Mwaaaagh , Palestijnen is nooit zo mijn ding, ik doe alleen mee met de Anti Peruaanse Bosjes Indianen Vrijlatings demonstratie!quote:Op donderdag 5 juni 2025 17:30 schreef SebbeSwensje het volgende:
Weer iemand die een agent verkeerd heeft aangekeken. Ik ben benieuwd hoe die arme ziel er zelf bij ligt in die cel.
Dat mag, maar politieagenten zijn (een uitzondering daargelaten) echt teringhonden.quote:Op donderdag 5 juni 2025 17:39 schreef marretak het volgende:
[..]
Mwaaaagh , Palestijnen is nooit zo mijn ding, ik doe alleen mee met de Anti Peruaanse Bosjes Indianen Vrijlatings demonstratie!
ja, de politie is tegenwoordig uitbesteed aan X. wat snap je daar niet aan?quote:
Mensen die dit roepen zijn meestal ofwel 13 jaar oud, of ongewassen stinkende krakers met vet haar.quote:Op donderdag 5 juni 2025 18:00 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dat mag, maar politieagenten zijn (een uitzondering daargelaten) echt teringhonden.
Dat laat ik verder aan jouw verbeelding.quote:Op donderdag 5 juni 2025 19:06 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Mensen die dit roepen zijn meestal ofwel 13 jaar oud, of ongewassen stinkende krakers met vet haar.
Als Amsterdammer stel ik de Rottumerplaat voor. Ga maar eens ergens anders heen.quote:Op donderdag 5 juni 2025 19:03 schreef TAmaru het volgende:
We staan veel te veel toe onder de noemer "demonstreren". Absurd is het. We zouden hier echt korte metten mee moeten maken. Sta mensen toe om te demonstreren maar op een daarvoor aangewezen vaste plek op drie vaste plekken in het land: Utrecht, Den Haag en Amsterdam. We zouden zelfs speciaal drie grote velden aan kunnen leggen voor demonstraties. Mensen mogen daar zelf binnen gezette tijden demonstreren, bijvoorbeeld ma t/m zo tussen 9.00 en 17.00 uur.
Demonstraties daarbuiten zijn niet toegestaan en worden hard neergeslagen.
Ik wilde ook niet de Dam voorstellen hoor. Eerder Noord of de Bijlmer.quote:Op donderdag 5 juni 2025 19:16 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Als Amsterdammer stel ik de Rottumerplaat voor. Ga maar eens ergens anders heen.
quote:Op donderdag 5 juni 2025 19:17 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ik wilde ook niet de Dam voorstellen hoor. Eerder Noord of de Bijlmer.
Ik snap echt niet waarom mensen het recht moeten hebben overal in de publieke ruimte maar te protesteren en dingen kapot te maken. Geef ze een plek waar ze dat kunnen doen, evt. met een livestream op het internet zodat iedereen die wil het kan zien.quote:
Krijg je als je onder invloed achter het stuur van een auto vandaan gehaald wordt. Dan is het de schuld van de politie, want die had (volgens hem) geen aanleiding om een speekseltest uit te voeren (wat overigens een bullshit argument is). Feit dat die test positief was negeert hij voor het gemak dan maar even.quote:Op donderdag 5 juni 2025 19:06 schreef Zoddie het volgende:
Mensen die dit roepen zijn meestal ofwel 13 jaar oud, of ongewassen stinkende krakers met vet haar.
Dat jij een vaste Dumpertbezoeker bent wisten we inmiddels wel jaquote:Op donderdag 5 juni 2025 20:27 schreef Accordtje het volgende:
[..]
Krijg je als je onder invloed achter het stuur van een auto vandaan gehaald wordt. Dan is het de schuld van de politie, want die had (volgens hem) geen aanleiding om een speekseltest uit te voeren (wat overigens een bullshit argument is). Feit dat die test positief was negeert hij voor het gemak dan maar even.
Dus ja, politie is kut...
Het is een sekte.quote:Op donderdag 5 juni 2025 20:12 schreef core2duo het volgende:
Er zijn wel erg veel van dit soort demonstraties. Het meeste is inmiddels wel gezegd. Ik heb het gevoel dat de Nederlandse media ook veel meer over het Gaza-conflict schrijven dan media in omringende landen. En het ook emotioneler brengen.
Hopelijk wordt XR ook eens wat strenger aangepakt.
Nee, ze hebben je rijbewijs afgenomen omdat je een agent verkeerd aankeek...droom lekker verderquote:Op donderdag 5 juni 2025 20:40 schreef SebbeSwensje het volgende:
Dat jij een vaste Dumpertbezoeker bent wisten we inmiddels wel jamet je "mijn apparaatje zegt
"
Dat klopt ja. Blijf jij maar blind vertrouwen op jouw vriendjes die een score to settle hebben en gebruik daar absoluut elke stok bij die je kunt vinden.quote:Op donderdag 5 juni 2025 20:48 schreef Accordtje het volgende:
[..]
Nee, ze hebben je rijbewijs afgenomen omdat je een agent verkeerd aankeek...droom lekker verder
quote:Op donderdag 5 juni 2025 20:57 schreef SebbeSwensje het volgende:
Dat klopt ja. Blijf jij maar blind vertrouwen op jouw vriendjes die een score to settle hebben en gebruik daar absoluut elke stok bij die je kunt vinden.
Wat is het enige dier met een lul op zijn rug?quote:
Door die lul op z'n rug heb jij je anders goed laten naaien blijkbaar.quote:Op donderdag 5 juni 2025 21:28 schreef SebbeSwensje het volgende:
Wat is het enige dier met een lul op zijn rug?
Die kan me helemaal niet bijhouden joh, staat lekker voor aap en that's that.quote:Op donderdag 5 juni 2025 21:37 schreef Accordtje het volgende:
[..]
Door die lul op z'n rug heb jij je anders goed laten naaien blijkbaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |