abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217895355
quote:
1s.gif Op maandag 9 juni 2025 18:01 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Ik denk dat er een speciale uitzending komt tzt, waar de winnaar bekend wordt gemaakt. Dat kan nog even duren. Intussen vinden de verkopen dan plaats. Zoiets.
8 juli is het 10 weken van 28 april. Dat is 5 weken op Funda, ok dan zou het kunnen. Over dit soort futuliteiten kan ik mijn kop soms breken. :D

Plus dat het vorig jaar ook best snel na afloop van de uitzendingen was, maar vond het toen ook al vreemd, Het ging om biedingen, geen definitieve verkoop.
pi_217895443
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2025 18:06 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
8 juli is het 10 weken van 28 april. Dat is 5 weken op Funda, ok dan zou het kunnen. Over dit soort futuliteiten kan ik mijn kop soms breken. :D

Plus dat het vorig jaar ook best snel na afloop van de uitzendingen was, maar vond het toen ook al vreemd, Het ging om biedingen, geen definitieve verkoop.
Dat is ook zo ja, als dat dit jaar weer zo is dan krijgt het appartement van Victor vast een mooi bod door ene A.W. Gigant uit Duindorp voor een mooi bedrag.
pi_217895473
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2025 18:20 schreef __Fokker__ het volgende:

[..]
Dat is ook zo ja, als dat dit jaar weer zo is dan krijgt het appartement van Victor vast een mooi bod door ene A.W. Gigant uit Duindorp voor een mooi bedrag.
_O- _O- _O-
  maandag 9 juni 2025 @ 18:34:37 #229
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217895557
Die biedingen die zijn toch niet bindend? Dus wat zegt dat nou?
pi_217895628
quote:
1s.gif Op maandag 9 juni 2025 18:34 schreef Boca_Raton het volgende:
Exact! Dat vond ik vorig jaar ook al vreemd. Je denkt dat je naar een 'eerlijke' wedstrijd zit te kijken, maar duidelijk is dat er van te voren of halverwege het programma al een winnaar bepaald is. We worden belazerd als kijker, kan de deelnemers dat niet echt kwalijk nemen, die hebben vast 101 geheimhoudingen ondertekend.

Wat een corrupte bende ook.
pi_217895833
quote:
1s.gif Op maandag 9 juni 2025 18:34 schreef Boca_Raton het volgende:
Een bod (3 dagen bedenktijd) is wel bindend behalve als je de finaciering niet rond krijgt. Anders moet je 10% van de waarde betalen.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_217895864
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2025 19:02 schreef Soury het volgende:

[..]
Een bod (3 dagen bedenktijd) is wel bindend behalve als je de finaciering niet rond krijgt. Anders moet je 10% van de waarde betalen.
Daarom heb je onder voorbehoud van financiering.
pi_217895885
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2025 19:06 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Daarom heb je onder voorbehoud van financiering.
Maar dat is normaal, ik zie er niks corrupts aan verder.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_217895895
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2025 19:09 schreef Soury het volgende:

[..]
Maar dat is normaal, ik zie er niks corrupts aan verder.
Je kunt dus een bod doen op een van die appartementen waarvan je bijvoorbaat al weet dat je het niet kunt financieren en na een maand kosteloos afhaken, dat bedoelen we.

[ Bericht 0% gewijzigd door Firuze60 op 09-06-2025 19:17:31 ]
pi_217895975
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2025 19:10 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Je kunt dus een bod doen op een van die appartementen waarvan je bijvoorbaat al weet dat je het niet kunt financieren en na een maand afhaken, dat bedoelen we.
Een makelaar kan vragen om een financieel overzicht of checked dat. Ik denk niet dat je zomaar een bod kan uitbrengen als je 10 euro op de bank hebt staan.
pi_217895987
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2025 19:19 schreef Soury het volgende:

[..]
Een makelaar kan vragen om een financieel overzicht of checked dat. Ik denk niet dat je zomaar een bod kan uitbrengen als je 10 euro op de bank hebt staan.
Haha, nee, het gaat dan niet om 10 euro, maar er zijn meer smoezen waarom een bank de hypotheek weigert. Het kan zelfs zo zijn dat je het geld wel hebt (of onderpand) bij verschillende banken en bij de bank waar je de hypotheek aanvraagt, geweigerd wordt.
pi_217896038
Plus dat een verkopende makelaar nooit mag vragen om een financieel overzicht van de koper.
pi_217896079
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2025 19:25 schreef Firuze60 het volgende:
Plus dat een verkopende makelaar nooit mag vragen om een financieel overzicht van de koper.
Mag wel vragen, maar hoeft niet als koper. Al neem ik aan dat dat in dit geval (tv programma) wel onderzocht wordt om zo fraude te voorkomen.
pi_217896111
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2025 19:30 schreef Soury het volgende:

[..]
Mag wel vragen, maar hoeft niet als koper. Al neem ik aan dat dat in dit geval (tv programma) wel onderzocht wordt om zo fraude te voorkomen.
Ik noem het ook niet direct fraude, maar wel in dit verband met de winst die deelnemers krijgen. Een bod is geen definitieve verkoop en dus winst op het appartement. Daar is wel de winnaar op gebaseerd, viel mij vorig jaar al op dat dat wazig was.
pi_217896257
Plus dat ik vind als ze dit programma nog een keer willen herhalen toch bouwvakkers van beroep uit moeten sluiten. Wat ik van vorig jaar al had begrepen dat ze allemaal 2000 euro p/w minimaal als vergoeding krijgen om mee te doen aan dit programma al dan niet in tijd van verlof van eigen werk buiten bouw. Als prof. bouwvakker is dat natuurlijk al sowieso een extra basisinkomen. Telt dus zowel voor Faisel en Chris als Victor. Hun eigen inkomen komt uit de bouw.
pi_217896313
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2025 19:10 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Je kunt dus een bod doen op een van die appartementen waarvan je bijvoorbaat al weet dat je het niet kunt financieren en na een maand kosteloos afhaken, dat bedoelen we.
Je moet vaak van 2 of 3 hypotheekaanbieders laten zien dat je de financiering niet rond krijgt. En een hypotheekadviseur is tegenwoordig niet meer gratis, zelfs niet bij je eigen bank waarbij je de hypotheek afsluit.
Het kan, maar lijkt mij persoonlijk vergezocht dat mensen nepbiedingen gaan doen.
  maandag 9 juni 2025 @ 19:53:16 #242
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217896336
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2025 19:51 schreef NedKelly het volgende:

[..]
Je moet vaak van 2 of 3 hypotheekaanbieders laten zien dat je de financiering niet rond krijgt. En een hypotheekadviseur is tegenwoordig niet meer gratis, zelfs niet bij je eigen bank waarbij je de hypotheek afsluit.
Het kan, maar lijkt mij persoonlijk vergezocht dat mensen nepbiedingen gaan doen.
Het prijzengeld is een ton…
pi_217896346
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2025 19:51 schreef NedKelly het volgende:

[..]
Dan ben ik te paranoide, hoor, maar ik mis helderheid in deze.
pi_217896363
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2025 19:46 schreef Firuze60 het volgende:
Plus dat ik vind als ze dit programma nog een keer willen herhalen toch bouwvakkers van beroep uit moeten sluiten. Wat ik van vorig jaar al had begrepen dat ze allemaal 2000 euro p/w minimaal als vergoeding krijgen om mee te doen aan dit programma al dan niet in tijd van verlof van eigen werk buiten bouw. Als prof. bouwvakker is dat natuurlijk al sowieso een extra basisinkomen. Telt dus zowel voor Faisel en Chris als Victor. Hun eigen inkomen komt uit de bouw.
Ik zie Chris en Faisel niet echt als professional met hoe ze werken en wat ze laten zien (ook voor oplevering).

Ik moet het nog zien of professionals gaan winnen. Het gaat bij verkoop toch ook vaak om smaak. Er worden dagelijks huizen verkocht die door amateurs zijn verbouwd en prima prijs opleveren.

Professionals kunnen een voordeel hebben doordat ze sneller of slimmer werken, en daardoor minder vakkrachten hoeven in te huren en meer te besteden hebben aan materiaal / inrichting.
Maar dat betekent niet automatisch dat een koper dat mooier vindt.
pi_217896370
quote:
1s.gif Op maandag 9 juni 2025 19:53 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Minus de belasting.
pi_217896371
quote:
1s.gif Op maandag 9 juni 2025 19:53 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Dan nog je bent er niet met 10% er komt ook nog wat kosten bovenop notaris b.v.. En die ton die ze winnen is bruto. Al met al een hoop gedoe
pi_217896376
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2025 19:55 schreef NedKelly het volgende:

[..]
Minus de belasting.
Die sluizen we zo weg via een BV :D
pi_217896381
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2025 19:53 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Dan ben ik te paranoide, hoor, maar ik mis helderheid in deze.
Het zal wel net als met een prijsvraag zijn dat bepaalde mensen zijn uitgesloten van "deelname" zoals familie. We weten echter niet hele contract, zou best interessant zijn om eens in te zien.
pi_217896386
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2025 19:56 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Die sluizen we zo weg via een BV :D
Mijn gevoel zegt dat het niet zo werkt bij de belastingdienst als je dit geld overgemaakt krijgt. 8-)
pi_217896392
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2025 19:57 schreef NedKelly het volgende:

[..]
Het zal wel net als met een prijsvraag zijn dat bepaalde mensen zijn uitgesloten van "deelname" zoals familie. We weten echter niet hele contract, zou best interessant zijn om eens in te zien.
Dat gaat echt niet gebeuren, hoor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')