Was dat de eerste vermelding van Foqueville?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 14:22 schreef LTVDK het volgende:
Dat kwiwi de grote designer van ons prachtdorp is weten de meesten wel. Maar wisten jullie ook dat Foqueville haar naam te danken heeft aan champignon-broccoli bitterballen en Buda's lichte afkeer jegens broccoli
[..]
[..]
Beetje contradictio in terminisquote:
Volgens de zoekfunctie wel, de eerste kaart kwam pas een kleine maand laterquote:Op vrijdag 6 juni 2025 14:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Was dat de eerste vermelding van Foqueville?
quote:Op maandag 13 april 2020 17:50 schreef kwiwi het volgende:
Eerste plattegrond van Foqueville. Zoals je ziet nog genoeg ruimte om huizen en andere zaken te bouwen. Waar wil iedereen wonen? Wat mist er nog?
Kwiwi was net uit het ei toenquote:Op vrijdag 6 juni 2025 14:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens de zoekfunctie wel, de eerste kaart kwam pas een kleine maand later
[..]
Wel bijzonder dat er nog niemand woonde maar er wel gelijk vreten te krijgen wasquote:
Prioriteitenquote:Op vrijdag 6 juni 2025 14:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel bijzonder dat er nog niemand woonde maar er wel gelijk vreten te krijgen was
Precies zoals het hoort. Ik vind dat er wel een paar restaurants ook bij kunnenquote:Op vrijdag 6 juni 2025 14:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel bijzonder dat er nog niemand woonde maar er wel gelijk vreten te krijgen was
Of het was gewoon een lokkertjequote:
Misschien moeten we nadenken over een foodcourt? FoqueFood of zo?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 14:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Precies zoals het hoort. Ik vind dat er wel een paar restaurants ook bij kunnen
We hebben al iets van 15 horeca gelegenheden?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 14:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Precies zoals het hoort. Ik vind dat er wel een paar restaurants ook bij kunnen
quote:
Die is veel groter dan dat ik dachtquote:Op vrijdag 6 juni 2025 14:32 schreef essnhills het volgende:
Dit was de speelkubus
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 6 juni 2025 14:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja lijkt me wel logischquote:
Ja kan nog wel wat bijquote:Op vrijdag 6 juni 2025 14:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
We hebben al iets van 15 horeca gelegenheden?
Waar is het circuitquote:Op vrijdag 6 juni 2025 14:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens de zoekfunctie wel, de eerste kaart kwam pas een kleine maand later
[..]
Oh dat wist ik helemaal nietquote:Op vrijdag 6 juni 2025 14:22 schreef LTVDK het volgende:
Dat kwiwi de grote designer van ons prachtdorp is weten de meesten wel. Maar wisten jullie ook dat Foqueville haar naam te danken heeft aan champignon-broccoli bitterballen en Buda's lichte afkeer jegens broccoli
[..]
[..]
Ongeveer 10 bij 10cmquote:
zo leukquote:Op vrijdag 6 juni 2025 14:32 schreef essnhills het volgende:
Dit was de speelkubus
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daarvoor moet je @kwiwi heel erg lief aankijkenquote:
jaaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 6 juni 2025 14:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien moeten we nadenken over een foodcourt? FoqueFood of zo?
Maar waarom zouden we weggaan dan?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 14:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan stort straks de brug in als we er overheen willen, veel te dik allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |