SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door marretak op 05-06-2025 19:58:56 ]
quote:Op donderdag 5 juni 2025 19:44 schreef marretak het volgende:
Ik luister op zijn tijd we een grappig liedje maar soms ok besef ik mij dan veel later : Ja voor precies die ene ene uitzonderlijke persoon ( met wellicht een goede imborst ) is het liedje dan helemaaaaaal niet grappig en zelfs wreed cru? Dit terwijl de opzet van de artiest van het liedje wellicht was om juist geen enkel mens pijn te doen?
Kennen jullie ook zo een liedje?
Ik post iets later in het topic ook een voorbeeld, later omdat :Ja hoor, deze dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Ik herinner me dat Frits Spits besloot om dit nummer niet meer te draaien in zijn programma.
Bekijk deze YouTube-video
Aan TS, die dat ook vroeg in een ander onzinnig topic van hem/haar in CUL.quote:
Mmmmm lusten en lasten ey? Bijv 5 van de 10 ( = een gok ) mensen met hypotheek werken zich dood om alles te kunnen blijven betalen?quote:Op donderdag 5 juni 2025 21:48 schreef Evangelion het volgende:
Voor mensen zonder (koop)huis
Bekijk deze YouTube-video
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |