Marokko?quote:Op donderdag 5 juni 2025 17:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik kan het niet beter omschrijven. Het heet de mensen die Rotterdam kleur geven.
Wind mee.quote:Op donderdag 5 juni 2025 17:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Weet iemand waarom ze nu al weten dat het vliegtuig 8 min eerder aankomt?
Broedplaats voor muggen denk ik?quote:Op donderdag 5 juni 2025 18:01 schreef Crack_ het volgende:
Oh huh, terugkoppeling van tuincontroles. Paar punten worden algemeen benoemd omdat ze het op veel plekken aantroffen. Oa regentonnen zonder deksel, dat heb ik ook maar dat mag niet. Waarom niet?!?!!?
Ik denk eerder dieren die er invallen en verzuipen.quote:Op donderdag 5 juni 2025 18:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Broedplaats voor muggen denk ik?
zoiets denk ik ook, kan niks anders bedenken?quote:Op donderdag 5 juni 2025 18:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Broedplaats voor muggen denk ik?
kan gewoon via the internetz?quote:Op donderdag 5 juni 2025 18:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Geen idee moet nog steeds regenton kopen. Ben zo lui
alle dieren die er in kunnen klimmen mogen verzuipenquote:Op donderdag 5 juni 2025 18:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik denk eerder dieren die er invallen en verzuipen.
Gelukkig kun je altijd terugkomen en ben je niet meteen dakloos.quote:Op donderdag 5 juni 2025 18:11 schreef bitterbal het volgende:
Ben wel weer zenuwachtig voor immigratie in Bangkok. Duim voor een chille immigratie beambte
Jawel tochquote:Op donderdag 5 juni 2025 18:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zometeen heb je geen tijd meer om te eten.
Nee ik heb tijdquote:Op donderdag 5 juni 2025 18:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is dan hartstikke druk bij mekkie misschien.
Tuurlijk gaat het over Ambarquote:Op donderdag 5 juni 2025 18:10 schreef DeZwabber het volgende:
Oh wacht gaat dit over Ambar Airlines? Want dan geen idee. Ik dacht dat het over de expatriatievlucht van Bal ging.
Sowieso die frites saus. Die hebben ze niet in Thailand en dan denk ik 2 cheeseburgers. Wil ook een cola maar had bedacht maar beter geen prik te nemenquote:
Gewoon een lekkere dikke milkshake danquote:Op donderdag 5 juni 2025 18:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Sowieso die frites saus. Die hebben ze niet in Thailand en dan denk ik 2 cheeseburgers. Wil ook een cola maar had bedacht maar beter geen prik te nemen
Gewoon Barryquote:Op donderdag 5 juni 2025 18:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moet er nog even over nadenken, maar ik denk dat zijn officiële naam Meneer Âmbar wordt.
Ja, het probleem is meer dat de lijst aan dingen zo groot is, dat het me demotiveert. Terwijl ik weet dat als ik gewoon aan die lijst begin, het best snel af is.quote:Op donderdag 5 juni 2025 18:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
zoiets denk ik ook, kan niks anders bedenken?
al ligt er ook een stilstaande sloot aan mn tuin dus weenie of dat nou zo uitmaakt
[..]
kan gewoon via the internetz?
THICK SHAKEquote:Op donderdag 5 juni 2025 18:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon een lekkere dikke milkshake dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |