abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 6 juni 2025 @ 21:43:56 #76
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217870311
Goed dat Faisal alsnog de dagen krijgt! Terecht.
pi_217870324
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 21:42 schreef __Fokker__ het volgende:

[..]
In het buitenland nog wel :'). Gebruik dan een geloofwaardige smoes zoals een gebroken been, alsof iemand in het buitenland dat stuk verdriet gaan inhuren voor "styling" . Misschien haar broer Joy, die ook in het buitenland woont..

Dat Faisel en Chris die zus van hun niet vaker inschakelen voor de styling begrijp ik ook niet. Ze kunnen best klussen geloof ik, alleen laat hun smaak nogal te wensen over..
Niet alleen de smaak maar de afwerking was om te janken, dat voegwerk die rare plank. Het is niet echt reclame voor Faisel :')
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_217870326
Ik vind zo'n houten kastje in een toilet wat viezig (bij M&R). Je zult maar een iemand hebben die beetje naast gaat piesen, brrrr, dat trekt toch in dat hout?
  vrijdag 6 juni 2025 @ 21:48:24 #79
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_217870332
Ik ben toch wel blij dat M&H gewonnen hebben... ze zijn nu een stuk minder irritant dan in het begin en de toilet was ook best mooi. Ik vond het wel iets te donker, maar dat ligt aan mij: ik wil (zeker dan) wel weten wat ik doe en ik zou op dat donkere toilet in slaap vallen :+ :s)

En mijn respect voor Faisal groeit wel iets.... al kan het ook zijn dat Faisal nu ineens op de regels gaat letten omdat hijzelf niet zoveel klaar maakt.... :wtf:
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
  vrijdag 6 juni 2025 @ 21:50:29 #80
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217870342
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 21:48 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik ben toch wel blij dat M&H gewonnen hebben... ze zijn nu een stuk minder irritant dan in het begin en de toilet was ook best mooi. Ik vond het wel iets te donker, maar dat ligt aan mij: ik wil (zeker dan) wel weten wat ik doe en ik zou op dat donkere toilet in slaap vallen :+ :s)

En mijn respect voor Faisal groeit wel iets.... al kan het ook zijn dat Faisal nu ineens op de regels gaat letten omdat hijzelf niet zoveel klaar maakt.... :wtf:
Ik vond het volledig terecht dat Mark en Co gewonnen hadden. Mooi toilet. Faisal heeft van afwerken geen kaas gegeten, dat was ronduit slecht.
pi_217870346
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 21:45 schreef Soury het volgende:

[..]
Niet alleen de smaak maar de afwerking was om te janken, dat voegwerk die rare plank. Het is niet echt reclame voor Faisel :')
Ik neem aan dat Faisel hierna met pensioen gaat :P. Probleem is denk ik dat ze het gewoon niet zien..

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 21:46 schreef Firuze60 het volgende:
Ik vind zo'n houten kastje in een toilet wat viezig (bij M&R). Je zult maar een iemand hebben die beetje naast gaat piesen, brrrr, dat trekt toch in dat hout?
Moet ik toch Noami gelijk in geven, ben ook benieuwd wat mensen thuis uitspoken dat de muren onder de kak en zeik zit, hier blijft het gewoon in de pot.
pi_217870349
Wel goed van Faisel dat hij originele deuren van het pand hergebruikt.
  vrijdag 6 juni 2025 @ 21:51:25 #83
124676 RobertoCarlos
pi_217870350
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 21:43 schreef Boca_Raton het volgende:
Goed dat Faisal alsnog de dagen krijgt! Terecht.
Ja mee eens!
Ik vond die opmerking tegen de jury: "Dus Wilfred & Edith krijgen helemaal niets? " van iemand uit de groep (het zal wel weer Naomi geweest zijn :P ) nogal gemeen eigenlijk.... een beetje W&E gebruiken om te protesteren tegen iets wat ze toch afgepakt hebben van F&C

Al vind ik ook wel weer dat F&C iets assertiever hadden mogen zijn... ik bedoel: ze hebben zelf ermee ingestemd dat die uren naar W&E gingen (toen met de groep bij het kampvuur..)
  vrijdag 6 juni 2025 @ 21:51:52 #84
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217870352
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 21:50 schreef __Fokker__ het volgende:

[..]
Ik neem aan dat Faisel hierna met pensioen gaat :P. Probleem is denk ik dat ze het gewoon niet zien..
[..]
Moet ik toch Noami gelijk in geven, ben ook benieuwd wat mensen thuis uitspoken dat de muren onder de kak en zeik zit, hier blijft het gewoon in de pot.
Gaat het niet meer over het schoonhouden? Stucwerk is niet makkelijk schoon te maken.
  vrijdag 6 juni 2025 @ 21:52:25 #85
124676 RobertoCarlos
pi_217870355
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 21:51 schreef Firuze60 het volgende:
Wel goed van Faisel dat hij originele deuren van het pand hergebruikt.
Ik vrees alleen dat Chris al het schuren en verven moet gaan doen... op aanwijzing (=commando) van zijn tata natuurlijk... :{
  vrijdag 6 juni 2025 @ 21:53:51 #86
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217870369
Die woonkamer lijkt me moeilijker dan een slaapkamer. Want: meer meubels.
  vrijdag 6 juni 2025 @ 21:54:53 #87
124676 RobertoCarlos
pi_217870383
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 21:46 schreef Firuze60 het volgende:
Volgens mij kun je niet eens staan naast dat kastje... Ik vermoed zomaar dat de Kluszussen dát niet getest hebben.
Typisch vrouwen... gaan alleen van zichzelf uit en houden geen rekening met de mannen ;)
pi_217870393
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 21:50 schreef __Fokker__ het volgende:

[..]
[..]
Doe je zelf waarschijnlijk niet maar soms hebben wat oudere mannen een wat probleem met staand plassen, en weigeren dat zittend te doen. :X
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  vrijdag 6 juni 2025 @ 21:57:32 #89
124676 RobertoCarlos
pi_217870400
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 21:53 schreef Boca_Raton het volgende:
Die woonkamer lijkt me moeilijker dan een slaapkamer. Want: meer meubels.
Niet voor Anouk en Naomi: hoogstens wat meer klikken ;)

Het ligt denk ik aan de vorm van de kamer: als je nisjes hebt enzo moet je daar meer rekening mee houden. En ook de ligging ten opzichte van andere kamers lijkt me belangrijk qua kabels en leidingen die langs/boven onder de woonkamer lopen... denk ik, als niet-eens-amateur klusser :D
pi_217870406
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 21:51 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Ja mee eens!
Ik vond die opmerking tegen de jury: "Dus Wilfred & Edith krijgen helemaal niets? " van iemand uit de groep (het zal wel weer Naomi geweest zijn :P ) nogal gemeen eigenlijk.... een beetje W&E gebruiken om te protesteren tegen iets wat ze toch afgepakt hebben van F&C

Al vind ik ook wel weer dat F&C iets assertiever hadden mogen zijn... ik bedoel: ze hebben zelf ermee ingestemd dat die uren naar W&E gingen (toen met de groep bij het kampvuur..)
Ze hadden niet echt de keus, als ze niet hadden ingestemd was er zeker drama.
  vrijdag 6 juni 2025 @ 21:59:11 #91
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217870412
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 21:57 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Niet voor Anouk en Naomi: hoogstens wat meer klikken ;)

Het ligt denk ik aan de vorm van de kamer: als je nisjes hebt enzo moet je daar meer rekening mee houden. En ook de ligging ten opzichte van andere kamers lijkt me belangrijk qua kabels en leidingen die langs/boven onder de woonkamer lopen... denk ik, als niet-eens-amateur klusser :D
Ik had gedacht en gehoopt dat Victor langer zou wegblijven. Straks wint ie de woonkamer.
  vrijdag 6 juni 2025 @ 21:59:32 #92
124676 RobertoCarlos
pi_217870416
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 21:58 schreef Soury het volgende:

[..]
Ze hadden niet echt de keus, als ze niet hadden ingestemd was er zeker drama.
Dat is dus wel een keuze, dan maar drama. Of denk je dat dit bij NaoVic was gebeurd?
pi_217870418
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 21:51 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Ja mee eens!

Natuurlijk was dat Noami :P

Knabbel en Babbel vinden ook echt alles wel prima he, zolang ze de confrontatie maar niet hoeven aan te gaan.

Extra klussers: ^O^
Geen extra klussers: ^O^

quote:
1s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 21:51 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Gaat het niet meer over het schoonhouden? Stucwerk is niet makkelijk schoon te maken.
Ze hadden er speciale Latex op gedaan, heb ik ook in de keuken en dat maakt net zo makkelijk schoon als tegels.
  vrijdag 6 juni 2025 @ 22:02:20 #94
124676 RobertoCarlos
pi_217870433
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 21:59 schreef __Fokker__ het volgende:

[..]
Natuurlijk was dat Noami :P

Knabbel en Babbel vinden ook echt alles wel prima he, zolang ze de confrontatie maar niet hoeven aan te kijken.

Extra klussers: ^O^
Geen extra klussers: ^O^
[..]
Ze hadden er speciale Latex op gedaan, heb ik ook in de keuken en dat maakt net zo makkelijk schoon als tegels.
Met de Zeehondjes kun je alles doen wat je maar zou willen, ze doen toch nooit wat terug.

(zou zielig zijn, maar sommige mensen ruiken dat gewoon en misbruiken dat nou eenmaal...)
  vrijdag 6 juni 2025 @ 22:04:15 #95
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217870446
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 22:02 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Met de Zeehondjes kun je alles doen wat je maar zou willen, ze doen toch nooit wat terug.

(zou zielig zijn, maar sommige mensen ruiken dat gewoon en misbruiken dat nou eenmaal...)
Ze zijn te goed voor deze wereld.
pi_217870454
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 22:02 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Ze ondergaan alles lijdzaam en vinden alles wel prima, wat er ook gebeurd. Begin me nu te ergeren aan ze of zo, doe dan niet mee.
  vrijdag 6 juni 2025 @ 22:04:53 #97
124676 RobertoCarlos
pi_217870456
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 21:59 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Ik had gedacht en gehoopt dat Victor langer zou wegblijven. Straks wint ie de woonkamer.
Er is nog een kans dat ie de spit door zijn snelle terugkomst alleen maar extra erg heeft gemaakt.

Dat zou verschrikkelijk zijn natuurlijk, want dan zijn Mau&Nou hun maatje kwijt en moet Naomi helemaal alleen de woonkamer afmaken. Ik hoop écht niet dat dat zover komt! O-)
  vrijdag 6 juni 2025 @ 22:05:29 #98
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217870461
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 22:04 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Er is nog een kans dat ie de spit door zijn snelle terugkomst alleen maar extra erg heeft gemaakt.

Dat zou verschrikkelijk zijn natuurlijk, want dan zijn Mau&Nou hun maatje kwijt en moet Naomi helemaal alleen de woonkamer afmaken. Ik hoop écht niet dat dat zover komt! O-)
_O-
pi_217870463
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 21:59 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Dat is dus wel een keuze, dan maar drama. Of denk je dat dit bij NaoVic was gebeurd?
Nou ja ze hadden het al geaccepteerd dat ze niet hadden gewonnen. En dan ga je niet dwarsliggen als de groep een keus maakt. Beetje mosterd na de maaltijd. Maar het is opgelost, al is dat hamertje tik gewoon te simpel voor woorden.
  vrijdag 6 juni 2025 @ 22:07:43 #100
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217870477
Ik heb weer genoten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')