Ja maar wilde geen 2e koffer. Vorige keer was wat traumatischquote:Op donderdag 5 juni 2025 19:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had je dus nog prima 30 pakken hagelslag kunnen meenemen
Onlymuis!quote:Op donderdag 5 juni 2025 19:02 schreef ieniminimuis het volgende:
De Âmbar cam is live. Alleen nog zonder hond. Ik kan nu mezelf volgen in de woonkamer
Toen had je vier koffersquote:Op donderdag 5 juni 2025 19:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar wilde geen 2e koffer. Vorige keer was wat traumatisch
Altijd?quote:
Pfff.quote:Op donderdag 5 juni 2025 19:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee maar nu had ik 30 kilo te zwaar geloof ik
Soms verbaas ik me wel eens over wat mensen qua gewicht mee het vliegtuig in willen nemen.quote:Op donderdag 5 juni 2025 19:14 schreef bitterbal het volgende:
En voor de vlucht van zaterdag heb ik 10 kilo bijgekocht voor de zekerheid maar dat kost in Thailand niet zoveel
Hagelslagquote:Op donderdag 5 juni 2025 19:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Soms verbaas ik me wel eens over wat mensen qua gewicht mee het vliegtuig in willen nemen.
Ik doe nietsquote:Op donderdag 5 juni 2025 19:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Heb je het weer gesaboteerd?
Nou, soms moet de hele huisraad mee lijkt hetquote:
Als m'n tante naar d'r kinderen en kleinkinderen in het buitenland gaat, gaat er ook heel wat mee.quote:Op donderdag 5 juni 2025 19:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou, soms moet de hele huisraad mee lijkt het
Hagelslag is wel zo'n beetje de bindende factor hier.quote:Op donderdag 5 juni 2025 19:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als m'n tante naar d'r kinderen en kleinkinderen in het buitenland gaat, gaat er ook heel wat mee.
Waaronder hagelslag.
Hagelslag is dan ook hemelsquote:Op donderdag 5 juni 2025 19:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hagelslag is wel zo'n beetje de bindende factor hier.
Eten over het algemeen wel hoorquote:Op donderdag 5 juni 2025 19:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hagelslag is wel zo'n beetje de bindende factor hier.
Het hagelt, het hagelt...quote:
Sorry dat ik dik ben!quote:Op donderdag 5 juni 2025 19:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Soms verbaas ik me wel eens over wat mensen qua gewicht mee het vliegtuig in willen nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |