Ik zou absoluut niet durven te zeggen hoeveel hij cash heeft, het gros zal in z'n aandelen zitten denk ik zo. Daar kan je tegen lenen natuurlijk, maar toch.quote:Op donderdag 5 juni 2025 23:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat dat geld wel over heel de wereld verdeeld staat op belastingparadijzen, en waarschijnlijk ook nog onder allerlei bedrijven en holdings dat het niet op zijn persoon kan worden verhaald
Als je ziet wat er allemaal in de wereld gaande is in de politiek hebben wij eigenlijk nog best normale politiciquote:Op donderdag 5 juni 2025 23:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vond dat altijd wel wat hebben, een minister die van die hippe schoenen en sokken aan heeft, het hoeft niet allemaal zo saai
quote:Team-Musk laat rotzooi achter in kantoor, van wiet tot ratten: ‘Leek wel een zombie-apocalypsfilm’
Een ruimte vol kakkerlakken en ratten, met achtergelaten marihuana en lege bierflesjes. Musk en co zouden een puinhoop hebben achtergelaten in het hoofdkantoor van het United States Institute of Peace (USIP), waarvan ze de medewerkers met veel machtsvertoon op straat hadden gezet. Dat melden verschillende Amerikaanse media.
Kan ook dat die straks een 'proefvlucht' in een Space X raket mag maken die dan plots een 'technisch mankement' blijft te hebben. Beetje zoals de Russische kozijnen maar dan fancierquote:Op donderdag 5 juni 2025 23:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zou absoluut niet durven te zeggen hoeveel hij cash heeft, het gros zal in z'n aandelen zitten denk ik zo. Daar kan je tegen lenen natuurlijk, maar toch.
Wilders heeft wel z'n best gedaan met moddergooien op twitter.quote:Op donderdag 5 juni 2025 23:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je ziet wat er allemaal in de wereld gaande is in de politiek hebben wij eigenlijk nog best normale politici
Ja, maar als iemand dat als enige doet, heeft het ook wel weer iets vermoeiends, vind ik. Jaha, Hugo, we zien je heus wel!quote:Op donderdag 5 juni 2025 23:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vond dat altijd wel wat hebben, een minister die van die hippe schoenen en sokken aan heeft, het hoeft niet allemaal zo saai
gePrigozhind worden.quote:Op donderdag 5 juni 2025 23:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan ook dat die straks een 'proefvlucht' in een Space X raket mag maken die dan plots een 'technisch mankement' blijft te hebben. Beetje zoals de Russische kozijnen maar dan fancier
Had liever gehad dat hij zijn werk wat beter gedaan had.quote:Op donderdag 5 juni 2025 23:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En hier is het dan gewoon ronduit saaiquote:Op donderdag 5 juni 2025 23:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je ziet wat er allemaal in de wereld gaande is in de politiek hebben wij eigenlijk nog best normale politici
Wij hadden Hilbrand Nawijn. En Dion Graus.quote:Op donderdag 5 juni 2025 23:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Saai is goed!quote:Op donderdag 5 juni 2025 23:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En hier is het dan gewoon ronduit saai
Maar die gaat dan gewoon als een huilend kind er stampvoetend vandoorquote:Op donderdag 5 juni 2025 23:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wilders heeft wel z'n best gedaan met moddergooien op twitter.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 5 juni 2025 23:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Wij hadden Hilbrand Nawijn. En Dion Graus.
Dion Graus, ik denk altijd in eerste instantie dat dat die man met dat hondenprogramma is. Maar dat is Martin Gaus geloof ikquote:Op donderdag 5 juni 2025 23:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik was dit helemaal vergeten. Ik kijk er naar uit om dat weer te kunnen doen over pak em beet 15 jaar.quote:
Nou ja ze zullen op dat kenteken wel de boete geregistreerd hebben.quote:Op donderdag 5 juni 2025 23:27 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik ben het bonnetje van Qpark aan het vertalen en er staat:
06 Geen P-schijf/P-schijf kan niet worden gelezen/Geen duidelijke tijdsaanduiding Opmerking: Waarnemingsdatum/-tijd: Van: 05-06-2025 om 21:51:41 Tot: 05-06-2025 om 21:55:52
Dat lijkt toch een boete dus.
Maar wat raar dat je dan de boete van Qpark krijgt automatisch bij het uitrijden.
Ze worden ook goed betaald:quote:Op donderdag 5 juni 2025 23:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Big Balls is wel in dienst van de overheid las ik.
quote:Coristine and Farritor are drawing some of the largest salaries possible for government employees through the “General Schedule” employee rankings.
Zelfs die zijn nog bijna normaal als je naar die poppenkast kijktquote:Op donderdag 5 juni 2025 23:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |