SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Dat is irritant ja. Zou er bij het gamen gek van worden.quote:Op donderdag 5 juni 2025 16:57 schreef CherryLips het volgende:
Bij het scrollen, hier op Fok of in Excel, scrolt ie een beetje schokkerig en springt hij soms weer een stukje de andere kant op. Begint me nu na een tijdje wel op de zenuwen te werken.
Die is al met gierende banden Rotterdam uit.quote:Op donderdag 5 juni 2025 17:11 schreef Ama het volgende:
@:bitterbal Ik kijk nu op Videoland iets over de mensen in Rotterdam.
Ja weet ik maar toch.quote:Op donderdag 5 juni 2025 17:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die is al met gierende banden Rotterdam uit.
adoptieverlofquote:Op donderdag 5 juni 2025 17:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Soort van zwangerschapsverlof?
Adoptieverlof.quote:Op donderdag 5 juni 2025 17:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Soort van zwangerschapsverlof?
Gewoon marktplaats of achter het station.quote:Op donderdag 5 juni 2025 17:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn gutjes ik ging vragen naar het fietsplan hier op werk. Ik kreeg slechte uitleg en allemaal rare verhalen. Over vakantiedagen verkoop en inhouding van je salaris. Allemaal netto enzo.
Dan moet je ook weer eerst toestemming hebben en allemaal ander gedoe. Dan heb je een fiets eind herfst ofzo.
Ik ga wel gewoon naar de fietsenwinkel. Dan heb ik een fiets over 1 a 2 weken ofzo.
Ook voor een elektrische transploft fiets?quote:Op donderdag 5 juni 2025 17:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon marktplaats of achter het station.
Die zijn er ook wel tweedehands. Hartman in Bennekom sowieso dacht ik.quote:Op donderdag 5 juni 2025 17:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ook voor een elektrische transploft fiets?
Past niet in de bergingquote:Op donderdag 5 juni 2025 17:32 schreef Nizno het volgende:
elektrische bakfietsen zijn ook lekker goedkoop, stint of baboe
helaaschquote:
59 juni kan ookquote:Op donderdag 5 juni 2025 17:36 schreef Crack_ het volgende:
30 juli tattoo!!!!!!!!!!!!!!!!!
Artiest deed inderdaad heel weinig custom aanvragen maar ze vindt dit zelf ook heel erg tof dus LETS GOOO
omg zo spannend en leuk
ik heb allemaal (oke 2) klachten van mensen die het tijdstip 00:00 misleidend vindenquote:
voortaan 23:59 aanhouden dan maar.... want o jee... tere zieltjes die niet na kunnen denkenquote:Op donderdag 5 juni 2025 17:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik heb allemaal (oke 2) klachten van mensen die het tijdstip 00:00 misleidend vinden
nooit meer een morgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |