Twitter bestaat ook allang niet meerquote:Op donderdag 5 juni 2025 23:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Alleen als het in vijfvoud ingediend én goedgekeurd is. Maar ja, zag net dat de stempelinkt droog is, dus dat wordt niks.
HET IS X HET IS X!quote:Op donderdag 5 juni 2025 23:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Twitter bestaat ook allang niet meer
De website is toch nog steeds Twitter.comquote:
Hier ook net, heerljkquote:Op donderdag 5 juni 2025 23:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Lekker aan het regenen trouwens.
quote:Op vrijdag 6 juni 2025 05:21 schreef Moeraskat het volgende:
* Moeraskat doet stekker in het stopcontact
Morguh.quote:
Ik lig al vanaf kwart over 5 wakker.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 05:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh.Wilde net pleitte gaan. Nergens iemand wakker nog
Vroeg he. Ben ook al een poosje wakker.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 05:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik lig al vanaf kwart over 5 wakker.
Tot het moment dat ik wakker werd, sliep ik wel goed. Maar veels te kort.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 05:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vroeg he. Ben ook al een poosje wakker.
Slaap jij ook zo slecht?
Hopelijk vannacht wat langer danquote:Op vrijdag 6 juni 2025 06:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Tot het moment dat ik wakker werd, sliep ik wel goed. Maar veels te kort.
Ik kan niet in slaap komen en word weer te vroeg wakkerquote:Op vrijdag 6 juni 2025 06:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Tot het moment dat ik wakker werd, sliep ik wel goed. Maar veels te kort.
Dat wordt extra training dan.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 07:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vergeten de accu van mijn elektrische fiets op te laden.
Zeer spijtig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |