Je zus kreeg laatst ook een aftrekvergoeding.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 11:02 schreef hoechst het volgende:
Ik heb deze week al 2 flinke rekeningen.
1 van 408 euro van de tandarts (ja met aftrek vergoeding)
En 1 van de loodgieter van 400 euro vanwege een buisje die een andere kleur moest hebben.
Ga ik naar zo'n koffietent gerund door mensen met een handicap omdat ik er vanuit ga dat die niet op mijn geld uit zijn.
What was i thinking....
Koekjes proeverij is koffie met koekjes. Slaat hij koekjesproeverij en 1 koffie aan....
Dus dan betaal ik eigenlijk voor 2 koffie.
Da zijn gewohn mongols, ja.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 11:08 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Mensen die het woord downie gebruiken zijn maxmimaal 12 jaar oud
Krijg je vergoeding als jij hem aftrekt of andersom?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 11:02 schreef hoechst het volgende:
Dit. Zou het niet eens merken als ik het plots zou missen.quote:
Sprak de man die al 8 jaar aan het sparen is voor een Seat Atecaquote:Op vrijdag 6 juni 2025 12:29 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dit. Zou het niet eens merken als ik het plots zou missen.
Ik kan er inmiddels 3 kopen.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 12:34 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Sprak de man die al 8 jaar aan het sparen is voor een Seat Ateca
Dan moet ik zover reizen, bovendien stel ik de Vereende zolang mogelijk uit.quote:
Waarom moet je dan ver reizen?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 12:37 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dan moet ik zover reizen, bovendien stel ik de Vereende zolang mogelijk uit.
Dan koop je een strippenkaart en ga je één keertje met de bus om die auto op te halen.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 12:39 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Omdat ik geen Seat dealer op de hoek heb.
Moest hij voor zoiets nog sparen🤣quote:Op vrijdag 6 juni 2025 12:34 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Sprak de man die al 8 jaar aan het sparen is voor een Seat Ateca
Kun jij me niet ff brengen?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 12:41 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Dan koop je een strippenkaart en ga je één keertje met de bus om die auto op te halen.
Het is maxminimaalquote:Op vrijdag 6 juni 2025 11:08 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Mensen die het woord downie gebruiken zijn maxmimaal 12 jaar oud
Was zeker deze tandarts?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 11:02 schreef hoechst het volgende:
quote:Naast zogenaamde keelontsmettingen spreken slachtoffers ook over anale en vaginale onderzoeken, betastingen van borsten en billen en masturbatie in het bijzijn van patiënten.
Tijd maakt me niet zoveel uit, wat jou schikt. Zwanenkamp in Maarssen aubquote:Op vrijdag 6 juni 2025 13:54 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ja dan kan ik wel, hoe laat en waar moet ik je op komen pikken?
Tot morgenquote:Op vrijdag 6 juni 2025 14:13 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Tijd maakt me niet zoveel uit, wat jou schikt. Zwanenkamp in Maarssen aub
Hoelaat ben je er? Dan kan ik er rekening mee houden.quote:
10 uur. Maar welke auto heb je ophalen?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 14:17 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Hoelaat ben je er? Dan kan ik er rekening mee houden.
Is goed. Die laatste vraag begrijp ik niet helemaal.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 14:20 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
10 uur. Maar welke auto heb je ophalen?
Zeeekeerrrr, het is alleen de vraag wat ik kwijt ga zijn aan de verzekering.quote:
Ik wete welluke auto jij gaan kopenquote:Op vrijdag 6 juni 2025 16:20 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Is goed. Die laatste vraag begrijp ik niet helemaal.
[..]
Zeeekeerrrr, het is alleen de vraag wat ik kwijt ga zijn aan de verzekering.
Ben je zo'n gevaar op de weg dan?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 16:20 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Zeeekeerrrr, het is alleen de vraag wat ik kwijt ga zijn aan de verzekering.
Het liefst een Ateca, maar het zou ook nog een Fransoos kunnen worden als ik het echt op een aaaaaandere manier ga doen.quote:
Verzekeringsmaatschappijen kunnen zien dat ik een ontzegging rijbevoegdheid heb gehad en kunnen me op basis daarvan weigeren. Dan kun je alleen bij de Vereende terecht en ik hoef je niet te vertellen wat het met de prijs doet als je maar bij één partij terecht kunt.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |