizend gulden (huidige waarde 184.000 euro). De boetes werden in hoger beroep teruggebracht tot 8000 gulden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |