Een jaar of 10 geleden ben ik er nog eens geweest. Was wel vermakelijk, want het park was bijna leeg. Waarschijnlijk was het toen Ramadan.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 23:21 schreef MisterFox het volgende:
Wanneer was jullie laatste keer Walibi Holland, wat vonden jullie er van en hebben jullie een contrast met Walibi België?
Als je op het kamp, tokkiewijk woont wel ja.quote:Op maandag 9 juni 2025 11:54 schreef SuperNeger het volgende:
Dit is een probleem in heel Nederland niet alleen in attractieparken hoor.
Zeg maar gerust elke grote stad. Leuk dat je in je kleine Drentse dorp nog weinig overlast ervaart, geef het tijd.quote:Op maandag 9 juni 2025 12:05 schreef Hogwarts het volgende:
[..]
Als je op het kamp, tokkiewijk woont wel ja.
Wat een onzin, woon in hartje Utrecht, overal om mij heen zijn hardwerkende, modaalverdienende mensen, en ik denk dat 30% niet van Nederlandse afkomst is.quote:Op maandag 9 juni 2025 12:06 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Zeg maar gerust elke grote stad. Leuk dat je in je kleine Drentse dorp nog weinig overlast ervaart, geef het tijd.
quote:Op maandag 9 juni 2025 12:08 schreef Hogwarts het volgende:
[..]
Wat een onzin, woon in hartje Utrecht, overal om mij heen zijn hardwerkende, modaalverdienende mensen, en ik denk dat 30% niet van Nederlandse afkomst is.
quote:Op maandag 9 juni 2025 12:09 schreef SuperNeger het volgende:
[..]juist ja. Mooie misinformatie geplaatst door een DENK stemmer.
Weet TS zeker dat het niet Habibi Holland wasquote:Op vrijdag 6 juni 2025 08:38 schreef MisterFox het volgende:
een ongelofelijk kutpark is. Dat zit hem erin dat er eigenlijk alleen maar tieners en criminele Afrikaantjes en moslims op afkomen
Ja leuk, je bent problemen/haat aan het creëren, maar ook niet zo gek van iemand met de naam 'SuperNeger' treurnis.quote:Op maandag 9 juni 2025 12:48 schreef SuperNeger het volgende:
Ik woon hier in Rotterdam Zuid en kan 's avonds gewoon de voordeur open laten en mijn blonde dochters van 16 kunnen veilig over straat.
Sure, maar wat moeten we daarmee?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 10:18 schreef roos94 het volgende:
Maar het is wel jammer dat het walibi niet lukt om er een tof themapark achtbaanpark van te maken. Het is nu een bij elkaar geraapt zooitje met een vervelende doelgroep. Het is kaal en kil.
Er kan zoveel meer inzitten.
De thematisering geeft het toch de extra sfeer en vibe.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 18:48 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Sure, maar wat moeten we daarmee?
Als ik sprookjes wil zien dan ga ik wel even op het internet een film zoeken of een sprookjesboek lezen.
Ik ga naar een pretpark voor de attracties.
In normale mate sure, zoals Platform 13 in Walibi.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 18:49 schreef roos94 het volgende:
[..]
De thematisering geeft het toch de extra sfeer en vibe.
Bijv de wachtrij van vliegende hollander is al een beleving op zichzelf.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 18:51 schreef bianconeri het volgende:
[..]
In normale mate sure, zoals Platform 13 in Walibi.
Maar een heel park 1 groot thema en overal meer sprookjes dan attracties? Nee, daar kom ik niet voor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |